Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.02.1990

obiectiv

 

COORDONARE ACTIVITATE FINANCIAR CONTABILA

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - 31.08.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- organizarea şi conducerea activitatii financiar contabile a societăţii în conformitate cu Legea
82/1991 impreună cu personalul din subordine, respectarea şi aplicarea prevederilor codului Fiscal
actualizat la zi;
- înregistrarea documenteor financiar contabile(facturi de intrare, facturi de ieşire) in
conformitate cu prevederile OMFP 1802/2014 ;
- verificarea jurnalelor de vânzări si cumpărări;
- întocmirea dosarului de înregistrare în scopuri de TVA;
- asistarea contribuabilului cu ocazia verificărilor contabile efectuate de organele
de control ale statului;
- întocmirea dosarului în vederea înfiinţării societăţii, lichidării, prelungire sediu social, etc;
- întocmirea documentaţiei neceasare pentru obţinere certificate de atestare fiscală şi
formular A1;
- urmăreste debitorii şi creditorii ;
- asigură determinarea, evidenta şi urmărirea datoriilor fată de bugetul statului, bugetele
locale, furnizorii şi salariaţii ;
- întocmirea şi transmiterea declaratiilor fiscale conform legislatiei în vigoare;
- înregistrarea documentele privind încasările şi plăţile prin Casă/Bancă ;
- înregistrarea documentele privind deconturile ;
- contactarea clienților pentru aducerea în timp util a actelor contabile;
- arhivarea documentelor contabile ;
- întocmirea Balantei Contabile ;
- intrarea în contact cu instituții publice precum AJOFM, ITM, CNAS

Servicii privind RESURSELE UMANE
- întocmirea tuturor documentelor necesare angajării;
- întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă şi de angajare a personalului;
- completarea actelor precum: Contracte de munca, acte adiţionale, decizii de suspendare,
decizii de încetare;
- înregistrarea şi transmiterea la termen a datelor in REVISAL si Reges (contracte noi, acte
adiţionale, suspendări de activitate, încetări);
- întocmirea statelor de plata;
- întocmirea Declaratiei 112;
- eliberarea adeverinţelor de venit
- eliberarea adeverinţelor de vechime;
- eliberarea adeverinţelor pentru medicul de familie/spital;
- eliberarea adeverinţelor de somaj;
- întocmirea dosarului prinvind recuperarea concediului medical;
- întocmirea dosarelor privind acordarea subvenţiei cf prevederilor art 80 si art 85 din Legea
nr. 76/2002.

01.07.2014 - 30.06.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- înregistrarea, verificarea registrului de casă;
- înregistrarea contabilă a tuturor operaţiunilor efectuate de Client pe luna în curs;
- verificarea jurnalelor de vânzări şi cumpărări;
- calcularea taxelor sociale si a impozitului pe salarii;
- întocmirea balanţei contabile de verificare contabilă, note de contabilitate, registrul jurnal ;
- întocmirea şi transmiterea declaratiilor fiscale conform legislatiei în vigoare;
- întocmirea dosarelor privind înfiintarea/desfiinţarea societăţii;
- intrarea în contact cu instituții publice precum AJOFM, ITM, CNAS ;
Servicii prinvind RESURSELE UMANE
- întcomirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului-contracte de munca,
acte adiţionale, decizii de încetare, fişa postului, adeverinţe de vechime, adeverinţe de venit,
concedii de odihnă ;
- înregistrarea şi transmiterea corect şi la termen datele în Revisal si Reges ;
- întocmeşte şi gestionează documentele de angajare a personalului ;
- întocmirea statelor de plată -întocmirea Declarației 112 -eliberarea adeverinţelor de venit -
eliberarea adeverinţelor de vechime, eliberarea adeverințelor pentru medicul de familie/spital
- eliberarea adeverințelor de șomaj ;
- completarea OP/FV privind datoriile cu BS respectiv BFS -arhivarea dosarelor de salariați.

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Doctorat: Expert contabil la Corpul Experților Contabili și Contabililor Autoizați din România, Cluj Napoca (România) din Cluj.
2013 - 2015 Masterat: Expertiza contabila si audit la Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca, (Romania) din Cluj.
2010 - 2010 Facultate / Colegiu: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor, Cluj-Napoca, (Romania) din Cluj.
2005 - 2010 Liceu: Tehnic la Grup Scolar Industrial Tehnofrig, Cluj-Napoca din Cluj. Sefa de promotie

Activitati extracurriculare

RESPONSABILA
CALCULATA
ORDONATA
COSTIINCIOASA
SPIRIT DE INITIATIVA
PUNCTUALA
CORECTA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close