Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.04.2006

obiectiv

 

Imi doresc, vreau si pot! Sa ajung cat mai sus!

Salariu: nespecificat

Beneficii: tichete de masa telefon de serviciu

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Contactarea telefonica a clienților;
- Managementul clientilor, mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii, identificarea de noi clienti si atragerea acestora;
- Intocmirea de baze de date cu potentialii clienti;
- Realizaera de campanii de vanzare pe Mailchimp;
- Realizarea planului de vanzari , a target-ului si a celui de incasari;
- Supervizarea livrarilor catre clienti a produselor si serviciilor noastre;
- Implementarea campaniilor de promovare si vanzare a produselor;
- Preluarea comenzilor telefonice de la clienți;
- Stabilirea, împreună cu clientul și în conformitate cu procedurile interne, a modalitatii de plată (numerar, transfer bancar);
- Asigurarea suportului informațional pentru forța de vânzări;
- Intocmirea de rapoarte destinate Directorului General: solduri clienți, situația vânzărilor.

01.11.2014 - 01.04.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: manager financiar

Responsabilitati:

FINE ESPRESSO SRL detine franchisa pentru Coffee Republic in Romania, cafenea deschisa in Mall Baneasa inca din anul 2008. Brand-ul este unul britanic, de mare succes in Anglia.

Responsabilitati:
persoana de contact in relatia cu bancile la care societatea avea conturi deschise;
- detinere certificat digital pentru initiere plati electronice pentru online banking pentru Alpha Bank si Raiffeisen Bank;
- efectuarea platilor electronice la indrumarea Directorului General al societatii;
- intocmirea de diverse situatii pentru evidentierea cash-flow-ului, a disponibilului din cont, pentru realizarea indicatorilor de Profit & Loss;
- intocmirea situatiei lunare a Profit & Loss;
- efectuarea zilnica a evidentei platilor (servicii si furnizori de materii prime);
- relatia cu furnizorii de servicii, negocierea contractelor cu acestia si efectuarea platilor;
- relatia cu firmele de avocatura care colaborau cu societatea;
- completarea ordinelor de plata;
- completarea tipizatelor (companii de leasing, linii de credit, contracte de inchiriere).
- relatia directa cu angajatii din cafenea pentru monitorizarea stocului de materii prime disponibil si efectuarea de noi comenzi in functie de necesitati;
- participarea la inventarele lunare ale stocului.
In aceasta perioada am colaborat cu Directorul General si Contabilul Sef.

01.12.2013 - 01.11.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

Reponsabilitati:
- persoana de contact in relatia cu bancile la care societatea avea conturi deschise;
- detinere certificat digital pentru initiere plati electronice pentru online banking pentru Alpha Bank, Raiffeisen Bank, Piraeus Bank;
- efectuarea platilor electronice la indrumarea Directorului General al societatii;
- intocmirea de diverse situatii pentru evidentierea cash-flow-ului, a disponibilului din cont, pentru realizarea indicatorilor de Profit & Loss;
- intocmirea lunara a situatiei de Profit & Loss;
- efectuarea zilnica a evidentei platilor (servicii si furnizori);
- relatia cu furnizorii de servicii, negocierea contractelor cu acestia si efectuarea platilor;
- relatia cu firmele de avocatura care colaborau cu societatea;
- completarea ordinelor de plata si a filelor CEC;
- completarea tipizatelor (companii de leasing, linii de credit, contracte de inchiriere);
- repartizarea tichetelor de masa;
- intocmirea salariilor si repartizarea lor.
In aceasta perioada m-am subordonat direct Directorului General, colaborand in acelasi timp cu Contabilul Sef, Directorul Comercial.

01.09.2012 - 01.12.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: director administrativ

Responsabilitati:

Reponsabilitati:
- persoana de contact in relatia cu bancile la care societatea avea conturi deschise;
- detinere certificat digital pentru initiere plati electronice pentru online banking pentru Banca Transilvania, Alpha Bank, BRD, Raiffeisen Bank, Piraeus Bank, Banc Post, Banca Firenze;
- efectuarea platilor electronice la indrumarea Directorului General al societatii;
- intocmirea de diverse situatii pentru evidentierea cash-flow-ului, a disponibilului din cont, pentru realizarea indicatorilor de Profit & Loss;
- intocmirea lunara a situatiei de Profit & Loss;
- gestionarea contractelor de investitii straine, calculul lunar al Investment Profit Share si persoana de contact cu investitotii straini;
- efectuarea zilnica a evidentei platilor (servicii si furnizori);
- relatia cu furnizorii de servicii, negocierea contractelor cu acestia si efectuarea platilor;
- relatia cu firmele de avocatura care colaborau cu societatea;
- completarea ordinelor de plata si a filelor CEC;
- completarea tipizatelor (companii de leasing, linii de credit, contracte de inchiriere);
- intocmirea ponjalui angajatilor;
- repartizarea tichetelor de masa;
- intocmirea salariilor si repartizarea lor.
In aceasta perioada m-am subordonat direct Directorului General, colaborand in acelasi timp cu Directorul Financiar, Contabilul Sef, Directorul Comercial, Directorul de Export.

01.03.2011 - 01.09.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Reponsabilitati:
- persoana de contact in relatia cu bancile la care societatea avea conturi deschise;
- detinere certificat digital pentru initiere plati electronice pentru online banking pentru Banca Transilvania, Alpha Bank, BRD, Raiffeisen Bank, Piraeus Bank, Banc Post, Banca Firenze;
- efectuarea platilor electronice la indrumarea Directorului General al societatii;
- intocmirea de diverse situatii pentru evidentierea cash-flow-ului, a disponibilului din cont, pentru realizarea indicatorilor de Profit & Loss;
- organizarea si gestionarea documentelor pentru a fi predate la departmentul de contabilitate;
- efectuarea zilnica a evidentei platilor (servicii si furnizori);
- relatia cu furnizorii de servicii;
- completarea ordinelor de plata si a filelor CEC;
- centralizarea informatiilor pentru realizarea declaratiei intrastat (operatiuni de export-import);
- completarea contractelor de munca si a actelor aditionale ale angajatilor;
- completarea tipizatelor (companii de leasing, linii de credit, contracte de inchiriere);
- intocmirea ponjalui angajatilor;
- comandarea de tichete de masa pentru angajati si distribuirea lor;
- intocmirea salariilor si a fluturasilor de salariu.

01.08.2010 - 01.03.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Reponsabilitati:
- efectuarea efectiva a platilor electronice la indrumarea Directorului General al societatii;
- intocmirea de diverse situatii pentru evidentierea cash-flow-ului, a disponibilului din cont, pentru realizarea indicatorilor de Profit & Loss;
- organizarea si gestionarea documentelor pentru a fi predate la departamentul contabilitate;
- intocmirea zilnica a evidentei platilor (servicii si furnizori);
- completarea ordinelor de plata si a filelor CEC;
- centralizarea informatiilor pentru realizarea declaratiei intrastat (operatiunile de export-import);
- depunerea declaratiilor fiscale la Administratia Financiara;
- completarea contractelor de munca si a actelor aditionale ale angajatilor;
- inregistrarea contractelor de munca si a actelor aditionale la ITM;
- completarea tipizatelor (companii de leasing, linii de credit, contracte de inchiriere);
- intocmirea ponjalui angajatilor;
- comandarea de tichete de masa pt angajati si distribuirea lor;
- intocmirea salariilor si a fluturasilor de salariu;
- recrutarea de noi angajati in folosul companiei.
In aceasta perioada m-am subordonat Directorului General si Contabilei Sef din companie.

01.10.2009 - 01.07.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar financiar contabil

Responsabilitati:

Reponsabilitati:
- organizarea si gestionarea documentelor pentru a fi predate la departamentul contabilitate;
- efectuarea zilnica a evidentei platilor (servicii si furnizori);
- completarea ordinelor de plata si a filelor CEC;
- centralizarea informatiilor pentru realizarea declaratiei intrastat (operatiuni de export-import);
- depunerea declaratiilor fiscale la Administratia Financiara;
- completarea contractelor de munca si a actelor aditionale ale angajatilor;
- inregistrarea contractelor de munca si a actelor aditionale la ITM;
- completarea tipizatelor (companii de leasing, linii de credit, contracte de inchiriere);
- intocmirea ponjalui angajatilor;
- comandarea de tichete de masa pentru angajati si distribuirea lor;
- intocmirea salariilor si a fluturasilor de salariu;
- recrutarea de noi angajati in folosul companiei.
Am crescut impreuna cu firma si am invatat foarte multe lucruri din domenii diferite (financiar, contabil, resurse umane, casierie).

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Finante-Banci/Economist la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Finante-Banci/Economist la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.

Premii

Calificari
May 2007: Certificat Cambridge English - British Council Romania, categoria Advanced

Hobby-uri
Muzica,Dans,Sport,Plimbari in aer liber,Calatorii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close