 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 21.05.1987
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltarea profesionala orientata spre oportunitati
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Financiar / Contabilitate, Banci, Management Oras de lucru: Constanta, Mangalia Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2017 - 31.10.2017 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de
casa;
Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la
magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
Operarea zilnica a facturilor emise, a incasarilor pe facturi si in avans;
Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse,
precum si a platilor catre acestia;
Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli |
|
01.03.2014 - 31.03.2017 Departament: petrol / gaze Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: oordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, administrarea documentatiei, planificarea activitatii proprii si a personalului din subordine, Adoptarea deciziilor privind activitatea din subordine, optimizarea fortei de munca din subordine, promovarea initiativelor personalului din subordine, coordonarea perfectionarii fortei de munca din subordine, precum si cu raportarea activitatii proprii si a departamentelor din subordine catre conducere,aprovizionarea si gestionarea stocurilor de marfa.Intocmirea documentelor contabile primare(NIR,REGISTRU CASA,RAPORT GESTIUNE). |
|
01.05.2008 - 31.03.2012 Departament: banci Titlu Job: ofiter credite Responsabilitati: Promovarea, Consultanta si vanzarea produselor financiare, servicii casierie, asigurari, intocmirea documentelor contabile(primare). |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - 2017 Facultate: MANAGEMENT FINANCIAR CONTABIL la SPIRU HARET din CONSTANTA.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: SERVICII SI ALIMENTATIE PUBLICA la COLEGIUL ECONOMIC MANGALIA din MANGALIA.
Premii PREMIUL 1 LA OLIMPIADA DE LIMBA TURCA 3 ANI LA RAND |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) franceză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|