Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.05.1971

obiectiv

 

economist, sef contabil, director economic

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Achizitii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea tuturor operatiunilor contabile in programul de contabilitate WinMentor (achizitii, vanzari, plati, incasari, reevaluari solduri, leasing, mijloace fixe, consumuri, productie, etc).
Intocmire balanta de verificare.
Calcul salarii, intocmire si depunere declaratii lunare cu privire la taxele si contributiile societatii si ale salariatilor la bugetul de stat ( D100, D112, D300, D390, D394).
Calcul impozit pe profit trimestrial/anual;
intocmire si depunere Bilant, participarea la inventarierea activelor societatii.
Furnizarea de informatii solicitate de auditorii externi; Furnizarea situatiilor statistice lunare/trimestriale solicitate de INSSE, BNR.

01.02.2016 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director economic

Responsabilitati:

-Organizarea, indrumarea si responsabilitatea privind desfasurarea in mod eficient a activitatii
financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-Verificarea corectitudinii documentelor primare si inregistrarea in programul de contabilitate
a tututor tipurilor de tranzactii (achizitii, vanzari, plati, incasari, reevaluari solduri, leasing,
mijloace fixe, consumuri, productie, etc)
-Intocmirea si verificarea balantei de verificare;
-Intocmirea si depunerea situatiilor financiare semestriale si anuale, conform legii,
la termenele si in conditiile impuse de aceasta, catre organele abilitate si furnizarea catre echipa de audit / control ANAF / institutii financiare / datele, documentele si situatiile solicitate de acestia.
-Realizarea si depunerea declaratiilor lunare, anuale, conform legislatiei in vigoare (TVA, Impozite, etc)
- Analize financiare si pe centre de cost, elaborarea rapoartelor de tip management reporting

01.05.1991 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

In aceasta perioada am desfasurat activitate in cadrul compartimentului Contabilitate, si am detinut in aceasta ordine urmatoarele functii: contabil (11 ani), revizor contabil (6 ani), economist, sef birou contabilitate (5 ani), director financiar (7 luni)

-Organizarea, indrumarea si responsabilitatea privind desfasurarea in mod eficient a activitatii
financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare;
-Verificarea corectitudinii documentelor primare si inregistrarea in programul de contabilitate
a tututor tipurilor de tranzactii (achizitii, vanzari, plati, incasari, reevaluari solduri, leasing,
mijloace fixe, consumuri, productie, etc)
-Intocmirea si verificarea balantei de verificare;
-Intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale, semestriale si anuale, conform legii,
la termenele si in conditiile impuse de aceasta, catre organele abilitate si furnizarea datelor, documente si situatii solicitate de catre echipa de audit / control ANAF / institutii financiare / INSSE,BNR etc
-Realizarea calculului impozitului pe profit si intocmirea declaratiei 101 privind impozitul pe
profit
- Analize financiare si pe centre de cost, elaborarea rapoartelor de tip management reporting;
-Participarea la inventarierile patrimoniului societatii si valorificarea rezultatelor inventarierii.
Subunitati la care am desfasurat activitatea:
Santierul nr. 1 Rasnov 1991-1998
Sucursala Brasov 1998-1999
Santier Isaccea 2000-2002
Administratia Centrala 2006-2007; 2008-2016
Sector Comercial 2007-2008
Intocmirea de proceduri si politici financiar contabile in vederea respectarii si aplicarii
legislatiei in materie.
Urmarirea respectarii normelor de aplicare a legislatiei financiar-contabile, prin efectuarea de
controale gestionare de fond, conform unui program de activitate aprobat de conducerea
societatii, asupra compartimentelor de contabilitate din cadrul fiecarei subunitati. (revizor
contabil in perioada 2002-2006)

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: FACULTATEA DE MANAGEMENT/ CONTABILITATE SI INFORMATICA DE GESTIUNE la UNIVERSITATEA SPIRU HARET din BRASOV.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close