 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 13.08.1990 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Imi doresc oportunitatea de a-mi dezvolta ideile, cunostintele si abilitatile si de a contribui la imbunatatirea activitatii companiei precum si la consolidarea relatiei cu partenerii de afaceri
Salariu: nespecificat Beneficii: bonusuri Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Asigurari, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2020 - prezent Departament: asigurari Titlu Job: consultant back office Responsabilitati: Responsabilitati principale: Adminstrarea politelor de asigurare si emiterea anexelor solicitate, - Acordarea de suport colegilor din departamentele de vanzari in vederea gasirii unor solutii tehnice cu privire la modificarea si administrarea politelor de asigurare. - Administrarea clientilor care isi creau cont online si incheiau polite de asigurare online. -Intocmire rapoarte
- Mentinerea relatiilor cu clientii companiei, rezolvarea solicitarilor acestora. - |
|
01.06.2016 - 31.03.2017 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: reprezentant relatii clienti Responsabilitati: Responsabilități:
• Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale
• Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente
• Validarea datelor introduse in sistemul informatic
• Expedierea catre clienții firmei a unor seturi de documente
• Arhivarea documentelor
• Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei
• Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii
• Oferirea de informații cu privire la utilizarea certificatelor digitale la solicitarea clienților.
• Activitati de controlul calitatii prin verificarea tuturor contractelor noi inainte de expediere.
Realizari:
-Atingerea pragului zilnic de productivitate in procesarea contractelor fara erori :aproximativ 85 de contracte pe zi.
-Atingerea pragului zilnic de productivitate in expedierea contractelor :aproximativ 160 de contracte pe zi.
-Verificarea tuturor certificatelor noi emise de departamentul Operatiuni certificate digitale si identificarea tuturor certificatelor emise gresit :0-3 erori |
|
01.06.2015 - 31.12.2015 Departament: banci Titlu Job: ofiter bancar -back office Responsabilitati: Departamentul procesare credite
Responsabilitati:
Introducere si validare date
Verificarea documentatiei de credit;
Analiza financiara a clientilor care solicita finantare;
Introducerea în baza de date a informațiilor despre noii clienți
Arhivarea și aranjarea documentelor
Propunerea de finantare si prezentarea dosarului comitetului de credit;
Contribuirea la implementarea si actualizarea politicilor si procedurilor interne referitoare la activitatea de creditare si risc de creditare
|
|
01.05.2012 - 01.06.2012 Departament: asigurari Titlu Job: practicant Responsabilitati: - Verificarea si raportarea contractelor care nu respecta regulamentul intern privind emiterea lor.
-Stabilirea conformitatilor dintre data si suma de pe dovada platii si cea inscrisa in contract.
-Introducerea contractelor de asigurare in sistemul informatic al companiei.
-Aranjarea arhivei intr-o ordine coerenta pentru gasirea rapida a documentelor necesare.
- Am aprofundat informatii despre fluxul de lucru din cadrul unei sucursale ale unei institutii financiare
In cadrul acestui program de practica ,datorita parteneriatului solid dintre Asiron Vienna Insurance Group si BCR am avut ocazia de a participa la o serie de traininguri avand ca scop promovarea produselor BCR.
-M-am familiarizat cu fluxul de vanzare al unui card de credit : etapele si documentele necesare, precum si alte produse precum leasing-ul auto si Banca Pentru Locuinte. |
|
01.06.2011 - 01.12.2011 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii clienti Responsabilitati: -Contactarea potentialilor clienti din baza de date ,clienti fideli Raiffeisen Bank si prezentarea ofertei de asigurare special concepute pentru acestia.
-In cazul unor clienti pozitivi inrolarea acestora in asigurare ,eliminarea tuturor neclaritatilor legate de: modalitatile de plata a primelor de asigurare,modul de functionare a serviciului ConfotaBill,sumele asigurate ,evenimentele asigurate,toate informatiile necesare unei transparente totale,clientul putand lua astfel o decizie corecta .
-In cazul unor clienti negativi ,identificarea motivului refuzului si incercarea de a schimba decizia acestora prin obiectii pertinente si printr-un flux de informatii ,statistici,programe de asigurare mai economice etc
- am facut parte dintr- o echipa de 20 de reprezentanti.
- mi-am imbunatatit abilitatile de comunicare.
- mi-am insusit rapid caracteristicile produselor . |
| studii | |
|
Facultati: 2013 - 2015 Masterat: Inginerie si Management la Universitatea Politehnica din Bucharest.
2009 - 2012 Facultate: Facultatea de Stiinte Economice,Finante si Banci la Universitatea ‘Nicolae Titulescu ‘ din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Lic teoretic Tudor Vladimirescu din Bucuresti.
Premii Certificari
Oct 2020 - Oct 2020: Autorizare in domeniul financiar - asigurari .
Diploma eliberata de Institutul de Studii Financiare
Mar 2019 - Mar 2019: Aptis limba engleza- B2
Diploma eliberata de British Council.
Sep 2005 - Jun 2009: Atestat Informatica
.Cunostinte IT: Microsoft Word, Excel, Power Point, Microsoft Acces
Cunoştiintele au fost dobândite în cadrul cursurilor desfăşurate în anii de liceu si aprofundate în cadrul cursurilor şi seminarelor de informatică de la facultate şi în cadrul practicii desfăşurate în facultate.
Conferinte
Apr 2013 - Apr 2013: Excelența în antreprenoriat
Invitat: Domnul Dragoș Anastasiu, om de afaceri și președintele Eurolines Romania. Cu o experiență în business de peste 10 ani. Dragos Anastasiu conduce un grup de 14 firme, cu aproximativ 570 de angajați care realizează o cifra de afaceri de 15 milioane de euro, iar profitul este de aproximativ un milion de euro, cunoscut ca unul dintre cei cinci investitori prezenți în emisiunea Arena Leilor.
Subiecte dezbătute: noțiunea de antreprenor, noțiunea de servicii, definirea serviciilor de excelență, satisfacția clientului
Jan 2013 - Jan 2013: Antreprenoriat, drumul de la idei către oportunităti si succes în afaceri
Invitat - Domnul Marius Ghenea, om de afaceri si unul dintre fondatorii Flamingo. În prezent este presedintele grupului Fit Distribution, dezvoltatorul magazinelor online PCfun si ElectroFun.
Subiecte dezbătute: Antreprenoriatul în lume si în România, notiunea de antreprenor si intraprenoriat, performanta organizatională, munca în echipă, idee de afacere
Hobby-uri
Trasee montane, lectura, cinematografia, muzica, sportul
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|