 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 12.07.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.06.2014
|
|
obiectiv | |
|
Oportunitatea de a lucra în cadrul unei societăţi dinamice care îmi va permite punerea în practică a cunoştinţelor
acumulate, dar şi îmbunatăţirea acestora şi acumularea de noi experienţe.
Salariu: nespecificat Beneficii: program de lucru 8 ore,
training de specialitate , telefon
Tip job: Full time Departament: Marketing, Administrativ / Logistica, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2012 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Intocmire documente de intrare in gestiune a marfurilor (NIR) - DVI , intracomunitare,
Crearea clientilor noi in sistem
Emitere facturi fiscale de vanzare, retur, discount, mijloace fixe, avans, chirie service, respectiv urmarirea lor.
Verificarea documentelor (facturi, niruri) sub aspectul corectitudinii si completitudinii lor
Suport si asistenta in pregatirea documentelor solicitate de auditor
Verificare jurnale
Inregistrare extrase bancare
Verificare inregistrari contabile , intocmit si transmis situatii destinate clientilor companiei(respectarea fisei pentru fiecare client si clarificarea unor elemente contractuale (sumar, numar rate, scadenta , compensari) )
Registrul de casa, deconturi
Rapoarte la cererea sefului contabil
Emitere documente necesare pentru participare licitatii (DITL, ONRC. ANAF)
Situatie intrastat |
|
01.05.2010 - 01.08.2012 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Efectuarea intrarilor de la furnizor
Emiterea facturilor catre clienti
Inregistrarea extrasului de banca
Evidenta soldurilor restante ale clientilor
Efectuarea deconturilor de cheltuieli, respectiv combustibil
Registur de casa, raportul zilnic al casei de marcat , conform incasarilor zilnice. |
|
15.07.2008 - 30.04.2010 Departament: vanzari Titlu Job: asisstent manager Responsabilitati: Informarea agentilor de vanzari (politica comerciala , modificarile ofertei , blocarea si deblocarea partenerilor in functie de situatia soldurilor sale , emiterea notificarilor pentru debitele restante trecute de 60 zile.
Realizarea rapoartelor lunare (R504 si Forcast ) , acestea relatand vanzarile detaliate pe furnizor si agent , procentul atins de agenti din targetul lunar.
Emiterea facturilor de discount pentru lcientii speciali conform contractelor incheiate, preluarea comenzilor electronice si facturarea lor.
Mentinerea bazei de date a partenerilor la nivelul corespunzator.
Colaborarea cu distribuitorii pe tara .
Elaborarea diverselor rapoarte din departamentul Comercial.
Programarea intalnirilor Directorului.
Evidenta contractelor incheiate de catre agent sau Directorul de vanzari cu clientii.
Evidenta si operarea deconturilor angajatilor ce se ocupa de distributia pe tara. Realizari: Am reluat colaborarea cu clienti , care renuntasera datorita lipsei de comunicare.
Am fost promovata dupa o perioada de 4 luni de la data angajarii. |
|
05.11.2007 - 13.06.2008 Departament: altele Titlu Job: operator pc Responsabilitati: Preluarea si operarea zilnica a comenzilor,efectuarea contabilitatii primare(niruri pe facturile materiei prime,registru de casa,monetar,facturi fiscale,fise de productie zilnica conform "zetului" de la casa de marcat |
|
01.09.2006 - 01.10.2007 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: functionar economic Responsabilitati: PROCESAREA LISTELOR LUNARE DE INTRETINERE INCLUZAND BALANTA LUNARA .ACTIVUL SI PASIVUL,FOILE DE VARSAMANT SAU ORDINELE DE PLATA PENTRU VIRAREA IMPOZITULUI SALARIATILOR ,SI IN CAZUL CENZORATELOR VERIFICAREA LISTELOR DE INTRETINERE CONFORM FACTURILOR LUNARE.OPERAREA REGISTRULUI DE CASA SI A FACTURILOR IN PROGRAMUL DE CONTABILITATE,INTRODUCEREA EXTRASELOR DE CONT PENTRU EVIDENTA SOLDURILOR BANCARE UTILE PENTRU BALANTA LUNARA
Am operat un nr de 9 dosare intr-o singura zi,norma zilnica fiind de aproximativ 4 dosare |
| studii | |
|
Facultati: 2015 - prezent Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Liceul Economic Costin C Kiritescu din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate: Economist la Academia de Studii Economice - Comert din Bucuresti.
Premii Atestat - Tehnician in activitati comerciale si financiare |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|