 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 28.06.1991
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Tipografii / Edituri, Financiar / Contabilitate, Banci, Management Oras de lucru: Iasi Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.12.2019 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Am adminstrat portofoliul de furnizori pentru materiale indirecte si mijloace fixe;
Am efectuat plati catre furnizori;
Am participat activ la inventarierea materialelor directe, indirecte si mijloace fixe;
Am tinut evidenta salariatilor din departamentul financiar, am intocmit pontajele lunare. |
|
01.08.2016 - 31.01.2018 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator ghiseu birouri de schimb Responsabilitati: Am gestionat numerarul;
Am efectuat operatiunilor de vanzare-cumparare valute;
Am verificat autenticitatea banilor si am elaborat rapoartele necesare.
Acest job m-a ajutat sa-mi imunatatesc abilitatea de comunicare si relationare, am invatat sa rezolv conflictele eficient si intr-un timp foarte scurt. |
|
01.08.2013 - 31.01.2018 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator casa de amanet/reprezentant legal pe raza municipiului iasi Responsabilitati: Am deschis primele 3 punte de lucru de pe raza municipiului Iasi. Pentru acestea am negociat si am inchiriat spatiilor comerciale ,am intocmit actelor necesare si am obtinut autorizatiile pentru fiecare punct de lucru. Am fost responsabila cu administrarea acestora, am recrutat si instruit noi colegi.
Ca operator am avut urmatoarele responsabilitati:
-am tinut contabilitatea primara (completare documente specifice NIR, facturi, chitante,avize,registru de casa,intocmire dosar contabilitate lunara);
-am vandut produse;
-am intocmit contracte de amanetare;
La acest job am dobandit numeroase abilitati: de relationare prin munca cu clientii, de administrare si organizare in urma responsabilitatii ca reprezentant legal, atenta la detalii prin verificarea autenticitatii aurului si validarii numerarului. |
|
01.10.2012 - 31.12.2012 Departament: banci Titlu Job: practicant |
|
01.06.2011 - 10.06.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: practicant contalitate |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Finanțe și Bănci la Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din IASI. ECONOMIST
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Profil : real, Specializarea: Matematică-Informatică la Colegiul Național "Ștefan cel Mare", Târgu Neamț din TARGU NEAMT, jud. NEAMT.
Premii Certificari
Feb 2019 - Feb 2019: INSTECTOR RESURSE UMANE
Competente:
Recrutarea si selectia resurselor umane.Interviul;
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului;
Salarizarea;
Evaluarea personalului;
Operare in REVISAL;
Jan 2019 - Feb 2019: CONTABIL
Competente profesionale dobandite:
Gestionarea si arhivarea documentelor;
Contarea operatiunilor patrimoniale;
Efectuarea de calcule specifice;
Completarea registrelor contabile;
Intocmirea balantei de verificare;
Operarea documentelor in programul WinMENTOR;
Transmiterea documentelor specifice.
Jul 2018 - Oct 2018: MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE
Competente:
Recrutarea si selectia resurselor umane. Interviul
Intocmirea si gestionarea documentelor;
Evidenta personalului;
Realizarea inregistrarilor in REVISAL;
Evaluarea,MotIvarea si recompensarea angajatilor;
Disciplina muncii;
Regulamentul de ordine interioara;
Rezolvarea conflictelor.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|