de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.05.1969

Permis conducere:  Cat.

obiectiv

 

Lucrul intr-o echipa dinamica in cadrul careia voi avea posibilitatea de a-mi demonstra cunostintele si profesionalismul

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Petrol / Gaze

Oras de lucru: Bucuresti, Constanta, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - 31.10.2019

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consultant recrutare

Responsabilitati:

- Recrutare personal (din intreaga lume) cu specializare in domeniul medical in vederea obtinerii unui post corespunzator, in spitalele si clinicile din Marea Britanie.
- Postarea pe site-uri specifice cat mai cunoscute si accesate a pozitiior vacante scoase la concurs in Marea Britanie;
- Contactarea (cunoscatorilor de limba Engleza, Italiana, Franceza) si corespondenta prin e-mail cu persoanele interesate de locurile de munca oferite;
- Analiza CV-urilor primite;
- Contactarea telefonica a potentialilor candidati in scopul evaluarii nivelului de limba Engleza cunoscuta, oferirea detaliilor necesare (exemple de teste + suport in rezolvarea acestora) si pregatirea pentru interviul pe Skype cu personalul medical din Marea Britanie;
- Mentinerea unei bune colaborari cu ofertantii cat si cu candidatii;
- Inregistrarea online pentru obtinerea codului NMC, primul pas pentru a putea candida in domeniul medical in UK;
- Obtinerea documentelor necesare deplasarii in UK si a documentelor necesare angajarii: rezervare bilete de avion, programari la JobCenterPlus pentru obtinere National Insurance Number, obtinerea contului bancar si a permisului de conducere in Marea Britanie;
- Intocmirea si actualizarea bazelor de date si a foilor de calcul tabelar cu posturile vacante oferite si cerintele necesare, cu candidatii, datele acestora si stadiul aplicatiei lor, intocmirea saptamanala sau la cererea sefului direct a analizelor si rapoartelor, folosind MS Office.


01.08.2013 - 30.06.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: assistant manager, consultant recrutare

Responsabilitati:

- Recrutarea personalului in scopul obtinerii unui loc de munca;
- Contactarea permanenta de noi companii in vederea incheierii de contracte si implicit generarea de noi locuri de munca in diverse domenii: hotelier, supermarkets, catering, constructii, agricol, medical, media;
- Participarea la intalniri si negocieri cu potentialii parteneri de contract;
- Analiza CV-urilor primite de la candidati, inregistrarea acestora in baze de date si arhivarea lor functie de specific;
- Intervievarea si testarea candidatilor, pentru a oferi posturile vacante persoanelor adecvate;
- Obtinerea documentelor necesare in UK pentru angajare: National Insurance Number (NINO), cont bancar, permis auto UK si insotirea candidatilor pentru interviuri la JobCenterPlus;
- Programari in vedea obtinerii calificarilor CSCS si UTR, oferind materialul de studiu necesar;
- Intocmirea si actualizarea bazelor de date atat cu companiile ofertante cat si cu candidatii;
- Mentinerea unui bune colaborari cu companiile ofertante;
- Contactarea persoanelor inregistrate in baza de date oferind informatii despre pozitiile vacante aparute, furnizandu-le toate detaliile necesare in vederea participarii la interviul cu companiile ofertante;
- Comunicarea si relationarea foarte buna cu candidatii, oferind suport acestora prin testari preliminare interviurilor;
- In cazul nepromovarii, propunerea de reorientare a candidatului spre un alt domeniu, pana la obtinerea unui loc de munca potrivit;
-Organizarea de targuri de joburi (ex: Mayfield School - Romford) cu participarea angajatorilor si a potentialilor angajati pentru facilitarea obtinerii unui loc de munca;
- Asigurarea de logistica si protocol;
- Intocmirea de rapoarte zilnice si analiza saptamanala a situatiilor cu personalul, angajatii si angajatorii, folosind pachetul MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Access;
- Utilizarea zilnica a internetului si Outlook Express.


01.09.2010 - 31.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

- Responsabilitati in cadrul departamentului COMERCIAL, Serviciul Vanzari Produse si Servicii Financiar Bancare:
- Transmiterea ofertelor catre potentialii clienti, prezentarea produselor si serviciilor postale romanesti, verificarea periodica a acceptarii ofertelor, contactarea clientului, stabilirea intalnirilor cu potentialii clienti, prezentarea produselor si serviciilor companiei, scopul final fiind incheierea contractelor conform target-ului lunar, gestionarea contractelor, pastrand in permanenta o buna colaborare cu clientii in vederea imbunatatirii serviciilor functie de cerintele acestora.
- Asigurarea traducerilor in cadrul intalnirilor cu partenerii strani;
- Organizarea si efectuarea de Mystery Caller si Mystery Shopper, sondaje pentru oficiile postale romanesti din intreaga tara, scopul acestora fiind imbunatatirea serviciilor/produselor companiei cat si asigurarea instruirii angajatilor la un nivel cat mai inalt.

01.08.2008 - 30.09.2010

Departament: altele

Titlu Job: economist, translator

Responsabilitati:

- Insotirea grupurilor straine implicate in evenimente internationale (ex: Balcaniada - Marsul factorilor postali din 9 tari);
- Traducerea materialelor specifice departamentului Relatii Internationale (ex: Strategia Postala aprobata la Nairobi 2009-2012 - Uniunea Postala Universala - Berna 2008, Regulamentul privind coletele postale - Berna 2009);
- Editarea corespondentei interne si internationale;
- Colaborarea cu toate departamentele pentru buna functionare a activitatilor de protocol;
- Organizarea de evenimente pentru partenerii interni si externi;
- Intocmirea materialelor pentru a urmari cheltuielile de protocol.

01.05.2005 - 31.05.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: assistant training manager, tehnoredactor

Responsabilitati:

- Participarea timp de doi ani la proiectul de Perfectionarea si autorizarea operatorilor nucleari pentru Camera de comanda, program condus de Dl. Dale Pierce, AECL Canada - Simulator Supervisor (referinta anexata);
- Crearea de prezentari multimedia, asigurand suport pentru cursuri de formare si calificare a personalului centralei;
- Organizarea de conferinte, cursuri si prezentari pentru misiuni interne si internationale;
- Traducerea documentatiei specifice centralei, din limba Engleza si Franceza;
- Operarea si actualizarea bazei de date de pregatire, cooperarea cu coordonatorii de pregatire;
- Asigurarea suportului pentru cursurile de pregatire si pregatirea salilor de clasa pentru angajatii CNE cat si pentru contractori;
- Editarea manualelor specifice centralei : Manuale de pregatire (TM), Manuale de exploatare (OM), Instructiuni de exploatare (OI), Raportul anual specific departamentului, etc.;
- Editarea planurilor de lectie, formulare de evaluare, brosuri, rapoarte, editare si prelucrare video-foto;
- Scanare si prelucrare imagine folosind programele CorelDraw si Corel PhotoPaint;
- Realizarea de prezentari, organigrame, scheme tehnologice, folosind MS PowerPoint;
- Realizarea de foi de calcul tabelar si grafica, folosind programul MS Excel;
- Elaborare materiale pentru conferinte: fotografii, ecusoane, kit-uri de informare, invitatii, brosuri, pliante precum si realizarea actiunilor aferente (inregistrari video, fotocopiere documente, folosire masina de legat, plastifiere si arhivare documente).


studii

 

Facultati:

2000 - 2005 Facultate / Colegiu: Economic la Facultatea de Management Financiar si Informatica de gestiune din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2001 - Jun 2001: New Systems, Bucuresti
Informatica - Corel Draw, Corel PhotoPaint
Apr 1990 - Jun 1990: Centrul de Perfectionare in Informatica, Constanta
Informatica - Limbaje de programare pc
Calificari
Jun 1987: Operator tehnici si tehnologii nucleare



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close