de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.12.1988

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Efectuarea bilantului contabil ;

Efectuarea declaratiilor fiscale, emiterea acestora prin semnatura electronica catre ANAF ;

Reprezentarea societatii in cazuriile incredintate prin delegare;

Intocmirea si gestionarea documentele de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosare personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare etc.;

Efectuarea procedurilor de angajare;

Administrarea bazei de date electronica de evidenta a personalului;

Transmiterea in REVISAL si REGES cãtre ITM conform prevederilor legale;

Procesarea pontajului lunar;

Intocmirea tuturor documentelor solicitate de angajat (adeverinte, note de lichidare, decizii etc.);

Intocmire rapoarte periodice sau la solicitare;

Intocmirea regulamentului de ordine interioara ;

Calcularea salariilor si transmiterea declaratiilor lunare;

Coordonarea procesului de medicina muncii si SSM&PSI la angajare si periodic;

Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic saga.

Introducerea, validarea si prelucrarea datelor contabile prin intermediul programului informatic (programul de contabilitate saga);

Inregistrarea registrului de casa;

Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre superior;

Intocmirea deconturiilor pentru deplasarile externe si interne;

Introducerea , verificarea in programul de contabilitate a documentelor;

Indosariarea documentelor si supervizarea arhivari lor;

Arhivarea documentelor contabile in ordine cronologica ;

Prezentarea documentelor fiscale la ordinu organelor de control ;

01.09.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent de specialitate financiar contabil

Responsabilitati:

Recuperarea creantelor de la debitori ;

Intocmirea si gestionarea documentele de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosare personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare etc.;

Efectuarea procedurilor de angajare;

Administrarea bazei de date electronica de evidenta a personalului;

Transmiterea in REVISAL si REGES cãtre ITM conform prevederilor legale;

Procesarea pontajului lunar;

Intocmirea tuturor documentelor solicitate de angajat (adeverinte, note de lichidare, decizii etc.);

Intocmire rapoarte periodice sau la solicitare;

Intocmirea regulamentului de ordine interioara ;

Calcularea salariilor si transmiterea declaratiilor lunare;

Coordonarea procesului de medicina muncii si SSM&PSI la angajare si periodic;

Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic saga.

Inregistrarea operatiunilor efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);

Efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare )

Introducerea, validarea si prelucrarea datelor contabile prin intermediul programului informatic (programul de contabilitate saga);

Inregistrarea registrului de casa

Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre superior

Intocmirea deconturiilor pentru deplasarile externe si interne;

Introducerea , verificarea in programul de contabilitate a documentelor;

Intocmirea zilnica cu situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;

Intretinerea relatiei cu banca si furnizorii,negocierea cursului valutar cu banca

Indosariarea documentelor si supervizarea arhivari lor;

Verificarea permanenta a baniilor existenti in banca prin internet-banking

Arhivarea documentelor contabile in ordine cronologica

Prezentarea documentelor fiscale la ordinu organelor de control

Raspunderea la telefonul fix si redirectionarea catre persoanele solicitate

Solicitarea si raspunderea pentru banii cash existenti in cadrul intreprinderii .

01.02.2012 - 31.08.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Intocmirea documentelor contabile primare si inregistrarea acestora in programul informatic saga.

Inregistrarea operatiunilor efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);

Efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori, ordine de plata bugetare )

Introducerea, validarea si prelucrarea datelor contabile prin intermediul programului informatic (programul de contabilitate saga);

Inregistrarea registrului de casa

Intocmirea diferitelor rapoarte si situatii solicitate de catre superior

Intocmirea deconturiilor pentru deplasarile externe si interne;

Introducerea , verificarea in programul de contabilitate a documentelor;

Intocmirea zilnica cu situatia soldului bancar si a disponibilului propriu al firmei, a cursului valutar;

Intretinerea relatiei cu banca si furnizorii,negocierea cursului valutar cu banca

Indosariarea documentelor si supervizarea arhivari lor;

Verificarea permanenta a baniilor existenti in banca prin internet-banking

Arhivarea documentelor contabile in ordine cronologica

Prezentarea documentelor fiscale la ordinu organelor de control

Raspunderea la telefonul fix si redirectionarea catre persoanele solicitate

Solicitarea si raspunderea pentru banii cash existenti in cadrul intreprinderii .

01.02.2011 - 31.12.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Contabilitate financiara(programul CIEL):

inregistrarea facturilor interne si externe(intrari si iesiri)

inregistrarea , verificarea zilnica a extraselor de banca(lei si valuta)

inregistrarea statelor de plata

inregistrarea registru de casa

verificare inregistrarilor

Contabilitate primara(programul GESTBAL):

intocmirea facturilor emise catre clienti

intocmirea procesului verbal de predare-primire

receptia facturilor primite de la furnizori

intocmirea scrisorii de transport (CMR)

arhivarea documentelor in ordine cronologica.

intocmirea comenzilor de transport

05.07.2009 - 15.10.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator-casier

Responsabilitati:

Contabilitate primara(programul SAGA),

intocmirea si inregistrarea registrului de casa,

registrului de intrari si iesiri,

registru de stoc,

efectuarea si inregistrarea contoarelor mecanicice ,

raspunderea pentru monetarul existent ,

operarea cu casa de marcat

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate / Colegiu: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea din Oradea-STIINTE ECONOMICE din Oradea. Certificari
calificarea / diploma obţinută:

Diploma de licenta obtinuta la ,,Universitatea de Stiinte Economice -Oradea'' specializarea Contabilitate si informatica de gestiune
2004 - 2008 Liceu: Tehnician in Administratie Publica la Colegiu tehnic ,,Alexandru Roman din Alesd. Certificari
calificarea / diploma obţinută:
Diploma de absolvire a -12 clase

Diploma de bacalaureat

Diploma de atestat in administratie publica

Disciplinele principale studiate / competenţe profesionale dobandite:
Contabilitate
Marketing
Manegment
Resurse umane
Economiea intreprinderii

Premii

Certificari
Jul 2017 - Aug 2017: Diploma acreditata de inspector resurse umane

Hobby-uri
calatoriile, muzica, sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close