 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 18.09.1986 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:23.05.2008
|
|
obiectiv | |
|
Realizarea unei experiențe bogat dezvoltată în managementul datelor, în scopul de a îmbunătăţii gradul de expertiză in domeniu de administare SAP.
Salariu: nespecificat Beneficii: De discutat la interviu.
Tip job: Full time Departament: Marketing, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2015 - prezent Departament: it software Titlu Job: consultant implementare Responsabilitati: Colaborarea cu echipele de proiect ale clientului pentru a se asigura că impactul deciziilor și abordările sunt valide, în special asupra resurselor umane și beneficii.
Colaborarea cu ceilalati consultanti ai componentelor HCM, pentru a avea o mai bună înțelegere a cerințelor clienților și a impactului cross-functional.
Din punct de vedere al resurselor umane, proiectul necesita experienta tehnica in sesiuni de modelare și testare funcționala.
Consultantul conduce echipa deback office beneficii (Configuration Analyst, Interface Analyst, Benefits Export Manager) prin toate fazele proiectului (modelare, prove it, realise), el fiind intermediator intre client si echipa de back office. |
|
01.07.2014 - 31.01.2015 Departament: it software Titlu Job: iscmd business project expert - eu region Responsabilitati: Sprijinirea MD Project lead-ului pentru construirea strategiei de abordare a bazelor de date pentru proiectele regionale , acoperind intreg procesul de aplicare Master Data
Asigurarea unei strategii aliniată cu prioritățile de afaceri și agreata cu toate părțile implicate în proiect. Transformarea bazelor de date, încărcarea, curățare, testarea pe durata celor 3 cicluri de test dar si PCUT.
Responsabil pentru a se asigura că proiectul oferă cerințele de afaceri și beneficiile așteptate.
Asigurarea ca proiectele urmeaza o abordare in ton cu cele mai bune practici legate de master data dar și de a valorifica învățarea din experiențele anterioare
Asigurarea activităților de stabilizare post-go |
|
01.06.2013 - 31.07.2014 Departament: it software Titlu Job: manager proiect master data, bridge project2 Responsabilitati: Ocupand 100% rolul de membru al echipei de Implementare a proiectului regional Bridge2, in cadrul companiei, principalele responsabilitati sunt in conceperea si dezvoltarea proceselor comerciale din Romania conform solutiei propusa de modelul Bridge existent.
Pe langa integrarea procesului comercial si a materialelor de instruire pentru lucrul in SAP, respectiv transferul de cunostinte către Key User-i (KU), detin responsabilitatea de creare si executie a planului de testare aferente celor 3 cicluri, precum si a bazei Go-Live. |
|
01.03.2012 - 30.06.2013 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: country master data coordinator Responsabilitati: Crearea, actualizarea și supravegherea executarii procedurilor de gestionare a bazelor de date, folosind sistemul SAP.
Schimbul de date cu clienții și să coordoneze sincronizarea datelor cu alți parteneri comerciali
Asigurarea comunicării / management a bazelor de date cu întreaga regiune si a BU's
Key user in proiectul de implementare SAP alaturi de Master Data SME. |
|
01.07.2009 - 31.03.2012 Departament: it software Titlu Job: sap business one administrator Responsabilitati: Administrarea bazei de date ( crearea de coduri, actualizarea permanentă a informatiilor legate de produse și promoții, valabilități comerciale, clienți)
Aprovizionarea cu etichete a portofoliului ce necesită traducere( machete etichete, comenzi în funcție de forecast , verificarea stocului de etichete)
Key user în implementarea unei noi aplicații ( SAP Business One) și finalizarea proiectului cu succes în 7 luni
Administrarea bazei de date dupa implementarea SAP Business One. |
|
01.07.2008 - 31.10.2008 Departament: marketing Titlu Job: sales representative Responsabilitati: Ca reprezentant de vânzări aveam urmatoarele responsabilități:
- contactarea telefonică a clienților pentru realizarea comenzii ce urma a fi livrată și desigur convingerea lor în caz contrar
- urmărirea stocurilor
- realizarea facturilor
- vizitarea clienților( doar din București), verificarea produselor expuse în vitrină, confruntarea prețului si a calității produselor concurente cu ale firmei
- întocmirea de rapoarte și strategii de marketing
- contractarea de noi clienți
Am învătat să aplic cunostințele deja învătate în cadrul facultății, astfel am reușit să cresc procentul vânzărilor cu aproape 35% în numai câteva luni, dar din păcate a trebuit să imi inchei activitatea la compania respectivă datorită schimbării domiciliului. |
|
01.09.2006 - 29.02.2008 Departament: achizitii Titlu Job: responsible procurement Responsabilitati: - introducerea bonurilor de consum în baza de date
- intocmirea de rapoarte și balanțe analitice conform cărora se derula consumul în producție, pe fiecare sortiment de produs în parte ( dupa rețeta și componentele ei)
- confruntarea zilnică a stocurilor faptice cu cele scriptice
- stabilirea unei noi comenzi de aprovizionare în funcție de consumul zilnic
- contactarea furnizorilor și lansarea comenzilor
- recepția mărfii și asistarea la descărcarea ei
În toate aceste activitați multiple, am avut 25 oameni în subordine, alături de care colaborarea s-a îndreptat către cele mai bune rezultate. |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: la din Bucharest.
2005 - 2008 Facultate: la din Bucharest.
Facultati in straiatate - Activitati extracurriculare - Premii - |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) franceză(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|