Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.10.1995

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:19.06.2020

obiectiv

 

Sunt o persoană deschidă, dornică să învăț lucruri noi, punctuală, respectoasă. Îmi place să lucrez în echipa. Știu să lucrez în Saga, Winmentor, Imatti și Revisal. Incerc să găsesc soluții bune, legale și rapide la problemele clienților.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Administrativ / Logistica, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - 29.02.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: proiect

Responsabilitati:

Introducerea facturilor in SAP.
Analizarea fiselor de cont pentru confirmari de sold cu clienti si furnizori.
Introducerea datelor in SAP referitoare la registrul de casa pentru 2 magazine. Informatiile le primeam pe mail si verificam corectitudinea lor in data base.

01.04.2019 - 31.03.2021

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Introducerea actelor contabile în programul de contabilitate Saga (furnizori, clienți, casa, banca, ordine de deplasare cu ajutorul notelor contabile). Întocmirea declarațiilor lunare și/sau trimestriale (100, 112, 300, 301, 390, 394) și depunerea lor cu ajutorul token-ului din programul de contabilitate Saga si Winmentor. Redactare contracte de munca, acte adiționale, decizii și încetării. Depunerea modificărilor în Revisal. Salarizare pentru un număr de 49 de persoane, în programul Saga. Dosare indemnizatie somaj tehnic. Deplasări la ANAF, CASMB si ITM. Pregătire dosare recuperare concedii medicale. Diferite situatii cerute de client, cum ar fi Profit & Loss, pentru fiecare luna. Întocmire bilanț interimar, semesterial și anual. Corespondență cu clienți și furnizori lor in rezolvarea problemelor legate de contabilitate. Așezarea documentelor în bibliorafturi, pe luni și ani, pentru fiecare firmă și arhivarea lor. Colerarea fișei de cont cu fișa sintetică Anaf.

01.01.2018 - 30.04.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Starea financiara pentru toate conturile bancare
Completarea certificatelor medicale la rubrica angajatorului, atașarea declarației 112 cu anexa 1 și anexa 1.1., indemnizațiile scoase din programul WinMentor dupa ce au fost operarete CM, a certificatului de atestare fiscală, a celor două anexe cerute de CASMB și depunerea lor la instituție pentru fiecare lună în parte.
Activității de casierie: încasarea sumelor primite de la diverși angajați și persoane dinafara și plata sumelor stabilite prin Permanența Consiliului Arhiepiscopie.
Solicitarea la începutul lunii către PMB, CJI, CJP și SSC a unor sume pentru a sprijini salariile angajaților din firma, atât clericali, cât și neclericali, iar la sfârșitul lunii justificarea sumelor: statele semnate de către salariați pentru cei care primesc sumele în numerar, OP-urile pentru fiecare angajat care primește bani prin bancă, procuri, copie după buletin, dovada plății Cam-ului, cu ajutorul token-ului BCR se restituie diferențele sumelor primite față de ceea ce s-a cerut și depunerea dosarelor la sfârșitul lunii la instituțiile mai sus amintite.
Verificarea deconturilor: fiecare angajat care primește o sumă în avans trebuie să o justifice în termen de 3 zile cu ajutorul facturilor, bonurilor fiscale sau a chitanțelor de la furnizori și să restituie diferența dacă au cheltuit mai puțin. Dupa verificarea documentelor justificative, introduc decontul în programul de contabilitate WinMentor.
Eliberarea adeverințelor de vechime cu ajutorul statelor de plata de la arhivă.
Eliberarea oricărui tip de adeverință necesară angajatului.
Centralizarea sumelor și a chitanțelor cu privire la construcția CMN.
Deplasări la bancă pentru depunerea și eliberarea de numerar.




01.06.2017 - 31.01.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Introducerea actelor contabile în programul de contabilitate Imatti și Imatti Stocuri (furnizori, clienți, casa, banca, ordine de deplasare cu ajutorul notelor contabile).
Întocmirea declarațiilor lunare și/sau trimestriale (100, 300, 394) și depunerea lor cu ajutorul token-ului.
Deplasări la ANAF pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală, pentru depunerea declarației 390 pentru achiziții intracomunitare și pentru a rezolva diferite situații.
Așezarea documentelor în bibliorafturi, pe luni și ani, pentru fiecare firmă și arhivarea lor.
Am ținut contabilitatea pentru 35 de firme.

01.09.2016 - 31.05.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

Evidență primară pentru 10 firme. Introducerea documentelor (furnizori, clienți, registru de casa, banca, ordine de deplasare înregistrare cu ajutorul notelor contabile) în programul Saga.
Arhivarea actelor pentru fiecare firmă în parte, pe fiecare lună și an, în bibliorafturi diferite.
Deplasări la Anaf și la CASMB, la sfârșitul lunii pentru a depunere declarațiile.

01.06.2016 - 30.06.2016

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: practica casa de asigurari bucuresti

Responsabilitati:

Am fost câte o săptămână în fiecare departament din instituție și am văzut modul lor de lucru.

01.06.2015 - 31.10.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Realizarea planului de vânzări prin vânzare directă de produse/servicii în zona alocată
Identificarea de noi clienți
Creșterea cotei de piață a produselor/serviciilor
Realizarea targetului de vânzări
Prospectarea în permanentă a pieței
Realizarea planului zilnic de vânzări

01.11.2013 - 31.12.2013

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: practica la sellgros

01.06.2010 - 30.11.2014

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Activități ale agențiilor de publicitate
Promoter/Hostess
Promovarea diverselor produse în magazine, supermarketuri, informând potențialii clienți despre beneficiile respectivului produs
Distribuirea de pliante în diverse centre comerciale sau în fata anumitor magazine

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Masterat: Administrație si Management Public la Academia de Studii Economice din Bucuresti . Master
2014 - 2017 Facultate: Administratie Publica la Academia de Studii Econonice Bucuresti din Bucuresti. Licența
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Economic la Colegiul Economic Costin C. Kiritescu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2020 - Mar 2020: Excel Avansat 1
I – Notiuni fundamentale –recapitulare
I. 1.Formule si functii simple, adrese relative si absolute, formule si functii utilizand informatii din foi diferite / fisiere diferite.
I. 2. Functii de numarare si insumare datelor utilizand diverse criterii: COUNTIF, SUMIF, COUNTIFS, SUMIFS
I. 3. Formatare conditionata: scale de culori, formatari bazate pe formule, grafice de culori, pictograme in cadrul formatarilor
I. 4. APLICATII PRACTICE
II – FUNCTII EXCEL – Functii imbricate
II.1.Functii matematice:
• utilizarea functiei SUMPRODUCT
• utilizarea functiilor de rotunjire prin lipsa si prin adaos: ROUND, ROUNDUP, ROUNDDOWN, MROUND, TRUNC
II. 2.Functii de data si ora: DATE, YEAR, MONTH, DAY, DATEDIF, NETWORKDAYS, EDATE, EOMONTH, TODAY, WEEKDAY, WEEKNUM
• determinarea duratei proiectelor in zile calendaristice sau in zile lucratoare, determinarea exacta a vechimii unui angajat
• determinarea datei scandente / emiterii a unei facturi dupa un anumit numar de zile / luni
II. 3.Functii de text: CONCATENATE, operatorul de concatenare, UPPER, LOWER, PROPER, LEFT, RIGHT, MID, LEN, FIND, TRIM
• utilizarea functiilor de text in vederea prelucrarii informatiilor;
• extragerea datelor dintr-un sir de text; inlocuirea informatiilor
II. 4.Functii logice: IF, AND, OR
• extragerea si prelucrarea informatiilor care indeplinesc o conditie, simultan mai multe conditii, cel putin o conditie din mai multe
• formule in cadrul functiilor logice
• utilizarea functiilor de alt tip in cadrul functiilor logice – functii imbricate
II. 5.Functii de cautare si referinta: VLOOKUP, HLOOKUP
• extragerea valorilor exacte si apropiate dintr-o baza de date
• aplicarea functiilor VLOOKUP si HLOOKUP atunci cand datele nu sunt unice
• determinarea valorilor pe intervale de valori; lucrul cu targeturi si bonusuri
II.6. APLICATII PRACTICE cu grad ridicat de dificultate
III - TEHNICI DE SINTEZA SI ANALIZA
III. 1.Subtotaluri: generarea subtotalurilor, subtotaluri in cadrul altor subtotaluri
III. 2.Generarea tabelelor pivot (RAPOARTE):
• Crearea tabelelor pivot. Stabilirea structurii tabelelor pivot in functie de solicitari
• Modificarea structurii rapoartelor de tip pivot table; actualizarea automata a tabelelor pivot
• Modificarea sursei si actualizarea informatiilor
• Utilizarea mai multor functii in cadrul aceluiasi tabel pivot
• Formatare tabel pivot: utilizarea subtotalurilor, grand totalurilor, stabilirea aspectului tabelelor pivot, utilizarea proprietatii REPEAT Items, aplicarea stilurilor de formatare
• Campuri calculate: utilizarea formulelor in cadrul tabelelor pivot: deviatii, calcul TVA, calcul discounturi
• Gruparea datelor: aplicarea subtotalurilor in cadrul gruparilor
• Diferente valorice si procentuale:cote din total, cote din anumite subtotaluri, ierarhizarea datelor utilizand rank
• Generarea graficelor din cadrul tabelelor pivot. Modificarea tipurilor de grafice. Grafice si subgrafice (grafic in grafic, grafic cu doua axe)
III. 3. APLICATII PRACTICE
IV – VALIDAREA, AUDITUL si PROTEJAREA informatiilor
IV. 1.Validarea si auditul datelor
• Stabilirea restrictiilor pe o baza de date
• Identificarea erorilor in functie de aplicarea restrictiilor
• Crearea listelor de tip drop-down
IV. 2.Protejarea informatiilor
• Protejarea datelor la nivel de fisier / protejarea datelor la modificare
• Protejarea structurii fisierelor Excel / protejarea la nivel de worksheet
• Protejarea celulelor: blocarea celulelor la editare
V – RECAPITULARE: parcurgerea tuturor notiunilor predate prin aplicatii cu grad sporit de dificultate



Oct 2019 - Nov 2019: Fiscalitate
Curs de fiscalitate 2019
May 2019 - Jun 2019: Contabilitate financiara
Curs contabilitate financiara Absolute School
Nota 9.50
1. Prezentarea elementelor patrimoniale (active/pasive)
2. Planul general de conturi. Functiile contului
3. Analiza contabila; intocmirea notelor contabile
4. Clasele de conturi 1 - 7 (capitaluri, imobilizari, stocuri, terti, trezorerie, cheltuieli, venituri). Aplicatiile practice trateaza clasele de conturi, TVA, impozitul pe profit/venit, etc.
5. Intocmirea balantei de verificare. Generarea din softul de contabilitate a bilantului contabil
6. Realizarea unor monografii contabile.
7. Utilizarea unui soft contabil (introducerea datelor, verificarea/salvarea, tiparirea documentelor specifice)
8. Generarea din softul de contabilitate a celor mai uzuale declaratii fiscale (100, 101, 300). Prezentarea continutului acestor declaratii fiscale.
9. Interpretarea informatiei contabile rezultate din documentele de sinteza (balanta/bilant).

Apr 2019 - Apr 2019: Contabilitate primară
Curs contabilitate primară Absolute School, nota examen: 10,
Softul în care am lucrat a fost Conta PRO.
SRUCTURA CURSULUI DE CONTABILITATE PRIMARA
I. PREZENTAREA ROLULUI DEPARTAMENTULUI CONTABIL INTR-O UNITATE PATRIMONIALA
II. DOCUMENTE CONTABILE UTILIZATE IN CONTABILITATEA STOCURILOR. Baza legala. Implicatii contabile si fiscale.
1. Factura. Aplicatii: livrari de bunuri, prestari de servicii, discounturi, stornari. Factura de avans.
2. Nota de receptie. Aplicatii practice la receptia bunurilor.
3. Avizul de insotire a marfii. Aplicatii practice: livrari de bunuri, transferuri de bunuri. Facturarea in urma emiterii avizului.
4. Bonul de predare-transfer. Bonul de consum. Fisa de magazie.
III. DOCUMENTE CONTABILE PRIVIND MIJLOACELE BANESTI SI DECONTARILE. Baza legala; implicatii asupra patrimoniului.
1. Chitanta. Dispozitia de plata/dispozitia de incasare.
2. Ordinul de deplasare. Decontul de cheltuieli. Documente privind ridicarea/depunerea de numerar. Ordinul de plata.
IV. CORECTAREA, ARHIVAREA SI RECONSTITUIREA DOCUMENTELOR CONTABILE.



May 2018 - Jun 2018: Inspector salarii
Curs Inspector salarii, nota examen: 9.50.
Scoala Absolute School
Programul în care am lucrat a fost Saga.
STRUCTURA CURSULUI DE INSPECTOR SALARII
1. Prezentarea cadrului legislativ (Legea nr. 227/2015, OUG nr. 117/2010, H.G. nr. 1397/2010, Legea nr. 346/2002, Legea nr. 76/2002, Legea nr. 200/2006, O.U.G. nr. 158/2005, Legea nr. 95/2006, Ordinul nr. 1016/2005, Legea nr. 448/2006, L.263/2010, Ordinul nr. 233/2006, Ordinul nr. 250/2004, Ordinul nr. 590/2008).
2. Calcul contributiilor angajatilor si angajatorului aferente bugetului de stat.
• Calcul salariilor nete ale angajatilor incadrati cu/fara functia de baza, avand contract de munca cu norma intreaga sau cu timp partial. Determinarea deducerii lunare de intretinere in functie de veniturile realizate si de numarul persoanelor aflate in intretinerea salariatului. Plata orelor suplimentare, a orelor de noapte, a orelor lucrate in week-end sau a orelor lucrate in zilele de sarbatoare legala. Calculul salariului in situatia intreruperii temporare a activitatii angajatorului. Calculul salarial in cazul unor categorii speciale: pensionari, persoanelor cu handicap grav sau accentuat sau programatorilor. Impozitarea tichetelor de masa, a tichetelor cadou, tichetelor de vacanta. Plata platilor compensatorii. Acordarea ajutoarelor de nastere, de deces si a avantajelor in natura. Aplicatii practice.
• Calculul indemnizatiei de concediu de odihna. Plata zilelor de concediu de odihna neefectuate la incetarea contractului de munca. Retinerea indemnizatiei de concediu de odihna in cazul efectuarii mai multor zile de concediu.Aplicatii practice.
• Calculul indemnizatiei pe durata incapacitatii temporare de munca. Calcul indemnizatiilor pentru incapacitate temporara de munca in cazul in care persoana asigurata a realizat venituri pe o perioada mai mica de 6 luni. Exemplu de calcul salarial pentru situatia in care in baza de calcul intra venituri pentru fractiuni de luna. Calculul indemnizatiilor pentru incapacitate temporara de munca in cazul in care unui asigurat i se acorda doua sau mai multe concedii medicale pentru aceeasi afectiune, fara intrerupere intre ele. Calculul indemnizatiilor pentru incapacitate temporara de munca in cazul unui asigurat i se acorda in aceeasi luna doua sau mai multe concedii medicale pentru afectiuni diferite, fara intrerupere intre ele. Calcul concediilor medicale in cazul in care unui asigurat i se acorda doua certificate medicale, care se suprapun pentru o anumita perioada. Plafonarea bazei de calcul in situatia in care veniturile obtinute de o persoana depasesc plafonul stabilit de lege. Calculul concediului de maternitate, concediului de risc maternal si a concediului pentru ingrijirea copilului bolnav. Recuperarea indemnizatiilor din FNUASS. Aplicatii practice.
• Calculul indemnizatiei pentru incapacitate temporara de munca cauzata de un accident de munca sau boala profesionala. Calculul si recuperarea indemnizatiilor din FAAMBP. Aplicatii practice.
• Calculul indemnizatiei acordate administratorului. Calculul veniturilor de natura profesionala celor ce presteaza activitati in baza unui contract de drepturi de autor sau unui contract civil de prestari servicii. Aplicatii practice.
• Calculul obligatiilor catre bugetul de stat. Contributia asiguratorie pentru munca. Aplicatii practice.
3. INTOCMIREA DECLARATIEI UNICE 112 - Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.Aplicatii practice.

Voluntariat
Sep 2014 - Dec 2014: Red Panda
Am ajutat catei abandonati
Premii si Distinctii
May 2014: Costin C Kiritescu



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close