 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 25.12.1969 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:30.11.1995
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, dinamic, unde as putea sa-mi pun in evidenta capacitatile intelectuale si experienta acumulata pentru a indeplini sarcinile si scopurile organizatiei.
Salariu: nespecificat Tip job: Part time, Full time Departament: Resurse umane / Psihologie Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Ilfov, Otopeni, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2019 - 31.10.2020 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consultant resurse umane Responsabilitati: Consultanta privind administrarea personalului pentru clientii din portofoliu.
Intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale si orice modificare privind contractele individuale de munca in raport cu legislatia in vigoare; intocmirea deciziilor de incetare a contractelor individuale de munca. Intocmirea adeverintelor care atesta calitatea de salariat. Evidenta dosarului de personal si raportarea in Revisal.
Consultanta privind incadrarea in munca a cetatenilor straini (expati), informare IGI privind incadrarea in munca a cetatenilor expati, informarea catre ITM privind detasarea salariatilor.
Colectare, verificare si procesare date salariale (pontaje, informatii privind relatiile de munca, concedii medicale, concedii de odihna, etc).
Calcul salarial: Intocmirea statelor de salarii (programul SAGA si NEXUS), intocmirea si transmiterea declaratiei 112.
Intocmirea rapoartelor si statistici de personal catre INSS.
Intocmire dosar recuperare indemnizatie concedii medicale, inclusiv depunerea dosarului la Casa de Sanatate in vederea recuperarii sumelor asigurate.
Evidenta concedii de odihna, evidenta popriri salariati. |
|
01.09.2018 - 30.04.2019 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: specialist resurse umane Responsabilitati: Consultanță in domeniul legislației muncii, relațiile de muncă, administrarea de personal, salarizare, taxe și impozite, informare la zi privind noile reglementări legislative în domeniul resurselor umane.
Medierea conflictelor de muncă, cercetare disciplinară.
Imbunatatirea instrumentelor de lucru specifice ( actualizare Fise de Post, Organigrama societatii, Regulamentul Intern, proceduri interne de lucru);
Consultanță negociere, întocmire și înregistrare Contract Colectiv de Muncă.
Administrare personal: Intocmirea / executarea / modificarea / incetarea contractelor de munca, gestionarea aplicatiei REVISAL.
Calcul salarial: Intocmirea statelor de salarii (programul SAGA), intocmirea si transmiterea declaratiei 112.
Recrutare si Selectie: adaptarea structurii organizatorice la nevoile companiei, profil candidat, postare anunturi, selectie cv-uri, sustinere interviuri, intocmire short-list, feedback, prezentarea ofertei de job, orientarea noului angajat. |
|
01.08.2017 - 30.09.2018 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consultant resurse umane Responsabilitati: Intocmirea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale si orice modificare privind contractele individuale de munca in raport cu legislatia in vigoare; Intocmirea deciziilor de incetare a contractelor individuale de munca . Intocmirea adeverintelor care atesta calitatea de salariat . Evidenta dosarului de personal si raportarea in Revisal . Calcul salarial: Intocmirea statelor de salarii (programul SAGA si WINMENTOR), intocmirea si transmiterea declaratiei 112. Intocmirea rapoartelor si statistici de personal catre INSS. Alte rapoarte solicitate de clienti. |
|
01.03.2015 - 31.08.2017 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: Administrare personal: Intocmirea / executarea / modificarea / incetarea contractelor de munca, gestionarea aplicatiei REVISAL conform HG 500;
Calcul salarial: Intocmirea statelor de salarii (programul SAGA), intocmirea si transmiterea declaratiei 112;
Recrutare si Selectie: adaptarea structurii organizatorice la nevoile companiei, profil candidat, postare anunturi, selectie cv-uri, sustinere interviuri, intocmire short-list, feedback, prezentarea ofertei de job, orientarea noului angajat;
Intocmirea/imbunatatirea instrumentelor de lucru specifice ( actualizare Fise de Post, Organigrama societatii, Regulamentul Intern, proceduri interne de lucru);
Evaluarea periodica a angajatilor din cadrul organizatiei cu scopul optimizarii activitatii.
PROTECTIA MUNCII -elaborare anuala a tematicilor de instruire, instruirea personalului la angajare, la locul de munca si periodic, consultanta legislatie privind securitatea si sanatatea in munca. |
|
01.06.2011 - 31.03.2015 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: Societate cu domeniul de activitate prestari servicii curatenie, cu un numar de salariati de 600 persoane.
Administrare personal: Intocmirea / executarea / modificarea / incetarea contractelor de munca, gestionarea aplicatiei REVISAL conform HG 500;
Calcul salarial: Intocmirea statelor de salarii (programul SAGA), intocmirea si transmiterea declaratiei 112;
Intocmirea/imbunatatirea instrumentelor de lucru specifice ( actualizare Fise de Post, Organigrama societatii, Regulamentul Intern, proceduri interne de lucru); |
|
01.06.2010 - 30.06.2011 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: Am colaborat cu aceasta asociatie nonprofit in urma unui proiect posdru, privind dezvoltarea increderii in sine a adolescentilor.
Aici m-am ocupat de departamentul Resurse Umane, sarcinile zilnice fiind gestionarea dosarelor de personal; intocmirea formelor de angajare sau a formelor de desfacere a contractelor de munca a salariatilor, inregistrarea contractelor de munca, a deciziilor de desfacere a contractului de munca sau orice alte modificari survenite in contractele de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile survenite in contractul de munca al angajatilor, evidenta si pastrarea dosarelor de personal, eliberarea de adeverinte solicitate de catre salariati pentru medicul de familie sau alte motive, intocmirea fisei postului specific fiecarui salariat |
|
01.01.2000 - 31.05.2010 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Activitati de administrare a firmei, gestionarea, centralizarea si arhivarea documentelor: intocmirea Jurnalului zilnic de Casa; introducerea si gestionarea in programul de contabilitate a facturilor de clienti; arhivarea documentelor contabile; mentinerea relatiilor cu agentii economici; mentinerea relatiilor cu clienti; evidenta introducerii facturilor de la clienti si furnizori; operare cu extrase de banci si trezorerie, solduri, deconturi si salarii; realizarea activitatilor de contabilitate primara; realizarea activitatilor de contabilitate de gestiune; urmarirea contractelor cu clientii si incasarea platilor de la acestia; administrare personal: Intocmirea / executarea / modificarea / incetarea contractelor de munca. |
| studii | |
|
Facultati: 1990 - 1993 Facultate: Psihologie la Facultatea de psihologie din Bucuresti.
1984 - 1988 Liceu / Școală profesională: matematica - fizica la Matei Basarab din Bucuresti.
Premii Certificari
Feb 2008 - Jun 2008: Inspector Resurse Umane
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului, organizarea
recrutarii si selectiei personalului, intocmirea dosarului de pensionare, intocmirea statului
de plata pentru personalul incadrat, intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile
la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate
Feb 2008 - Jun 2008: Inspector Protectia Muncii
Comunicarea interactiva la locul de munca, lucrul in echipa, planificarea
activitatii proprii, dezvoltarea profesionala, organizarea activitatii de protectie a muncii
asigurarea semnalizarii de securitate si sanatate in munca, instruirea personalului pe
probleme de securitate si sanatate in munca, asigurarea echipamentului individual de
protectie/lucru, prevenirea accidentelor de munca si mentinerea sanatatii personalului,
investigarea cauzelor producerii accidentelor de munca si imbolnavirilor, monitorizarea
activitatii de protectie a muncii, coordonarea activitatilor de interventie in cazuri de necesitate
Feb 1993 - Jun 1993: Contabil
Contabilizarea facturilor emise, inregistrarea incasarilor si platilor, inregistrarea
intrarii de marfa ( nir ), intocmirea situatiilor si rapoartelor financiar-contabile, intocmirea
balantei de verificare
Hobby-uri
muzica, sport, teatru, munte
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|