Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.07.1970

obiectiv

 

Serviciu in cadrul unui departament de vanzari sau relatii cu clientii si suport pentru clienti,care urmareste vanzarea produselor, informarea si consilierea clientilor si celor interesati asupra produselor sau serviciilor firmei,elaborarea ofertelor de preturi in vederea promovarii produselor comercializate,asistenta tehnica si comerciala prin care clientii pot alege solutiile cele mai optime pentru problemele lor.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2012 - 01.03.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Consilierea clientilor in magazin, preluarea si aranjarea marfii , partciparea la atingerea targetului lunar prin sporirea vanzarilor zilnice.

01.12.2001 - 20.11.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari call center/vanzator-gestionar magazin en-gross

Responsabilitati:

Vanzator -gestionar magazin en-gross:
Deservirea tuturor clientilor din magazin promovand produsele si brandurile firmei; efectuarea operatiunilor de facturare si incasare numerar sau prin alte mijloace de plata a produselor vandute; preluarea si inregistrarea produselor defecte in garantie si predarea lor catre departamentul de service;expunerea produselor in showroom cand este nevoie ,aranjarea lor in mod estetic; prezentarea produselor noi clientilor; mentinerea ordinei si a curateniei in magazin.
Asistent vanzari call-center:
Preluarea apelurilor telefonice,preluarea si prelucrarea comenzilor primite prin telefon,e-mail sau fax din partea clientilor,contactarea lor pentru a oferta si alte produse in vederea cresterii vanzarilor ;inregistrarea clientilor noi in baza de date,contactarea lor pentru informatii privind produsele comercializate si ofertarea produselor noi;pregatirea si trimiterea ofertelor de produse electronic sau pe fax ;
Mentinerea bunelor relatii si dezvoltarea portofoliului de clienti;urmarirea situatiei facturilor scadente a partenerilor,informarea lor asupra acestuia ;
Promovarea semnarii contractelor de colaborare cu firmele cu potentional ridicat; relationarea cu clientii in mod amabil si profesionist.

Realizari:

2001-2012 :11 ani in domeniul vanzarilor de produse si accessorii electrice si electronice,IT si multimedia - activitate pe care am desfasurat deservind clientii direct in showroom (6 ani)si prin postul de asistent vanzari in sistemul Call-Center (5 ani)apartinand departamentului de vanzari traditionale.

01.11.1991 - 17.12.2001

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar depozit,operator casier

Responsabilitati:

Preluarea si inregistrarea materialelor achizitionate,intocmirea si tinerea evidentei fiselor de magazie,eliberarea materialelor catre echipele de lucru,elaborare bonuri de consum,intocmirea si pregatirea diferitelor acte pt.contabilitate,efectuarea si intocmirea rapoartelor de inventar.
Primirea clientilor in vederea incasarii abonamentelor lunare ,inregistrarea incasarilor in baza de date,monitorizarea evidentei abonatilor privind situatia contractelor, informarea clientilor asupra modificarilor sau a noutatilor aparute privind serviciile firmei.

Realizari:

1991-2001 -10 ani in domeniul gestiune materiale si relatii cu clientii la o firma de televiziune prin cablu (gestionar depozit si operator casier).

studii

 

Activitati extracurriculare

-Cunostinte de contabilitate primara (gestiune materiale,activitati de casierie,operatiuni cu numerarul,emitere facturi ,avize,chitante )
-Cunoasterea folosirii aparatelor POS
-Experienta in domeniul retail
-Capacitate de relationare buna cu oamenii sau cu cei din jur
-Capacitate de comunicare si negociere cu clientii in domeniul de vanzari
-Capacitate de exprimare buna verbala si scrisa
-Cunoasterea procedurilor specifice in procesul de vanzari prin telefon
-Obisnuit cu procesul de deservire a clientilor in magazin
-Capacitate de a lucra cu viteza sporita pe calculator
-Capacitate de concentrare maxima
-Capacitate de adaptare rapida la lucrul in echipa
-Spirit de observatie buna
-Tratarea cu seriozitate maxima a sarcinilor primite si a problemelor de rezolvat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close