Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.06.1989

obiectiv

 

Construirea unei cariere solide in domeniul Financiar, in particular catre Controlling.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Imi doresc sa pot beneficia de traininguri, workshopuri si diverse cursuri organizate de specialisti in domeniu. De asemenea, imi doresc sa pot beneficia si de anumite bonusuri la salariu in functie de competentele mele.

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil financiar

Responsabilitati:

- Intocmirea lunara a situatiilor financiare pentru un portofoliu de 2 fabrici si 16 depozite, entitati Kellogg's
- Realizarea de analize ad-hoc primite de la managerul direct, directorul financiar sau alti stakeholderi
- Pregatirea jurnalelor pentru tranzactii Intercompany lunare
- Reconcilierea facturilor catre clientul final cu facturile Intercompany
- Realizarea auditului intern periodic, de 2 ori pe an, pentru un proces ales aleatoriu din cadrul unei anumite functii din Companie, alta decat cea pe care lucrez
- Gestionarea reconcilierilor postarilor pe conturile de bilant

Ca realizari, am intocmit un material de training care explica pas cu pas sarcinile gestionate de mine, destinat atat noilor angajati, cat si celor existenti cu rol de back-up, De asemenea, am contribuit la standardizarea procesului de inchidere de luna prin automatizarea unor jurnale si reducerea muncii manuale.

Ca activitate aditionala, sunt implicata din Octombrie 2017 in proiectul Kellogg Bucharest Corporate Income Tax, care are rolul de a implementa proceduri pentru procesele legate de tranzactiile Intercompany, de deconturi si de cardurile de calatorie. Responsabilitatea mea este sa analizez la aceste arii daca este prezenta toata documentatia necesara pentru a le valida ca fiind in corecta desfasurare din punct de vedere proces, iar daca nu, sa investighez pentru a obtine aceasta documentatie.

01.02.2016 - 30.09.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: financial management trainee

Responsabilitati:

Postul de Financial Management Trainee activeaza in sfera Controlling-ului Financiar si presupune urmatoarele atributii:
- Efectuarea de analiza lunara a costurilor actuale vs buget penru fiecare departament in zonele de Overheads si Salesforce
- Analiza si calculul ajustarilor financiare
- Efectuarea de analize ad-hoc, in urma cererii directorilor de departamente
- Analiza si publicarea costurilor Research & Development

01.03.2014 - 31.01.2016

Departament: it hardware

Titlu Job: channel account management specialist

Responsabilitati:

In cadrul responsabilitatilor intrau:
- Operarea in cadrul echipei externalizate a HP Franta din departamentul Technology Services
- Gestionarea unui portofoliu de parteneri ai HP Franta si a clientilor acestora in cadrul procesului Channel care presupune vanzarea de produse HP prin intermediari
- Centralizarea si analiza cererilor zilnice ale partenerilor
- Stabilirea unei interfete de comunicare intre echipa tehnica, echipa de vanzari si management in vederea tratarii cererilor partenerilor
- Efectuarea controlului de calitate pentru a se asigura ca tratamentul cererilor este 100% conform cu prevederile partenerilor
- Programarea de conferinte telefonice lunare pentru a discuta cu partenerii prioritatile pe termen scurt si mediu cu privire la plaja de clienti tinta si a obiectivelor legate de produse si de venituri asteptate.


Realizari: Material de training pentru noii angajati pe segmentul Channel - \"Channel Cookbook for France"

01.09.2013 - 31.10.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: intern

Responsabilitati:

Ca intern, responsabilitatile zilnice implicau:
- Centralizat revista presei zilnic cu articole despre romani si/sau Romania aparute in presa norvegiana
- Participat la conferintele organizate de Institutul de Stiinte Politice din Norvegia (NUPI) - www.nupi.no.

01.07.2013 - 31.01.2014

Departament: medicina alternativa

Titlu Job: promotor

Responsabilitati:

Majorstuen Kiropraktikk AS este o clinica norvegiana de kinetoterapie localizata in Oslo, Norvegia.
Responsabilitatile zilnice implicau utilizarea limbii norvegiene in promovarea beneficiilor kinetoterapiei alaturi de terapeuti in spatii publice deschise.

01.05.2011 - 31.08.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent in relatii publice si comunicare

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele includeau:
- Organizarea cursurilor de specialitate Sibex, gestionarea bazelor de date cu potentiali cursanti
- Contactarea asociatiilor studentesti in vederea stabilirii de noi parteneriate

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Masterat: International Financial Risk Management/Financial Economics la Academia de Studii Economice Bucuresti - BI Norwegian Business School din Bucuresti-Oslo. Master cu dubla-diploma in domeniul International Financial Risk Management/Financial Economics intre institutiile Academia de Studii Economice Bucuresti si BI Norwegian Business School Oslo.
2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Relatii Economice Internationale la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.
2004 - 2008 Liceu: Matematica-Informatica la Colegiul National "Nicolae Balcescu" din Braila.

Premii

Premii si Distinctii
Apr 2010: Premiul II - Sesiunea Stiintifica Studenteasca - sectiunea limba franceza, cu lucrarea „Espaces culturels et milieux d'affaires" (2010)

Mar 2005: Premiul al III-lea la Olimpiada Judeteana de Matematica

Voluntariat
Oct 2009 - Jun 2011: Asociatia Studenteasca DaAfaceri
DaAfaceri este o organizatie studenteasca din Bucuresti, infiintata in anul 2003. Pentru mai multe informatii, vizitati www.daafaceri.ro

In cadrul acestei asociatii, responsabilitatea mea principala era legata de promovarea proiectelor organizatiei in mediile offline (afise, flyere, standuri de discutii cu studentii) si online (canalele social media precum Facebook si Twitter).

O realizare importanta de mentionat este din perioada 23-25 martie 2011 cand am organizat evenimentul Actori la Bursa, adresat studentilor de la facultatile cu profil economic. Evenimentul a fost structurat sub forma unor conferinte pe tema pietelor de capital, cu exemple concrete din practica bursiera. Aceste conferinte au fost sustinute de brokeri si specialisti in domeniul bursier de la Bursa de Valori Bucuresti, Bursa de Marfuri Sibiu si Intercapital.
Hobby-uri
Public speaking,Presentations,Healthy Lifestyle,Reading,Foreign languages

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20