Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.07.1994

obiectiv

 

Pricipalele mele obiective sunt dezvoltarea personala, acumularea de cunostinte in domeniul financiar si gasirea unui loc de munca stabil

Salariu: 1.300,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

01.08.2016 - 30.11.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Ca și receptioneră a avut următoarele sarcini și responsabilități:
- să asigur activitatea de telefonie centrală;
- să asigur activitatea de informații generale pentru public;
- să stabilesc necesarul de consumabile și protocol ;
- să păstrez confidențialitatea tuturor informațiilor primite;
- să duc la îndeplinire orice sarcină trasată de superiorul direct sau directorul general;
- să raspund de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- să asigur și răspund de expedierea în bune condiții a tuturor faxurilor, coletelor și plicurilor;
- să preiau toate apelurile telefonice și le direcționează în funcție de cererea interlocutorului, aflând identitatea acestuia pe care trebuie să o comunice;
- să primesc persoanele din afara și le îndruma spre departamentele competente sau sala de întâlniri;
- să furnizez cu amabilitate informațiile solicitate;
- să interacționez cu clienții străini în vederea satisfacerii nevoilor lor;
- să întocmesc situații sau documente ;
- să asigur arhivarea în ordine a documentelor care îi sunt înmanate, a faxurilor trimise și primite.

01.03.2016 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

In timpul perioadei de voluntariat 17 martie- 24 mai 2016 la CABINET EXPERTIZA HDC. SRL. am avut ocazia sa imi aprofundez cunostintele în domeniul contabil.
Ca și contabilă am avut următoarele sarcini:
- să realizez raportărilor lunare și toată documentele cerute către conducerea entității;
- să verific și analizez soldurile din balanța de verificare;
- să realizez situatiile financiare necesare închiderii contabile lunare,
- să întocmesc declaratille fiscale și a raportărilor contabile specifice;
- să țin evidența si să urmăresc soldurile la stocurile;
- să verific si mențin evidența la zi a registrului de casa și a registrului de bancă;
- să înregistrez în evidențele contabile a documentelor primare și verficarea conformității acestora;
- să realizez evidența sintetică și analitică a cheltuielilor;
- să țin legaturii cu clienții și furnizorii, pentru o mai bună urmărire a soldurilor creanțelor și datoriilor.

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Masterat: Contabilitate, Diagnostic și Evaluare la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerii din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași.
2013 - 2016 Facultate: Contabilitate și Informatică de Gestiune la Facultatea de Economie Și Administrarea Afacerii din Iași.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Tehnician în activități economice la Colegiul Economic Administrativ Iași din Iași.

Premii

Voluntariat
May 2012 - Jun 2012: Stagiu de practica în cadrul unității Banca Română de Dezvoltare. SA
Pe perioada 05.05.2012- 08.06.2012 am efectuat stagiul de practica obligatie, specific specializării din cadrul Colegiului Economic Administrativ, tehnician în activități economice.
Nov 2011 - Nov 2011: Stagiu de practica în cadrul unității Banca Română de Dezvoltare. SA
21-25 octombrie 2011



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close