Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.06.2014

obiectiv

 

Oportunitatea de a lucra în cadrul unei societăţi dinamice care îmi va permite punerea în practică a cunoştinţelor acumulate, dar şi îmbunatăţirea acestora şi acumularea de noi experienţe.

Salariu: nespecificat

Beneficii: program de lucru 8 ore, training de specialitate , telefon

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Intocmire documente de intrare in gestiune a marfurilor (NIR) - DVI , intracomunitare,
Crearea clientilor noi in sistem
Emitere facturi fiscale de vanzare, retur, discount, mijloace fixe, avans, chirie service, respectiv urmarirea lor.
Verificarea documentelor (facturi, niruri) sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor
Suport si asistenta in pregatirea documentelor solicitate de auditor
Verificare jurnale
Inregistrare extrase bancare
Verificare inregistrari contabile , intocmit si transmis situatii destinate clientilor companiei(respectarea fisei pentru fiecare client si clarificarea unor elemente contractuale (sumar, numar rate, scadenta , compensari) )
Registrul de casa, deconturi
Rapoarte la cererea sefului contabil
Emitere documente necesare pentru participare licitatii (DITL, ONRC. ANAF)
Situatie intrastat

01.05.2010 - 01.08.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Efectuarea intrarilor de la furnizor
Emiterea facturilor catre clienti
Inregistrarea extrasului de banca
Evidenta soldurilor restante ale clientilor
Efectuarea deconturilor de cheltuieli, respectiv combustibil
Registur de casa, raportul zilnic al casei de marcat , conform incasarilor zilnice.

15.07.2008 - 30.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: asisstent manager

Responsabilitati:

Informarea agentilor de vanzari (politica comerciala , modificarile ofertei , blocarea si deblocarea partenerilor in functie de situatia soldurilor sale , emiterea notificarilor pentru debitele restante trecute de 60 zile.
Realizarea rapoartelor lunare (R504 si Forcast ) , acestea relatand vanzarile detaliate pe furnizor si agent , procentul atins de agenti din targetul lunar.
Emiterea facturilor de discount pentru lcientii speciali conform contractelor incheiate, preluarea comenzilor electronice si facturarea lor.


Mentinerea bazei de date a partenerilor la nivelul corespunzator.

Colaborarea cu distribuitorii pe tara .

Elaborarea diverselor rapoarte din departamentul Comercial.

Programarea intalnirilor Directorului.

Evidenta contractelor incheiate de catre agent sau Directorul de vanzari cu clientii.


Evidenta si operarea deconturilor angajatilor ce se ocupa de distributia pe tara.

Realizari:

Am reluat colaborarea cu clienti , care renuntasera datorita lipsei de comunicare.

Am fost promovata dupa o perioada de 4 luni de la data angajarii.

05.11.2007 - 13.06.2008

Departament: altele

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Preluarea si operarea zilnica a comenzilor,efectuarea contabilitatii primare(niruri pe facturile materiei prime,registru de casa,monetar,facturi fiscale,fise de productie zilnica conform "zetului" de la casa de marcat

01.09.2006 - 01.10.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

PROCESAREA LISTELOR LUNARE DE INTRETINERE INCLUZAND BALANTA LUNARA .ACTIVUL SI PASIVUL,FOILE DE VARSAMANT SAU ORDINELE DE PLATA PENTRU VIRAREA IMPOZITULUI SALARIATILOR ,SI IN CAZUL CENZORATELOR VERIFICAREA LISTELOR DE INTRETINERE CONFORM FACTURILOR LUNARE.OPERAREA REGISTRULUI DE CASA SI A FACTURILOR IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE,INTRODUCEREA EXTRASELOR DE CONT PENTRU EVIDENTA SOLDURILOR BANCARE UTILE PENTRU BALANTA LUNARA
Am operat un nr de 9 dosare intr-o singura zi,norma zilnica fiind de aproximativ 4 dosare

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Liceu: Contabilitate la Liceul Economic Costin C Kiritescu din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Economist la Academia de Studii Economice - Comert din Bucuresti.

Premii

Atestat - Tehnician in activitati comerciale si financiare

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close