Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.12.1990

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant implementare

Responsabilitati:

Relaționarea cu clienții, înțelegerea proceselor de afaceri pentru a oferi soluția optimă pe baza nevoilor lor de business.
Implementarea proiectelor pentru a se asigura că acestea sunt livrate la timp și la cerințele clienților.
Obținerea unei înțelegeri și cunoștințe solide despre cerințele, nevoile și capacitățile clienților.
Training la fața locului, față în față, grup și online la diferite niveluri de afaceri pentru a se potrivi diferitelor roluri in structura organizațională.
Realizarea recenziilor post-implementare pentru a asigura optimizarea sistemului și satisfacția clienților.

01.12.2015 - 31.07.2017

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist în managementul performanţei şi carierei

Responsabilitati:

COMUNICARE
- Asigurarea comunicării și a clarității prin diferite modalități în cadrul companiei;
- Pregătirea, organizarea și desfășurarea evenimentelor pentru a asigura alinierea tuturor proceselor;
- Colectarea de feedback, definirea problemelor și propunerea de soluții de îmbunătățire conform metodologiei de management al proiectelor;
- Clarificarea și actualizarea tipurilor de rapoarte cu managerul HR;
- Clarificarea și actualizarea sistemelor de sondaj și evaluare cu HR Manager;

MANAGEMENTUL OPERAŢIONAL
- Susținerea procesului anual de evaluare a performanței și a activităților ciclice pentru managerii de carieră și managerii de performanță din fiecare practică și departament;
- aderarea la buget;
- rămânerea la curent cu cele mai recente aspecte legate de managementul performanței, de formarea, dezvoltarea și de gestionarea carierei;
- asistarea managerilor de carieră și de performanță în conducerea managementului carierei, respectiv în sesiunile de management al performanței și în calibrarea feedback-ului privind procesele;
- Efectuarea analizelor asupra indicativelor / proceselor cheie și recomandarea îmbunătățirilor , proceselor care maximizează eficiența
- Susținerea implementării proceselor de management al carierei și a performanțelor în cadrul organizației, conform liniilor directoare ale companiei: politici și proceduri CM și PfM, materiale de instruire CM și PfM, analize privind ratingurile PfM etc.
- actualizarea tuturor documentelor de proces şi certificarea ISO.

01.12.2014 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

Implementarea certificării ISO - Responsabil pentru managementul calității
Introducerea și facilitarea sistemelor ERP
Evaluarea și dezvoltarea culturii organizaționale
Dezvoltarea activă a politicilor, strategiilor și planificării resurselor umane
Dezvoltarea sesiunilor de formare în leadership și coaching pentru echipa de management
Responsabil de planificarea, implementarea și gestionarea schimbării în companie
Examinarea şi dezvoltarea proceselor HR care se referă la atragerea, gestionarea, motivarea și dezvoltarea angajaților
Calcularea salariilor, procesarea statelor de plată și negocierea de beneficii pentru angajați.

01.03.2013 - 31.12.2014

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: assistent manager

Responsabilitati:

Dezvoltarea departamentului de resurse umane: recrutare şi selecţie, onboarding
Redactarea documentelor pentru personal: CIM, adeverinţe, desfaceri de contract.
Conducerea comisiei de etică şi disciplină
Implementarea protecției muncii
Contabilitate primară şi balanţe clienţi-furnizori
Arhivarea și gestionarea documentelor
Redactarea și înregistrarea documentelor
Import și export de mostre.

01.03.2012 - 31.03.2013

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator departament şi arhivist

Responsabilitati:

Supravegherea și coordonarea departamentului de arhivistică
Implementarea și îmbunătățirea tuturor proceselor necesare pentru a fi mai eficiente
Prelucrarea documentelor conform Legii arhivelor
Facilitarea încheierii contractelor cu clienţii
Dezvoltarea departamentului cu personal calificat - training intern.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Doctorat: Istorie.Civilizaţie.Cultură la Universitatea Babeş Bolyai din Cluj Napoca.
2012 - 2014 Masterat: Socio-antropologia epocii moderne la Universitatea Babeş Bolyai din Cluj Napoca.
2009 - 2012 Facultate: Arhivistică şi Istorie la Universitatea Babeş Bolyai din Cluj Napoca.

Premii

Certificari
Jun 2018: Competente Antreprenoriale

Oct 2016: Mentor la Pitch Bootcamp

Jul 2015: Leadership Speaker, Trainer & Coach certificat și independent la John Maxwell Team (USA, Florida)

Mar 2015: Expert în Legislaţia Muncii

Nov 2013: Formator autorizat

Oct 2013: NLP Master & Coach certificat și independent la Institutul Kutschera (Austria)

Jul 2012: Pedagog în istorie

Aug 2010: Administrator imobile

Voluntariat
Feb 2018 - Oct 2018: Platforma Romania 100
-coordonarea si gestionarea departamentului de Training pentru Ro100 Cluj Napoca
-comunicare interdepartamentala
-organizarea si coordonarea echipei si activitatilor de training pe baza nevoilor comunitatii
May 2013 - Dec 2018: Family First
VIZIUNE STRATEGICĂ ȘI CONDUCERE
- Asigură acțiunea eficientă a consiliului, sprijinind organizarea și supravegherea desfasurarii organizatiei. Acționează ca reprezentant al consiliului în ansamblul său pentru personal.
- Vorbeste presei si comunitatii in numele organizatiei, reprezinta agentia in comunitate.
- Elaborează agende pentru întâlniri în colaborare cu directorul executiv.
- Caută voluntari pentru comitete și coordonează misiunile individuale ale membrilor consiliului. Se asigură că fiecare comisie are un președinte și rămâne în contact cu președinții pentru a fi sigur că munca lor se desfășoară; identifică recomandările comitetului si le prezinta in mod coerent. Stabilește dacă reuniunile comitetului executiv sunt necesare și convoaca comisia în consecință.
- stabilește comitetul de căutare și selecție pentru angajarea și negocierea pachetului de compensații și beneficii; transmite informații directorului executiv.
- Asigură că problemele consiliului sunt tratate corespunzător, inclusiv pregătirea premeetingului materiale, funcționarea comitetului, recrutarea și orientarea noii consilii
membri.

MANAGEMENTUL FINANCIAR ȘI OPERAȚIONAL
- Gestionează examinarea de către consiliul de administrație și acțiunile legate de aceste
responsabilități. Poate lucra direct cu contabilul sau cu alți angajați în dezvoltarea și
implementarea procedurilor și sistemelor financiare.
- Asigură că rapoartele financiare adecvate sunt puse la dispoziția consiliului. In mod regulat
raportează la bord cu privire la evenimentele financiare cheie, tendințele, preocupările și evaluarea sănătății fiscale.
- Elaborează agende pentru întâlniri, inclusiv un calendar de ani calendaristic.
- Asigură gestionarea și maximizarea numerarului și a investițiilor.
Jul 2012 - Mar 2013: Green & Wild
-gestionarea si coordonarea activitatilor administrative si birocratice
-reprezentarea asociatiei in colaborare cu parteneri
-facilitarea excursiilor in natura pentru copii defavorizati
-organizarea si facilitarea atelierelor de educatie si reciclare
Jul 2011 - Dec 2012: Familia Regasita
-mentorarea si pregatirea copiilor pentru programa scolara
-sprijinirea copiilor defavorizati in activitati zilnice de invatare
-sustinerea activitatilor de organizare interna



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close