Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.04.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.08.2002

obiectiv

 

Sa lucrez part-time, folosind experienta celor 15ani de munca full-time.

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Part time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Productie, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: 01.05.2016

experienta profesionala

 

01.07.2012 - 31.10.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

contabilizarea tuturor documentelor unei firme pana la balanta (minim 15 firme lunar)
invatarea instrumentelor contabile in detaliu pentru o mare varietate de cazuri economice, a actiunilor lunare obligatorii pentru fiscalitate si deprinderea de a fi si mai organizata

01.01.2009 - 31.12.2009

Departament: farmacie

Titlu Job: president asistant

Responsabilitati:

Sa organinzez si sa monitorizez agenda Presedintelui companiei.
Sa asigur toate detaliile unei calatorii de afaceri (bilete, cazare, inchirieri auto, visit plan, intalniri).
Corespondenta cu unii colaboratori.
Intocmirea de situatii necesare Presedintelui si Office Managerului.
Organizarea Protocolului la evenimentele firmei sau a altor sedinte.

80% din activitatea zilnica se desfasura in Engleza (scris/vorbit).

Realizari:

Am realizat alaturi de colegi (eu 30%) un foarte mare eveniment pentru clientii firmei care a avut loc la Hotel Radisson, urmat de un concert. M-am ocupat de lista invitatilor si a raspunsurilor de participare. Organizare intrare eveniment, realizare pliante si alte materiale promotionale, intampinare invitati, alegerea meniului, decorare sala, ornamente florale.

01.05.2008 - 31.07.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent analist financiar

Responsabilitati:

Elaborarea in termen a rapoartelor financiare si de productie, catre Directorul General si sefii de departamente care le solicita. Raportarea rezultatelor financiare ale firmei catre managementului si catre reprezentantii financiari ai grupului ArcelorMittal. Realizarea proiectului de buget anual.
Elaborarea in termen a rapoartelor financiare si de productie,
catre Directorul General si sefii de departamente care le solicita.
Rapoartarea rezultatelor financiare (P&L, BS + KPI) cat si pe parte de volume, ale firmei, catre managementul si catre reprezentantii financiari ai grupului(calcul, verificare si incarcare date).
Realizarea proiectului de Buget pe 2009 pe partea de volume, Forecast 2010(volume&financiar), Buget 2011 (external charges). Toate rapoartele/ situatiile sunt facute in Engleza.
Programe folosite:
Mentor (pentru contabilitate),
Sofie (baza de date),
StarQuery (pentru rapoarte),
Excel (zilnic pentru obtinere date/rapoarte),
Site-uri grup pentru incarcare date (BPM, Citrix, MyArcelor).

Efectuez rapoarte de reconciliere (intre gestiune si baza date), comparatii lunare financiare Budget vs Actual si alte rapoarte necesare pentru a avea un bun controlling.
Am realizat toate calculele necesare obtinerii Forecastului 2010 si Bugetului pentru 2011.
Am adus la zi toate raportele lunare si trimestriale cerute de Grup.
Director General: Marian Pirvu (pana in 2010); acum Etienne Richard
Director de Vanzari: Dan Vlaiculescu
Director Financiar: Ioana Zaharescu (pana in 2010); acum Gabriel Rotaru
Contabil Sef: Cornelia Dumitrescu
bonuri de masa, al 13-lea salariu, prima de vacanta, transportul asigurat.

01.05.2004 - 31.05.2008

Departament: publicitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Intocmirea dosarelor necesare autorizarii panourilor pentru fiecare sector din capitala.
Calculul unei parti din taxele de publicitate ( a panourilor din tara) pentru anul 2004.
Gestionarea ( informational si documentar) intretinerii electrice si fizice a panourilor din capitala.
Intocmirea si redactarea facturilor de la departamentul vanzari (aprox. 300 facturi/luna in max. 5 zile).
Calculare, dat la plata si facut declaratii privind taxele de publicitate aferente fiecarei luni(in functie de campaniile desfasurate).
Realizarea de situatii folositoare departamentului de vanzari, contabilitate, si directorului general (incasari si datorii clienti).
Am primit autorizatii la dosare facute de mine.
Mi s-au recunoscut atat puterea de munca, responsabilitate si concentrare cat si cunostintele dobandite prin studii si experienta profesionala, prin avansarea care mi s-a facut ( in dep. vanzari, si mai apoi in departamentul comercial). In cele 7 luni de activitate in departamentul de vanzari, mi-am organizat/sistematizat munca, pentru a o face intr-un timp mult mai scurt si mai bine.
Director General : dna. Elvira Munteanu
Director de media pe Bucuresti : dl. Octavian Lungu
Director de media dezvoltare : dl.Lucian Cobelschi

Bonuri de masa, telefon mobil, asigurare de sanatate, team-building-uri, petreceri de sarbatori organizate de firma.

01.07.2003 - 31.03.2004

Departament: productie

Titlu Job: referent relatii externe

Responsabilitati:

tot ceea ce implica secretariatul; relatii cu publicul, clientii( Selgros, Gima, Metro in tara si Bucuresti, Carrefoure) si furnizorii(fabricile de confectii din tara); asistenta Directoarei de Productie ( dadeam in productie codurile de bare pentru produsele firmei, in functie de derularea productiei); faceam prezentari, situatii, si alte lucruri folositoare Directorului de vanzari, Directoarei de productie si Directorului general, toate pe calculator.
Doua luni ( cat nu am mai avut angajat pentru acest post) am tinut Casa ( realizarea si gestionarea tuturor platilor si achizitiilor) si Banca ( doar plati).

Realizari:

Punearea la punct a "departamentului" de secretariat (aproape infiintarea lui) si gestionarea corecta a informatiilor de productie in calculator.

01.08.2002 - 01.07.2003

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Sa tin contabilitatea de baza ; toate actele care intrau si ieseau din firma le indosariam; faceam plati ( prin O.P sau B.O); in productie (de material publicitar) decojeam autocolantul, colam casete sau chiar masini ( cand a fost nevoie);am facut lucrari din stiplex ( suporturile de pliante de la Astral de exemplu, din stiplex transparent) si multe alte lucrari de material publicitar.

Realizari:

Am gestionat ambalarea cadourilor "Jhonson Baby" pentru promotia de Craciun, insemnand tinerea evidentei stocurilor de produse intrate in firma pentru ambalare, livrarea lor (ambalate cadou), gasirea echipelor de ambalatori si plata acestora in functie de cantitatea de munca realizata.
Terminarea unei lucrari importante si contra-cronometru, alaturi de colegii mei, intr-un singur wekend.

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate / Colegiu: Finante Banci la Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Managament Financiar-Contabil din Bucuresti. cursuri la zi

Premii

Traininguri
Sep 2010 - Nov 2010: Training platforma de raportare financiara online

Certificari
Jan 2006 - Apr 2006: Atestat Engleza Avansat

Hobby-uri
carti, muzica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close