Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.09.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.02.2013

obiectiv

 

Am acumulat o experienta in contabilitate de peste 5 ani in mod special in SSC (Shared Service Center) unde am vazut intregul proces de Accounts Payable din momentul sosirii facturii in format electronic pana in momentul platii catre furnizor. Am facut parte din echipa de tranzitionare a procesului de Accounts Payable din Franta si Marea Britanie catre HUB-Bucuresti unde am fost implicata in toate activitatile incepand cu inregistrarea facturii, rezolvarea posibilelor inadvertente ce nu permiteau inregistrarea acesteia, efectuarea modificarilor la nivelul furnizorului (modificare cont bancar), legatura cu furnizorul pana la plata efectiva a facturii fiscale dar si activitatile specifice inchiderii de luna (Accrual, raport GRNI, raport INR ). In momentul de fata coordonez de la distanta echipa de procesare facturi (proces externalizat catre Genpact India) fiind interfata intre Business si Providerul extern de contabilitate. Sarcinile mele presupun verificarea inregistrarii facturilor intr-un mod corect si intr-un timp cat mai scurt, efectuarea corecta a platilor, reducerea numarului de facturi cu probleme prin acordarea sde suport colegilor din Business dar si colegilor nou veniti si introducerea acestora in sistemele necesare desfasurarii activitatii. Intr-un timp relativ scurt mi-am dezvoltat abilitati de a manageria o echipa, de a intelege nevoile, asteptarile oamenilor si modul prin care acestia vad anumite lucruri sau situatii si totodata am devenit mai rabdatoarea si increzatoare in propriile forte.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Decontare abonament ratb (daca este cazul), acordare tichete de masa (daca este cazul), telefon de serviciu (daca este cazul), bonusuri trimestriale, prime de sarbatori si concediu de odihna platit.

Tip job: Part time, Full time

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - 31.01.2021

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil (p2p accountant)

Responsabilitati:

Înregistrarea facturilor de furnizori in softul de contabilitate - pe baza condiției contractuale (informatie primita din partea departamentului de vânzări) altele decât cele de prestări servicii (chirii, utilități); Training oferit noilor angajați în vederea folosirii platformei SAP-Concur (deconturi), prezentarea particularităților interne la nivel de companie, prezentarea fiecărei tip de cheltuiala, prezentarea cotelor de TVA, modificarea conturilor contabile mapate in spatele fiecarei cheltuieli din platforma (dacă este cazul); Verificarea si înregistrarea deconturilor angajatilor (verificarea si aprobarea deconturilor in Concur o data cu implementarea programului de contabilitate- SAP); Reconcilierea deconturilor Concur/SAP la sfârșitul lunii pentru a ne asigura ca toate deconturile aprobate în Concur s-au transferat în SAP; Verificarea propunerii de plata (rulata de către colegii din echipa de procesare- serviciu externalizat), adăugarea sau eliminarea furnizorilor din propunerea de plata; Inițierea plăților manuale în portalul Citi bank (plăti in avans, urgente); Soluționarea facturilor aflate în excepții din varii motive si asistarea colegilor în vederea rezolvării excepțiilor (Skype/ meeting zilnic pentru cei din alte țări sau intalniri pentru cei din head office); recepția bunului nu a fost înregistrată in sistem, furnizorul nu a menționat PO-ul pe factura, PO-ul a fost ridicat in alta moneda etc) in vederea inregistrarii acestora de către echipa de procesare; Reconcilierea soldurilor cu furnizorii; Urmărirea conturilor alocate de GRNI la sfârșitul fiecarei luni si asistarea colegilor in vederea scăderii balantei (închiderea PO ramase deschise sau a diferențelor din PO, contactarea furnizorilor in vederea obținerii documentelor contabile pentru închiderea PO etc); Urmărirea contului de plata in avans in vederea obținerii facturii fiscale, înregistrării si închiderea sumelor in avans ramase deschise; Program contabilitate : JDE Eduards, SAP, Ariba mybuy, SAP-Concur

01.04.2018 - 31.05.2019

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: contabil (ap accountant)

Responsabilitati:

Procesarea facturilor de furnizori (facturi cu PO și facturi NON-PO) și rezolvarea posibilelor inadvertente întâlnite în timpul procesarii: nereceptionarea bunului în sistem, diferența de preț (între pretul emis de furnizor pe factura fiscala și prețul din sistem, respectarea trashold pentru fiecare dintre situatii; În ceea ce privește facturile NON-PO, este necesara obținerea aprobării pentru cost și implicit a codarii propriu-zise (account, sub account, cost center și a Project codului, dacă este cazul); Reconcilierea fiselor de cont cu furnizorii la sfârșitul fiecărei luna sau ori de câte ori este necesar; Pregatirea rapoartelor de RNI (Receipt not invoice) și INR (Invoice not receipt) și reconcilierea conturilor contabile la sfârșitul fiecărei luni (contul de RNI, plăti în avans cât și restul conturilor contabile aferente fiecărei monede); American Express-descarcarea fișierului, prelucrarea acestuia, trimiterea acestuia către persoanele desemnate pentru aprobarea costurilor și încărcarea acestuia în programul contabil; Pregătirea fișierului de Accruals la sfârșitul fiecărei luna (se pregătește fișierul atât pentru cheltuielile recurente pentru care nu primim factura pana la închiderea de luna cât și pentru PO care nu au recepția în sistem), trimiterea acestuia spre aprobare și încărcarea în sistemul contabil ; Tranziționarea procesului de Account Payable din Franța și Marea Britanie către România- București. Program contabil: MFGPro

01.03.2017 - 30.04.2018

Departament: productie

Titlu Job: contabil (accountant)

Responsabilitati:

Efectuarea de operatiuni bancare externe (valuta), interne si catre bugetul de stat prin online banking; intocmirea documentelor pentru schimb valutar, ridicari de numerar in lei si valuta; Inregistrarea zilnica in sistemul de contabilitate (ERP) a extraselor bancare (lei si valuta) si a registrului de casa (lei si valuta); Intocmirea deconturilor estimative si a deconturilor pentru deplasarile interne/externe (dispozitii de plata/dispozitii de incasare); Intocmirea registrului de casa in lei si in valuta; Emiterea si verificarea facturilor manuale catre clientii la nivel de grup, inregistrarea facturilor de furnizori (ERP); Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri spre decontare; Intocmirea saptamanala a raportului de cashflow si stabilirea de comun acord impreuna cu directorul economic a platilor care se vor efectua ; Imtocmirea declaratiei Intrastat: Participarea la inventarierea lunara/anuala sau ori de cate ori este nevoie; Program contabilitate: Informa-ERP

01.12.2015 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Operez si analizez incasarile si platile prin banca sau casa, urmaresc circuitul documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii; operez si analizez documentelor de intrare-iesire in/din societate; asigur desfasurarea ritmica si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.); realizez centralizatoare, rapoarte de activitate specifice postului; intocmesc note contabile, registre contabile; operez documentele de incasari si plati prin banca; operez documentele de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor; inregistrez in evidenta contabila facturile de la furnizori si clienti; urmarirea documentelor cu regim special (ordin de compensare); asigur desfasurarea ritmica a operatiunilor de decontare cu furnizorii si beneficiarii; urmaresc circuit documentelor si respectarea procedurilor de lucru ale unitatii;
Alte activitati solicitate de superiorul direct.
Intocmesc situatia lunara catre Fondul de mediu, declararea ambalajelor.
Soft de contabilitate: LogicDis ERP, SAGA.

01.07.2014 - 30.11.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Activitati de Contabilitate de gestiune:
Asigur gestiunea fizica a stoc de marfa:
Inregistrez in stoc miscarile de marfa pe baza doc corespunzatoare (ff, aviz de insotire marfa);
Receptionez comenzile, verific cantitatile indicate in doc coresp (factura/aviz de insotire a marfii), calitatea cat si termenul de valab pentru fiecare produs in parte (FIFO).
Raportez superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si scriptic si orice neconcord intre cantitatea fizic recept si cantitatea inregist in documentul contabil;
Raportez lunar rezultat activitatii de gestiune a stocului (consum intern/pierderi);
Activitati de Achizitor:
Identific, evaluez si selectez nevoile companiei si ulterior potentialii furnizori;
Negociez/Renegociez contractele de furnizare;
Prospectez piata de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora.
Intocmesc comenzile si le trimit catre furnizor in vederea livrarii;
Activitatea de Controlling:
Verific rapoartele trimise din fiecare rest pe baza transf din Bucataria Centrala catre fiecare punct de lucru dar si a vanzarilor, pierderilor cat si consumului intern din ziua respctiva;
Comunicarea cu managerii de rest in vederea diminuarii costurilor privind consumul materialelor de curatenie/consumabile dar si materii prime.
Intocmesc inventarele la sfarsitul fiecarei luni.
Activitati de contabilitate primara/financiara si salarizare:
Inregistrez facturi, chitante, dispozitii de plata in softul de contab;
Inregistrez rapoarte Z-fiscale primite din fiecare punct de lucru, foi de varsamant cat si extrase de cont;
Reconciliez sumele de plata cu furnizorii; initiez platile;
In ceea ce priveste partea de salarizare, se preiau datele din pontajele provenite de la Depart HR; se coreleza informatiile din pontaje cu prezenta faptica provenite din punctele de lucru si ulterior se introduc informatiile in soft.
Expressoft&Winmentor software

01.10.2011 - 31.07.2014

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Intampin pacientii; Informez complet si corect pacientii despre clinica si despre serviciile oferite de aceasta; Redirectionez apelurile telefonice catre persoana/persoanele solicitata/e; Multiplicat, printat, redactat si scanat documente; Programez/reprogramez pacientii prin folosirea unui soft specializat dupa obtinerea informatiilor necesare programarii; Stabilesc necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare bunei desfasurari a activitatii clinicii (papetarie, protocol); Efectuez comenzi catre diferiti furnizori; Inregistrez si tin o evidenta riguroasa a facturilor ce urmeaza sa fie platite; Gestionez dosarul de personal pentru fiecare pacient in parte prin verificarea la sfarsitul fiecarei zile daca fisele pacientilor sunt completate in intregime si inregistrarea acestora in dosarul aferent fiecarui pacient; Gestionez baza de date a clientilor interni/externi. Activitati de Contabilitate primara: Intocmesc zilnic Registrul de Casa; Intocmesc dispozitii de plata, dispozitii de incasare, formular de decont; monetar; Centralizeze incasarile la sfarsitul fiecarei zile. Activitati de Resurse Umane: Efectuez pontajul tuturor angajatilor la sfarsitul fiecarea luni; Calculul comisionului pentru fiecare salariat in parte( dupa caz). Charisma ERP

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Managementul Calitatii si al Inovatiei in domeniul agroalimentar la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti din Bucharest.
2006 - 2010 Facultate: Facultatea de Management la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti din Bucharest. Specializarea:Inginerie economica si Management in Alimentatie Publica si Agroturism

Premii

Calificari
Jun 2015: Curs Contabilitate Financiara ( Atestat de Contabil obtinut)

Mar 2014: Curs Manager de Proiect

Nov 2013: Curs Excel Nivelul 1-Avansat

Sep 2013: Curs Excel Incepator

May 2012: Curs Inspector Resurse Umane-Atestat Inspector Resurse Umane obtinut

Certificari
Sep 2006 - May 2010: Curs de comunicare

Sep 2006 - May 2010: Certificat de absolvire a Modulului Psiho-Pedagogic

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close