Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1970

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Constructii / Instalatii, Arhitectura / Design interior, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Functii publice, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Proiectare civila / industriala, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Drobeta-Turnu-Severin, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2015 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant independent si trainer

Responsabilitati:

Training in achizitiile publice. Evaluarea conformitatii administrative si a eligibilitatii beneficiarilor si ideilor de proiecte propuse, pregatirea propunerilor de proiecte, tinand cont de cerintele privind evaluarea calitatii, relevantei si fezabilitatii propunerilor de proiecte si a conformitatii cu Ghidul Solicitantului si managementul si implementarea proiectelor finantate

01.04.2015 - 31.08.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: bd manager – ifi europe

Responsabilitati:

Gestionarea si coordonarea întregului ciclu al proiectului – de la previzionarea proiectelor, până la implementarea şi predarea proiectului către beneficiar. Lucru cu diverşi donori internaţionali, printre care Uniunea Europeană, Banca Mondială, BERD, BEI.
Coordonarea filialelor internationale in activitatile de Business Development şi realizarea activităţilor de pre-calificare în cadrul proiectelor europene – Expresii de interes, elaborarea de oferte conform procedurilor internationale, identificarea şi selecţia experţilor, suport tehnic în implementarea acestor proiecte.

01.07.2014 - 31.10.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: business developer

Responsabilitati:

Identificarea oportunităţilor de proiecte lansate de autorităţile central şi locale si organisme internationale din tara si din regiune (Rep. Moldova si regiunea Balcanilor) in domeniul educatiei, incluziunii sociale, cercetarilor sociale si dezvoltare locală / regional şi sprijin în vederea realizării de proiecte finanţate din Fondurile Europene. Pregătirea de oferte de servicii complete pentru Clienţi publici, în conformitate cu legislaţia de achiziţii naţională sau europeană, incluzând planificarea activităţilor, bugetarea, recrutarea specialiştilor

01.06.2008 - 31.07.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: business developer / manager proiecte europene

Responsabilitati:

Evaluarea conformitatii administrative si a eligibilitatii beneficiarilor si ideilor de proiecte propuse, pregatirea propunerilor de proiecte, tinand cont de cerintele privind evaluarea calitatii, relevantei si fezabilitatii propunerilor de proiecte si a conformitatii cu Ghidul Solicitantului si managementul si implementarea proiectelor finantate
Management de proiect si implementare activitati
Identificarea oportunităţilor de proiecte lansate de autorităţile central şi locale şi de către alte entităti în domeniul infrastructurii, dezvoltării industriale (parcuri industriale, zone industriale, etc), dezvoltare urbană integrată, energie, turism, dezvoltare locală / regional şi sprijin în vederea realizării de proiecte finanţate din fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR). Pregătirea de oferte de servicii complete pentru Clienţi publici sau privaţi, în conformitate cu legislaţia de achiziţii naţională sau europeană, standard indrustriale private, incluzând planificarea activităţilor, bugetarea, recrutarea specialiştilor
Responsabilă de activităţile vizând accesarea de fonduri structural (FEDR) – suport şi consilierea Beneficiarilor în elaborarea strategiilor pentru accesarea fondurilor nerambursabile, obţinerea co-finanţării, pregătirea aplicaţiilor şi managementul proiectului.
Specialist licitatii si manager contracte pentru 4 contracte de asistenta tehnica in Kosovo.
Organizator si furnizor de formare pentru beneficiarii fondurilor, atat la nivelul Romaniei, cat si in Kosovo (analiza cost beneficiu, scriere si implementare de proiecte) – transfer de cunostinte prin on-the-job training, coaching si workshopuri organizate.

Coordonator de Oferta si Coordonator de Proiect pentru:
o Project Coordinator: Design and Supervision of Municipal, Social and Economic Infrastructures - Phase VII, Kosovo(2012 – 2013)
o Project Coordinator: Assignment of a Supervisor for the project "Construction of a Palace of Justice Compound" in the framework of the "Upgrade of the infrastructure in the Rule of Law Sector in Kosovo”, Kosovo (2011 – 2013);
o Project Coordinator: “Supervision of “Support on upgrading of power transmission system to meet Energy Community Technical Standards”, Kosovo (2010 – 2013)
o Project Coordinator: Assignment of Supervisor for the project "Construction of Ferizaj 2 400/110kV Substation and Connection in the Transmission Grid”, Kosovo (2009 – 2012)

01.01.2008 - 30.06.2008

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant independent

Responsabilitati:

Elaborarea de studii de fezabilitate si planuri de afaceri pentru diversi clienti privati. Analiza de piata, studii de marketing, dezvoltare de metode si instrumente pentru fundamentarea fezabilitatii unor investitii in diverse sectoare industriale (constructii, tipografii, industria textila, etc)
Participare la analiza anumitor documente elaborate de alti consultanti (planuri integrate de dezvoltare urbana, studii si analize sectoriale, analize de piata, etc.)
On-the job training si transfer de cunostinte si competente catre beneficiarii de fonduri, in domeniul scrierii si implementarii de proiecte.

01.06.2007 - 31.12.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: coordonator tehnic / team leader

Responsabilitati:

Coordonator tehnic / Team Leader al proiectului “Pregătirea Strategiei de Dezvoltare a Judeţului Vrancea pentru perioada 2007-2013”
• Coordonarea activităţilor unei echipe de 5 experţi – 2 internaţionali şi 3 români
• Responsabilă cu pregătirea şi elaborarea strategiei, colectarea datelor, identificarea priorităţilor strategice,organizarea întâlnirilor de lucru şi a seminariilor cu beneficiarii din judeţ, pregătirea unui pachet de măsuri de dezvoltare integrate, eligibil pentru finanţare din fonduri structurale, analiza alinierii acestuia la prevederile programelor operaţionale aprobate, consultarea publică, evaluarea corespondenţei pipeline-ului de proiecte propuse de autorităţile locale pentru finanţare din FEDR şi integrarea lor în abordarea strategică
• Asigurarea legăturii cu Autoritatea Contractantă, întâlniri periodice şi asistenţă Beneficiarilor, raportare
• Suport şi project management la nivelul autorităţilor locale, management financiar, coordonarea evenimentelor organizate în cadrul proiectului şi vizite in teren
• Transfer de cunostinte privind planificarea si analiza strategica, dezvoltarea de proiecte si implementarea si managementul fondurilor europene
Identificarea oportunităţilor de proiecte lansate de autorităţile publice centrale şi locale, legate de absorbţia fondurilor structural şi pregătirea de oferte de servicii complete, conform legislaţiei naţionale în domeniul achiziţiilor publice (planificarea activităţilor, bugetare, identificarea şi recrutarea specialiştilor)

01.01.2006 - 30.11.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert dezvoltare regionala / acting team leader

Responsabilitati:

Expert şi Acting Team Leader în cadrul proiectului finanţat din Programul PHARE CBC – “Studiu pentru identificarea măsurilor inter-regionale pentru dezvoltarea Euro-regiunii mediane a Dunării în urma construirii podului Vidin-Calafat”, care a acoperit 6 judeţe din Bulgaria, România şi Serbia
Ȋn calitate de expert dezvoltare regională, responsabilă pentru:
- revizuirea informaţiilor socio-economice disponibile, a documentelor strategice existente, a programelor şi altor iniţiative operaţionale din domeniu
- identificarea ariilor în care poate exista o dezvoltare economică şi socială la nivel inter-regional ca urmare a construcţiei podului Vidin-Calafat, finanţabile din FEDR sau IPA (Instrumentul pentru Pre-Aderare)
- definirea obiectivelor, strategiilor şi priorităţilor pentru dezvoltarea economică comună şi construirea consensului inter-regional
- identificarea unui set echilibrat de măsuri de coordonare inter-regională pentru a fi implementat în vederea obţinerii maximizării avantajelor derivate din construcţia podului Vidin-Calafat, elaborarea de propuneri de proiecte cheie trans-frontaliere, eligibile spre finanţare din FEDR (Bulgaria şi România) sau IPA (Serbia)
- organizarea atelierului de lucru pentru România, pe subiectul planidicării strategice a dezvoltării inter-regionale, participare la organizarea atelierelor de lucru din Bulgaria şi Serbia
Coordonatorul biroului de proiect din Sofia, responsabil cu pregătirea şi monitorizarea bugetului, stabilirea biroului local, recrutarea personalului local (tehnic şi administrativ)
A îndeplinit şi rolul de Team Leader (ca urmare a demisiei din motive de sănătate a Team Leaderului), cu următoarele sarcini de management:
- coordonarea echipei de experţi internaţionali
- asigurarea legăturii cu Autoritatea Contractantă şi raportare
- planificarea activităţilor proiectului, monitorizarea progresului
- identificarea necesităţilor de resurse umane şi competenţe şi selecţia de personal
- monitorizarea permanentă a cheltuielilor proiectului

01.01.2004 - 31.12.2005

Departament: achizitii

Titlu Job: managerul departamentului de marketing & coordonator proiecte

Responsabilitati:

Gestionarea si coordonarea întregului ciclu al proiectului – de la previzionarea proiectelor, până la implementarea şi predarea proiectului către beneficiar. Lucru cu diverşi donori internaţionali, printre care Uniunea Europeană, Banca Mondială, BERD, BEI.
Experienţă în proiecte de asistenţă tehnică în vederea tranziţiei la fondurile structurale, dezvoltare regională, educaţie şi training, dezvoltare instituţională, scheme de granturi – reducerea sărăciei, servicii sociale, incluziunea grupurilor dezavantajate.
Coordonator de proiect pentru proiect „Asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor pe râul Szczecin” – sprijin în vederea implementării investiţiilor în sisteme de apă şi apă uzată pe râul Szczecin, finanţat din Fondul de Coeziune.
• Coordonarea activităţilor echipei de proiect în perioada de pregătire a propunerii de proiect (pre-calificare şi calificare)
• Organizarea biroului local al proiectului, recrutarea personalului, mobilizarea echipei şi iniţierea proiectului
• Monitorizarea progresului – rapoarte lunare şi vizite de monitorizare
Coordonarea personalului Departamentului de marketing şi realizarea activităţilor de pre-calificare în cadrul proiectelor europene – Expresii de interes, elaborarea de oferte conform PRAG, identificarea şi selecţia experţilor, suport tehnic în implementarea acestor proiecte, conform PRAG.
Recrutarea, selecţia şi formarea personalului biroului regional al Louis Berger în vederea realizării activităţilor de achiziţii. Recrutarea şi selecţia experţilor pentru proiecte finanţate internaţional, pe domeniile fonduri structurale, educaţie şi formare, dezvoltare regională, dezvoltare instituţională, scheme de grant, achiziţii conform regulilor Uniunii Europene, infrastructură, etc.
Responsabilă pentru stabilirea biroului local din Polonia – recrutarea personalului, identificarea locaţiei, etc. şi instruirea reprezentantului local, atât in Polonia, cât şi in Bucureşti, pentru a putea îndeplini în mod eficient activităţile de dezvoltare a afacerii şi identificare a oportunităţilor de proiecteşi pentru asigurarea tranziţiei către procedurile utilizate în finanţările de proiecte din fonduri structurale.

01.09.2003 - 31.12.2003

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert international pe termen scurt

Responsabilitati:

Expert în cadrul proiectului “Asistenţă tehnică pentru dezvoltarea infrastructurii regionale din Macedonia”:
- dezvoltarea schemei de granturi pentru proiecte de infrastructură mică
- evaluarea procedurilor de selecţie şi a formatelor standard anterioare şi elaborarea de recomandări de îmbunătăţire
- pregătirea unei noi proceduri de selecţie a proiectelor de infrastructură mică (servicii de utilităţi orăşeneşti, transport, mediu) spre a fi finanţate din prográmele UE – a fost prima procedură similară PRAG utilizată în Macedonia
- identificarea sectoarelor prioritare, pe baza nevoilor identificate la nivel local şi a coerenţei cu strategiile naţionale în domeniul mediului si combaterii disparităţilor regionale
- definirea criteriilor de selecţie, a indicatorilor relevanţi de monitorizare şi evaluare, în contextul unei lipse majore de date statistice
- dezvoltarea de documente şi formate necesare pentru selecţia proiectelor în concordanţă cu regulile Uniunii Europene
- training şi sprijin pentru beneficiar, organzarea unor sesiuni de formare în domeniul pregătirii de propuneri de proiecte conform regulilor europene, cerinţelor specifice de legislaţie naţională şi internaţională, şi monitorizării şi evaluării proiectelor selectate
- asistenţă şi suport pentru pregătirea cererilor de finanţare, prin organizarea unui helpdesk
• - asigurarea legăturii cu Agenţia Europeană pentru Reconstrucţie (Autoritatea Contractantă pentru schema de grant pentru infrastructură locală

01.08.2000 - 31.08.2003

Departament: management

Titlu Job: sef departament „implementare” – direcţia „programe regionale” / director adjunct, direcţia „investiţii

Responsabilitati:

Responsabilă pentru pregătirea şi implementarea Programului PHARE ESC (în special a proiectelor de tip Fond European de Dezvoltare Regională şi Fond Social European – secundare – portofoliul de scheme de granturi şi infrastructură mare). Coordonarea evaluării proiectelor de grant şi contractarea proiectelor de lucrări de infrastructură mare, ca şi coordonarea achiziţiilor pentru servicii de asistenţă tehnică în vederea implementării proiectelor de infrastructură.
Pregătirea pentru implementare a PHARE 2001 (85 de milioane de Euro, contribuţie PHARE şi PHARE 2002 (86,5 milioane de Euro, contribuţie PHARE), incluzând:
- scheme de granturi pentru infrastructură mică, servicii sociale, dezvoltarea resurselor umane, asistenţă pentru IMM-uri, dezvoltarea infrastructurii şcolare (Componenta TVET)
- pipeline de proiecte regionale de infrastructură (infrastructură de afaceri, turism, transporturi şi mediu)
Coordonarea pregătirii şi implementării a 5 scheme de granturi finanţate din PHARE 2000 şi 2001 ESC – asistenţă pentru IMM-uri, DRU, servicii sociale, infrastructură mică – Componenta TVET) – elaborarea criteriilor de eligibilitate şi selecţie, proceduri de selecţie a proiectelor, pregătirea Ghidurilor Solicitantului, coordonarea campaniei de conştientizare şi a evaluării şi selecţiei regionale a proiectelor. Organizarea şi livrarea de sesiuni de instruiré la nivelul autorităţilor regionale pentru componenta de scheme de grant

Coordonarea şi supervizarea selecţiei şi contractării şi monitorizării proiectelor de investiţii finanţate din schema de grant RO9807.01.01.02 – Proiecte de restructurare industrială şi dezvoltarea resurselor umane.
Coordonarea finalizării procedurilor de selecţie, contractare şi monitorizare a schemelor de granturi, asistenţă pentru ghidurile solicitanţilor, asistenţă pentru cele 8 agenţii de dezvoltare ca Autorităţi de implementare a PHARE ESC.
Elaborarea de proceduri pentru pregătirea pipeline-ului de proiecte – selecţie, documentaţii, contractare şi monitorizare a proiectelor de infrastructură regională (fonduri de tip FEDR) – elaborarea procedurilor contractuale, cadrul instituţional de implementare a proiectelor, fórmatele standard pentru fişele de proiect şi pentru documentaţia suport (studii de fezabilitate, analize cost-beneficii, etc). Selecţia proiectelor de investiţii mari în infrastructură pentru pipeline-ul multianual finanţat din PHARE 2001-2002 ESC şi evaluarea fezabilităţii, conform Ghidului Comisiei Europene privind Analiza Cost-beneficiu

Reprezentantul Ministerului Dezvoltării şi Prognozei în cadrul Grupului de lucru pentru programarea şi pregătirea Programului SAMTID (Programul de dezvoltare a infrastructurii oraşelor mici şi mijlocii), vizând infrastructura de apă şi apă uzată, co-finanţat de Uniunea Europeană, BEI, BERD şi guvernul României), inclusiv definirea arhitecturii instituţionale şi financiare, mecanismelor de coordonare, pregătirea de proceduri tip schemă de grant, ghidurile solicitanţilor – criterii de selecţie şi eligibilitate, coordonarea etapei de pre-selecţie (proces descentralizat la nivel regional)

Coordonarea pregătirii spre licitare (inclusiv a documentaţiei şi caietelor de sarcini), a întregului proces de achiziţie conform regulilor Uniunii Europene şi monitorizarea proiectelor de infrastructură regională finanţate din Phare 2000 RO 0007.02.03 and RO 0101 SIF (20 de proiecte în valoare de 84,8 milioane de Euro, contracte de lucrări, utilizând regulile FIDIC)

Coordonator al grupului inter-ministerial în elaborarea Fişei Standard de Proiect pentru PHARE 2001. Participare la elaborarea Fişei de proiect PHARE 2002 – investiţii şi coeziune socială şi la Fişa de proiect pentru PHARE 2003.
Identificarea priorităţilor strategice, design-ul mecanismului de selecţie a proiectelor, sumarul criteriilor de eligibilitate şi selecţie, determinarea portofoliului de proiecte multi-anuale, identificarea indicatorilor de monitorizare şi evaluare pentru proiectele de investiţii.
Asistenţă tehnică în calitate de membru în cadrul Comitetului de Coordonare a PHARE ESC – Infrastructură – coordonarea componentelor de infrastructură finanţate din PHARE, programarea multi-anuală, inclusiv promovarea mecanismelor de selecţie a proiectelor în mod transparent(lecţii învăţate pentru programul PHARE 2004-2006)

Elaborarea caietului de sarcini pentru proiectul de asistenţă tehnică în vederea sprijinirii pregătirii şi implementării proiectelor de infrastructură finanţate din PHARE, conţinând supervizare in teren (6 proiecte, în valoare total de 14,5 milioane de Euro)
Coordonarea a cca 40 de persoane în cadrul departamentului / direcţiei.
Formator pentru administraţii locale şi regionale în domeniul achiziţiilor publice conform regulilor şi procedurilor Uniunii Europene, pregătirii de proiecte conform regulilor Uniunii Europene şi PCM (Managementul Ciclului de proiect)

01.04.1999 - 31.08.2000

Departament: altele

Titlu Job: expert

Responsabilitati:

Elaborarea de caiete de sarcini pentru proiecte de asistenţă tehnică în vederea susţinerii procesului de pregătire pentru tranziţia la fondurile structurale. Asistenţă tehnică pentru pregătirea de proiecte şi suport în implementarea programului PHARE Coeziune Economică şi Socială, sub-programele pentru dezvoltarea IMM-urilor, pentru Schema de granturi pentru Dezvoltarea Resurselor Umane şi pentru proiecte de infrastructură. Ȋntărirea instituţională şi pregătirea autorităţilor centrale, regionale şi locale pentru utilizarea Fondului European de Dezvoltare Regională. Evaluarea nevoilor de asistenţă tehnică în vederea evaluării şi pregătirii de caiete de sarcini pentru 12 proiecte (totalizând cca 10 milioane de Euro). Responsabilă pentru gestionarea întregului proces de achiziţii, conform regulilor şi procedurilor Uniunii Europene (PRAG) – pregătirea anunţurilor, procesul de short-listare, transmiterea documentaţiei de licitaţie, evaluarea ofertelor, contractarea şi gestionarea implementării.
Participarea la elaborarea Fişei Standard de proiect pentru Programul PHARE 2000 - Coeziune Economică şi Socială – componenta de pregătire pentru utilizarea fondurilor structurale, sub-componentele Dezvoltarea Resurselor Umane – scheme de grant (18 milioane de Euro) şi Asistenţă tehnciă pentru dezvoltare instituţională (12 milioane de Euro)
Participarea la elaborarea primului Plan Naţional de Dezvoltare 2000-2002, determinarea cadrului strategic pentru investiţii şi proiecte de tip Fondul European de Dezvoltare Regională şi Fondul Social European, sprijin pentru Agenţiile de Dezvoltare Regionale în elaborarea Planurilor de Dezvoltare Regionale şi în identificarea priorităţilor strategice de dezvoltare şi a determinării principalelor proiecte spre a fi finanţate din fonduri similare FEDR, asistenţă metodologică în vederea asigurării coordonării inter-regionale a strategiilor de dezvoltare
Participare la elaborarea capitolului Politică de Coeziune din Programul Naţional pentru Adoptarea Acquis-ului Comunitar

01.03.1996 - 30.04.1999

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: cercetator

Responsabilitati:

Cercetător ştiinţific în domeniul dezvoltării rurale şi expert, în cadrul unor proiecte, din partea Institutului.
- 1998 – Expert în cadrul proiectului PHARE RO 9505.04.03. „Dezvoltarea rurală” - Membru în echipa care a elaborat „Carta Verde a Dezvoltării Rurale” din partea Observatorului din Bucureşti
- Analize şi studii privind dezvoltarea rurală, disparităţile şi identificarea domeniilor problemă: dezvoltarea de metodologii pentru analiza statistică a disparităţilor regionale, inter şi intra regional, specifice zonelor rurale şi la nivelul diferitelor unităţi teritoriale (NUTS II, NUTS III, NUTS IV), participarea la elaborarea de chestionare şi ghiduri de interviu, colectare de date în teren, dezvoltarea de modele socio-economice
- Analiza disparităţilor teritoriale şi a tiparelor de dezvoltare socio-economică în rural în România.
- Elaborarea şi menţinerea de baze de date statistice şi analize avansate, participarea la studii de teren şi colectare de date, coordonarea de interviuri cu diverse categorii sociale, inclusiv grupuri dezavantajate (persoane în vârstă, rromi, şomeri, etc.)

studii

 

Facultati:

1996 - 1997 Masterat: la din Nice, France.
1995 - 1996 Masterat: la din Bucharest.
1990 - 1995 Facultate: la din Bucharest.

Premii

Voluntariat
Oct 2016 - Mar 2017: Human Catalyst
Fundraiser
Certificari
Sep 2014 - Oct 2014: Certificat de formator
Competentele specifice ocupatiei de Formator de Formatori
Oct 2009 - Nov 2009: Certificat de Manager de Proiect

Jan 2009 - Jan 2009: Certificat de Expert achizitii publice



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close