Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.06.1981

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:08.05.2009

obiectiv

 

OBIECTIVE PERSONALE Obtinerea unui loc de munca care sa ma inspire unde sa imi pot aplica creativitatea, abilitatiile si cunostiintele acumulate din toate experientele mele profesionale, intr-o companie bine statbiliata pentru a obține utilizarea optimă a resurselor sale și profitul maxim. PERMIS CATEGORIA B

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant resurse umane

Responsabilitati:

Responsabilitati
Recrutare, selectare, intervierea candidatilor, promovarea joburilor.
Comunicarea prin telefon, email, fata in fata cu candidatii/angajatorii despre principiile si procedurile privind recrutarea de personal.
Cunostiinte administrative si secretariale legate de toata activitatea de birou.
Cunostiinte legate de planificarea strategica, alocarea resurselor si modelarea lor.

01.08.2018 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Responsabiliti:
- Efectuarea de activităţi administrative de rutină în scopul eficientizării timpului de lucru al directorului;
- Primirea, ţinerea evidenţei şi repartizarea corespondenţei în cadrul firmei
- Efectuarea unor lucrări de specialitate: organizarea şi actualizarea unor situaţii, redactarea unor materiale de corespondenţă, păstrarea şi operarea în diverse registre de evidenţă;
- Asigurarea legăturilor telefonice în interiorul şi exteriorul organizaţiei.
- Furnizarea de informaţii clienţilor în legătură cu activitatea şi programul organizaţiei
- Păstrarea evidenţei numelor, adreselor şi numerelor telefonice ale persoanelor şi instituţiilor cu care angajaţii au relaţii de serviciu;
- Inregistrarea hotărârilor şi deciziilor luate de conducere, aplicarea ştampilei şi repartizareaacestora la compartimentele firmei;
- Tehnoredactarea documentelor, clasarea şi ţinerea evidenţei stricte a acestora;
- Identificarea, selectarea, clasificarea şi păstrarea unor surse şi materiale de informare;
- Participarea la şedinţele generale ale firmei şi departamentului şi asigurarea protocolului;


01.07.2018 - 30.04.2019

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: internship academic department

Responsabilitati:

Resonsabilitati:

Introducerea datelor EXCEL, evidenta prezentei studentilor la cursuri, e-mail-uri, orar, arhiva, colectarea de date complexe și dovezi pentru mai multe audituri educaționale

01.09.2012 - 31.07.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent administrator

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Atribuții generale de redactare, inclusiv fotocopiere, fax, distribuirea corespondenței și arhivare
- Coordonarea si intretinere inregistrari pentru personalul biroului, telefoane, carti de credit ale companiei
- Intampinarea clientilor, preluarea apelurilor, curierii si furnizorii, disribuitori

01.09.2005 - 31.07.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: educatie/invatamant

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Sprijinirea activităților de învățare în școală
- Sustinerea profesorului in menținerea ordinei în clasă
- Reasigurarea că regulile și disciplina sunt respectate de elevi
- -Note de înregistrare și de prezență, scrisori și note catre părinți
- Insotirea elevilor in excursii si activitati extracurriculare

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Colegiu / Studii postliceale: Business Management la Oxford Business College din Oxford. Spiru Haret, Univeristy, Romania – July 2005
and Marketing

Higher National Certificate in Business Management – September 2017
Business Environment
Financial Resources
Marketing
Managing Communications

Office Management Level 3 Award – September 2017
HR Management Level 2 Award – May 2018

Premii

Certificari
May 2018 - Jun 2018: Office Management
HR level 5
Inspector Resurse Umane
Voluntariat
Mar 2016 - Jun 2018: Home Start Oxford



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close