Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.10.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:28.06.2011

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

01.10.2015 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

01.04.2014 - 30.09.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent administrativ

Responsabilitati:

primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
• ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
• inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
• pastrarea stampilelor;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
• primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
• asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
• primirea si transmiterea notelor telefonice;
• tehnoredactare de documente.

01.07.2012 - 15.07.2013

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti;
- primirea si cazarea clientilor;
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasarea platilor);
- promovarea serviciilor oferite clientilor;
- solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate;
- medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor.

Realizari:

- imbogatirea portofoliului de clienti

01.04.2012 - 30.06.2012

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretar/ dispecer

Responsabilitati:

• primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
• ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei;
• primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea
• asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
• primirea si transmiterea notelor telefonice;
• tehnoredactare de documente.

01.11.2008 - 31.03.2012

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

• primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
• ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
• inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
• pastrarea stampilelor;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
• primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
• tinerea evidentei timbrelor postale;
• asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
• primirea si transmiterea notelor telefonice;
• tehnoredactare de documente.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Facultatea de Stiinte Economice din cadrul Universitatii de Petrol si Gaze Ploiesti din Ploiesti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close