Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 28.03.1988

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

valorificarea calitatilor personale si dezvoltarea acestora intr-un mediu competitiv si dinamic.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Functii publice, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 01.04.2009

experienta profesionala

 

10.10.2009 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

01.08.2009 - 01.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistent

15.06.2008 - 24.04.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin

Responsabilitati:

-buna desfasurare si managementul de zi cu zi al magazinului.
-gestionarea facturilor si a actelor
-coordonarea echipei de angajati
-urmarirea cerintelor si reimprospatarea stocurilor
-interactiunea cu clientii
-asigurarea unui mediu prietenos in magazin

12.11.2007 - 01.06.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care specialist

Responsabilitati:

Preluarea de apeluri din partea clientilor posesori de cartele prepay Orange in vederea informarii acestora, sau rezolvarii situatiilor si dificultatilor intampinate de acestia

Realizari:

in zilele aglomerate am reusit sa preiau un numar dublu de apeluri fata de target-ul orar prestabilit.

studii

 

Activitati extracurriculare

capacitate de relationare formala si informala
capacitate analitica
orientare spre rezultat
creativitate, ambitie, perseverenta

Premii

Diploma de Customer Care Excellence pentru Orange Prepay

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close