de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.08.1987

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.04.2007

obiectiv

 

Obiectivul profesional urmarit este de a lucra intr-o echipa profesionista, dinamica, cu un bun potential de avansare si afirmare, sa am un rol bine definit , in care sa pot pune in valoare calitatile si aptitudinile pe care le posed.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Altele, Farmacie, Publicitate, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Achizitii, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Import - export, Merchandising / Promoteri, Crewing / Casino / Entertainment, Alimentatie / HoReCa, MLM / Vanzari directe, Audit / Consultanta, Management, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Oradea, Beius

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consultant financiar

Responsabilitati:

- identificare potentiali clienti
- evaluarea nevoilor financiare si gasirea celor mai bune solutii pentru ei
- promovarea serviciilor si produselor financiare NN
- informarea permanenta a clientilor despre toate noutatile financiare care i-ar interesa
- dezvoltarea permanenta a relatii cu clientii existenti


Persoana contact:
Ienciu Erzsebet
(0751) 203 352

01.02.2016 - 28.02.2019

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: general assistant

Responsabilitati:

- job-ul este bazat in principiu pe customer service, unde trebuie sa stii cum sa interactionezi cu clientul, cum sa iti promovezi produsele servite sau puse spre vanzare si cum sa faci fata diferitelor reclamatii venite din partea clientului astfel incat sa ramana atras catre locatia respectiva
-foarte multa munca in echipa, unde am avut si pozitie de team leader (lucru care implementa conducerea unei echipe, organizarea unui eveniment, etc)


Persoana contact
Silviu Hapenciuc
07722 217147


01.11.2010 - 31.01.2016

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant vanzari / casier

Responsabilitati:

-mentinerea relatiei cu clientii actuali rezolvand orice problema apare in activitatea comerciala cu acestia, identificarea permanenta a nevoile acestora si oferirea de solutii eficiente pentru satisfacerea acestor nevoi.
-dezvoltarea zonei de care raspund prin identificarea de clienti noi;
-Identificarea si contactarea de potentiali clienti in vederea remiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale;
- Acordare asistenta d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti;
- Negociere, incheiere si asigurarea executarii contractelor si acordurilor comerciale;
- a tine evidenta contabila primara si intretinerea relatiile cu clientii din portofoliu;
- Incasarea sumele de bani , prin numarare faptica, in prezenta persoanelor care platesc.
- raspunderea fata de tinerea corecta si la zi a evidentei primare privind activitatile de incasari si plati prin casierie.
- Intocmirea zilnica a Registrului de casa,predarea zilnica in contabilitate a Registrului de casa, pentru operarea incasarilor in programul de contabilitate, impreuna cu documentele de casa.
- Raspunderea fata de depunerea integrala a numerarului incasat in fiecare zi la banca, in contul unitatii.
- acomodare foarte rapida, dovada de rezistenta ridicata la stress, integrare in colectiv
- crearea unui portofoliu de clienti

Persoana contact :
Vasile Novac
0770059396

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Facultatea de Litere, Specializarea Engleza-Franceza la Universitatea din Oradea din Oradea.
2002 - 2006 Liceu: profil filologie la Colegiul national "Avram Iancu" din Stei.

Premii

Hobby-uri
Marea albastra, Cititul, Calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close