Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.04.1990

obiectiv

 

Sunt o persoana pozitiva si punctuala,cu o buna capacitate de adaptare la mediile multiculturale,dobandita prin experienta mea de lucru,avand un mare sentiment de lucru.Am planificat in detaliu astfel incat totul sa mearga exact asa cum este necesar,dar pot fi si flexibila si spontana.Muncesc si stiu sa ma mentin calma in situatii stresante,de asemenea,stiu cum sa jonglez cu mai multe sarcini simultan.Am un spirit placut,bine temperat,si sunt foarte creativa,de incredere,cu excelente abilitati de comunicare.Pentru mine ar fi o onoare sa fiu o parte si sa contribui la o companie ca a ta care este cunoscuta pentru forta de munca talentata si pentru standardele inalte. Va multumesc pentru timpul acordat si astept cu nerabdare sa ne vedem la interviu.

Salariu: 1.900,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Relatii clienti / Call center, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Targoviste

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

Consiliere si sprijin acordate clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare a companiei:card de cumparaturi,credite de consum.
Prezentarea produsului de credit in detaliu-conditii criterii de eligibilitate,setul de documente necesare in vederea obtinerii creditului si modul de completare.
Implicarea directa in campaniile de marketing desfasurate:flyere,prezentari,birouri de informatii.
Intalniri cu clientii desfasurate la birou,identificarea de noi clienti prin actiunilr de marketing(munca de teren).

01.09.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
- asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
- asigura activitatea de informatii generale pentru public;
- intocmeste planul fondului necesar protocolului;
- stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
- pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
- duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
- raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
- asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
- tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri; 
- asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului d

01.10.2016 - 31.07.2018

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: housekeeping supervisor

Responsabilitati:

In functie de capacitatea structurii de primire si de clasificarea acesteia personalulcompartimentului
poate fi mai numeros si specializat pentru anumite activitati sau poate fi innumar mai mic si sa preia
atributii diverse, in functie de necesitati.
Exista anumite reguli referitoare la tinuta fizica care sunt general valabile si pe caretot personalul
trebuie sa le cunosca, dar trebuie mereu reamintite. Impunerea unor standarderidicate referitoare la
tinuta personalului sunt importante:
Din punctul de vedere al clientului.Din punctul de vedere al unitatii.Din punctul de vedere al
personaluluiModul in care arata personalul spune mult despre atitudinea acestuia fata de:
-Munca pe care o presteaza
-Structura in care lucreaza
-Clienti
-Colegi
-Sine (respectul de sine)
Daca personalul este ingrijit si zambitor inseamna ca:
-Munca lor va fi ordonata si atenta
-Locul lor de munca va arata ingrijit si primitor clientilor.

01.04.2015 - 30.06.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: sales reprezentativ

Responsabilitati:

Am lucrat pentru aceasta companie deoarece imi place sa interactionez cu oamenii iar
responsabilitatiile mele erau:
-de a asculta intotdeauna de cei care aveau o autoritate in fata mea,deoarece stiam ca sunt acolo
pentru a-mi mentine pregatirea,pentru a-mi oferi cunostintele corecte si pentru a face o buna echipa.
-responsabilitatile mele au fost sa am grija de aranjarea rafturilor si vanzarea produselor.
-inainte de a cere clientului sa-mi cumpere produdul ,am fost tot timpul oferind sfaturi gratuite si l-am
facut sa inteleaga ca face cea mai buna alegere si nu vor fi dezamagiti de produsele noastre.
-am incercat sa evit orice refuz din partea clientiilor prin faptul ca i-am primit cu amabilitate,rabdare,am
construit o relatie cu ei,mi-am aratat interes si dupa ce mi-am prezentat oferta de vanzare.

01.08.2013 - 28.02.2015

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista;
-acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor;
- cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la
felurile de mancare, tacamuri si bauturi.
Sarcini si indatoriri specifice:
- servirea exemplara a clientilor;
- indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in concordanta cu necesitatile
imediate ale unitatii.

01.04.2012 - 30.06.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

-executa in conditii de calitate si eficienta campaniile planificate
-respecta norma stabilita de conducerea companiei privind desfasurarea fiecarei campanii in parte
-este direct raspunzator de corectitudinea informatiilor, primite de la clienti sau potentiali clienti,
introduse in baza de date
-respecta graficele de incepere si incheiere a campaniilor
-raspunde in fata sefilor ierarhic superiori pentru activitatea desfasurata
-raspunde conform regulamentelor in vigoare pentru neindeplinirea sau indeplinirea defectoasa a
sarcinilor ce-i revin
-raspunde de bunurile materiale luate pe inventar propriu
-respecta programul de lucru si durata pauzelor acordate
-respecta regulile de protectia muncii si de PSI
-respecta ROI al S.C. Tandem Consultanta si Management S.R.L.
-raspunde de folosirea formularelor cu regim special incredintate
-sarcinile de serviciu nu sunt limitative, se vor completa ori de cate ori este nevoie pentru bunul mers
al activitatii
-indeplineste si alte sarcini incredintate de catre managerii ierarhic superiori

studii

 

Facultati:

2006 - 2011 Colegiu / Studii postliceale: Tehnician in activitati de comert la Colegiul Economic "Ion Ghica" din Targoviste.
2006 - 2011 Colegiu / Studii postliceale: Tehnician in activitati de comert la Colegiul Economic "Ion Ghica" din Targoviste.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close