Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.12.1978

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.04.2009

obiectiv

 

Îmbunătățirea cunoștințelor, abilităților și competențelor profesionale în domeniul managementului de proiect.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa; Telefon

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2016 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: consultant erp

Responsabilitati:

Analiza cerintelor de business ale clientului
Instalarea si configurarea aplicatiei software
Asigura rezolvarea problemelor legate de instalare si configurare semnalate de catre client prin consultanta telefonica, interventii remote sau on site.
Instruirea utilizatorilor in ceea ce priveste exploatarea aplicatiei.
Oferirea suportului tehnic utilizatorilor - rezolvarea cererilor formulate de catre acestia referitoare la utilizarea si functionarea aplicatiei
Participarea la activitatile de analiza , arhitectura(proiectare) software si construirea codului de programare

01.07.2013 - 31.03.2016

Departament: it software

Titlu Job: project manager - consultant erp

Responsabilitati:

Coordonarea echipelor de implementare a soluţiilor informatice
Implemetarea sistemelor financiar-contabile (ERP)
Analiza de business la sediul clientului
Comunicarea cu departamentul de dezvoltare şi analiză in găsirea celor mai bune soluţii
Elaborarea planului de implementare alături de client
Instalarea şi configurarea aplicaţiiilor software conform specificaţiei agreate
Preluarea datelor iniţiale de la client şi prelucrarea acestora în vederea importului in sistem
Instruirea utilizatorilor din cadrul firmei-client în vederea utilizării aplicaţiilor
Inregistrare documente justificative in programele informatice
Oferirea asistenţei tehnice, remote sau on site, pe tot parcursul utilizării aplicaţiei de către client
Testarea aplicaţiilor software
Analizarea anomaliilor şi cercetarea cauzelor
Verificarea datelor introduse în aplicaţiile software

01.09.2012 - 31.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: junior project manager

Responsabilitati:

•Coordonarea proiectelor de mentenanță generală și mentenanță a sistemelor de securitate.
•Menținerea unei permanente colaborări cu beneficiarii, cunoscând în amănunt toate cerințele acestora și toate problemele legate de proiect.
•Analiza cererilor primite de la beneficiari, estimarea acestora, implementarea
soluțiilor.
•Asigurarea unei bune derulări a proiectului și gestionarea eficientă a bugetului de proiect.
•Întocmirea facturilor și urmărirea încasării la termen a acestora, precum și
întocmirea anexelor ce stau la baza facturilor.
•Introducerea facturilor primite, a avansurilor și deconturilor în sistemul informatics.
•Întocmirea și transmiterea către finanaciar a documentelor necesare obținerii
scrisorilor de garanție bancară de bună execuție.
•Realizarea Producției în Curs pe proiecte.
•Efectuarea analizei financiare pe proiect la încheierea lucrărilor, în scopul
evidențierii veniturilor, cheltuielilor și a rezultatului obținut și compararea acestora cu cele previzionate.

01.03.2011 - 01.09.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: administrator de contract

Responsabilitati:

•Întocmirea documentelor pentru obținerea certificatului SOA – necesar pentru participarea la licitații privind atribuirea contractelor de achiziție publică în Italia.
•Urmărirea derulării în bune condiții a contractelor comerciale avute în gestiune.
•Planificarea, optimizarea împreună cu managerul de proiect a resurselor în cadrul derulării contractelor.
•Întocmirea, redactarea, arhivarea, supervizarea și gestionarea documentelor – corespondența, contracte și adiționale la contract, procese verbale de receptie lucrări, oferte și situații lucrări, facturi emise și facturi primite, documentație aferentă obținerii de facilități bancare sub forma scrisorilor de garanție (emitere scrisori de garanție de bună execuție, majorare/diminuare valoare SGBE, prelungire valabilitate, recuperare garanții).
•Întocmirea business plan-urilor pentru contractele active, în derulare.
•Traduceri documente italiană-română, engleză-română, română-italiană.

30.06.2010 - 01.03.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil finantare

Responsabilitati:

•Întocmirea tuturor formalităților pentru obținerea de credite cash (inclusiv
urmărirea acestora) și pentru obținerea de credite non-cash necesare pentru
emiterea scrisorilor de garanție bancara și deschiderea/plata acreditivelor.
•Întocmirea, verificarea arhivarea documentelor aferente operațiunilor de factoring – evidența facturilor, plăților, confirmărilor/notificărilor și a rapoartelor bancare aferente.
•Monitorizarea situației creditelor cash și non-cash contractate de firmă cu
detaliere pe sume utilizate, sume de rambursat și scadențe a intrumentelor de
garantare și atenționarea solicitanților referitor la termenele de expirare, posibilități de reducere a valorilor.
•Gestionarea plafoanelor de credit existente și urmărirea respectării obligațiilor
contractuale asumate (realocări, transmitere informații financiare, notificări
diverse, diverse aspecte juridice).

30.08.2004 - 30.06.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

•Organizarea și coordonarea activității curente atât în România cât și în Italia (echipă de 4 persoane).
•Planificarea, realizarea șii monitorizarea fluxului de numerar și a bugetelor aferente fiecărui proiect.
•Evidența detaliată a cheltuielilor.
•Monitorizarea financiară a sucursalei din România (cifra de afaceri de 20 milioane euro pe an).
•Evidența încasărilor și a plăților.
•Întocmirea situațiilor financiare aferente lunii curente pentru departamentul contabil din Italia.
•Întocmirea documentației necesare participării la licitații.
•Traduceri documente italiană-română, engleză-română, română-italiană.

19.07.2003 - 30.08.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

•Introducerea de date contabile și financiare în sistemul de management integrat (ERP).
•Operațiuni bancare – plăți electronice interne/externe, schimburi valutare, transferuri bancare.
•Întocmirea setului de documente pentru ridicare/depunere numerar în lei și valută
•Întocmirea situațiilor financiare solicitate de CFO.
•Monitorizarea zilnică a datoriilor și creanțelor.
•Înregistrarea în contabilitate a operaținilor efectuate prin bancă.
•Întocmirea, verificarea, arhivarea documentelor aferente operațiunilor de factoring – evidența facturilor, plăților, confirmărilor/notificărilor și a rapoartelor bancare aferente.

17.12.2001 - 19.07.2003

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

•Revizuirea, pregătirea tuturor documentelor contabile primare în conformitate cu reglementările locale în vigoare.
•Înregistrarea în programul de contabilitate a tranzacţiilor cu privire la clienţi şi furnizori.
•Înregistrarea încasărilor şi plăţilor în lei si valută conform extraselor de cont.
•Operarea încasărilor şi plăţilor în numerar conform registrului de casă.
•Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale la Administrația Financiara.
•Situații și rapoarte către managementul companiei.

18.09.2001 - 17.12.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist-contabil

Responsabilitati:

•Menținerea relațiilor cu băncile și organele fiscale.
•Întocmirea și evidența documentelor primare.

studii

 

Facultati:

•Academia de Studii Economice din București - Facultatea de Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori(1997-2001.
•Colegiul Național B.P.Hasdeu - Profil Informatică(1993-1997.

Premii

Atestat : ajutor-programator;

Curs de limba italiană.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close