Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.09.1981

obiectiv

 

Gasirea unui loc de munca pe masura pregatirii

Salariu: nespecificat

Departament: Asigurari, Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Alba Iulia

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - 01.12.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant asigurari

Responsabilitati:

- Promovarea produselor de asigurari;
- Consilierea clientelei si incheierea de polite in conditii optime;
- Tinerea contabilitatii primare la nivelul biroului de asigurari ( intocmirea facturilor, chitantelor,monetarelor,registrului de casa , borderourilor de
asigurari);
- Incasarea si depunerea la banca a contravalorii politelor intocmite

01.02.2012 - 01.01.2013

Departament: banci

Titlu Job: consilier vanzari credite

Responsabilitati:

- Promovarea produselor de imprumut ICREDIT;
- Cautarea si recrutarea clientilor pentru contractarea creditelor;
- Monitorizarea termenelor de executare a contractelor de credit;
- Oferirea de asistenta pentru executarea corecta a produsului de imprumut ICREDIT.
- Incasarea ratelor de la clienti si intocmirea documentelor necesare (chitante, borderouri)

01.09.2007 - 01.06.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: agent de servicii si investitii financiare

Responsabilitati:

- Intocmirea contractelor de intermediere si informarea clientilor privind situatia portofoliilor lor;
- Procesarea corecta si la timp a ordinelor de vanzare/cumparare a actiunilor pe Bursa de Valori Bucuresti
- Incasarea banilor de la clienti, intocmirea documentelor justificative privind casa si banca, intocmirea registrului de casa;
- Inregistrarea in programul de contabilitate utilizat de societate a operatiunilor zilnice desfasurate prin casa si banca , la nivelul Agentiei.

01.12.2004 - 01.09.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Intocmirea adreselor oficiale si tinerea evidentei corespondentei;
- Efectuarea operatiunilor de incasari si plati desfasurate prin casa pe baza monetarelor, bonurilor fiscale, chitantelor, dispozitiilor de plata, avansurilor de trezorerie si intocmirea registrului de casa;
- Intocmirea actelor pentru banca (ordine de plata, bilete la ordin, cecuri) si depunerea numerarului la banca;
- Intretinerea relatiilor cu furnizorii prin efectuarea comenzilor, receptia marfii si plata facturilor;
- Inregistrarea in programul de contabilitate utilizat de societate a operatiunilor zilnice
-

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Economie la Universitatea 1 Decembrie din Alba Iulia. Facultatea de Siinte Economice, sectia Contabilitate si Informatica de gestiune



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close