Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.06.1988

Permis conducere:  Cat., Data obtinerii:29.10.2018

obiectiv

 

Persoana activa, calculata,rezistenta la situatii sub presiune si la un volum crescut de munca. Doresc sa acumulez cat mai multe informatii si experienta pentru a progresa si promova.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant asigurari de viata

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice / e-mail-urilor din partea clientilor ( detinatori ai politelor de asigurare privata); acordarea suportului necesar privind serviciile medicale acoperite si stabilirea programarilor solicitate in centrele medicale partenere.
Identificarea problemelor semnalate de client .
Utilizare programelor PC : Microsoft Office si CRM.

01.05.2015 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: dispecer call-center

Responsabilitati:

Preluare apeluri telefonice.
Programare/ reprogramare pacienti.
Redirectionare apeluri telefonice.

01.10.2014 - 31.05.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Preluarea si solutionarea apelurilor primite de la clientii companiei.
Preluarea si solutionarea solicitarilor primite pe email.
Comunicarea directa cu departamentele companiei in vederea solutionarii problemelor clientilor.

01.05.2013 - 30.06.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

01.10.2012 - 31.12.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Organizarea agendei managerului HR si programarea intalnirilor.
Preluarea si indrumarea clientilor de la receptia companiei.
Preluarea apelurilor telefonice ale angajatilor precum si indrumarea acestora in solutionarea problemelor intampinate.

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: Finante Asigurari Banci Burse de Valori la ASE Bucuresti din Bucuresti. Pregatire de baza in cadrul domeniului finantelor publice si corporative, al asigurarilor, al institutiilor de credit si al pietelor de capital.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Profil Real Biologie-Chimie la Liceul Teoretic CA Rosetti din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close