Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.11.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.05.2015

obiectiv

 

Sa lucrez in cadrul unei companii unde experienta si abilitatile profesionale pot fi valorificate in beneficiul ambelor parti.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Part time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Functii publice, Protectia muncii

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2015 - 31.05.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

• Responsabil pentru dezvoltarea portofoliului de clienti, sprijin pentru recrutare într-o varietate de domenii, inclusiv vânzări, finanțe, IT și de marketing
• Menținerea bazelor de date, postarea de locuri de muncă vacante și actualizări în site-ul web al companiei
• Dezvoltarea bazei de date de candidati folosind o varietate de surse, head-hunting
• Asistarea clientilor in procesul de recrutare telefonic si prin mail
• Interviuri interviuri telefonice și față-în-față
• Verificarea referințelor candidatilor și intocmire rapoarte
• Menținerea contactului cu candidații pe tot parcursul procesului de recrutare
• Follow-up din partea candidatilor si a clientilor
• Analizarea cerințelor clientilor în determinarea nevoilor de raportare pentru partenerii de afaceri
• Analizarea metodelor de recrutare , oferind evaluări pentru candidați, identificarea și explicarea variațiilor
• Formatare CV
• Intocmire contracte de colaborare si facturare
• Mentinerea relatiei cu companiile client pe tot parcusul procesului de recrutare a candidatilor, telefonic si prin mail
• Participare la intalniri cu potentiali clienti-companii interesate sa externalizeze procesul de recrutare
• Prezentarea companiei si a portofoliului, precum si identificarea profilului candidatului ideal impreuna cu HR Managerul, in cadrul intalnirilor

01.02.2012 - 31.05.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr admin consultant

Responsabilitati:

• Gestionarea relatiei cu companiile client - Cristim si Impex Cristim
• Pregătirea documentelor pentru ocuparea forței de muncă, schimbarea de contracte individuale de muncă, încetarea contractelor individuale de muncă
• Rapoarte on-line cu privire la încheierea, modificarea sau rezilierea contractelor si operarea lor in Revisal si transmiterea la ITM
• Intocmire dosare pensie si somaj
• Intocmirea statelor de plata pentru companiile client alocate
• Sistematizarea informațiilor legate salarizare, procese, rapoarte și fișiere
• Pregătirea de contracte ale angajaților și scrisori de ofertă.
• Furnizarea de consiliere cu privire la problemele de muncă ale angajaților
• Pregătirea pontajului, rapoartelor și datelor de procesare pentru salarii pentru clienții alocati

01.01.2011 - 31.01.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr admin consultant

Responsabilitati:

• Gestionarea relatiei cu companiile client - Unicredit Business Partner Italia SCPA si Unicredit Business Partner Austria GMBH in-site
• Pregătirea documentelor pentru ocuparea forței de muncă, schimbarea de contracte individuale de muncă, încetarea contractelor individuale de muncă pentru Isovolta in - site
• Rapoarte on-line cu privire la încheierea, modificarea sau rezilierea contractelor si operarea lor in Revisal
• Relații cu șefii de departamente și angajați în baza solicitărilor
• Activități legate de pontaj, gestionarea documentelor primite si verificarea acuratetii informatiilor
• interviuri initiale si cu candidați pentru funcții de execuție si follow-up la incetarea contractului cu angajatii
• Asistarea in procesul de inductie
• Audit pentru documente HR Admin la Alvarion, Danfoss & Marionnaud

01.09.2009 - 31.01.2011

Departament: protectia muncii

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Prelucrare date din carti de munca de informatii referitoare la perioada de cotizare in sistemul public .
Relatii cu publicul

01.10.2008 - 31.07.2009

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr admin/trainer

Responsabilitati:

Elaborarea de propuneri privind strategia si politicile de instruire si dezvoltare a carierei angajatilor firmei pentru Planul Anual de formare profesionala conform strategiei de dezvoltare a personalului companiei.
Intocmirea si distribuirea fiselor de post in colaborare cu sefii de department .
Urmarirea desfasurarii training - urilor si evaluarea formarii profesionale/ fiecare curs conform Procedurii de formare profesionala, intocmire acte aditionale pentru formare profesionala.
Pregatire proceduri HR pentru audit .
Intocmire adeverinte de salariat si medicale.
Asigurarea implementarii procesului de Management al Performantei prin oferirea de informatii si distribuirea de formulare catre sefii de departamente pentru ME&P referitoare la evaluarea performantei, stabilirea obiectivelor, know-how-ului si planului de dezvoltare.
Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului.
Oferirea informatiilor privind problemele de personal.
Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand PC - ul.

Am reusit sa implementez procesul de management al performantei si sa asigur o comunicare deschisa cu celelalte departamente aducand un aspect pozitiv Dept. HR.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Comunicare manageriala si resurse umane la SNSPA din Bucuresti. Facultatea de Comunicare si Relatii Publice
2003 - 2007 Facultate: Istorie si filosofie la Universitatea"Stefan cel Mare" din Suceava. Facultatea de Istorie si Geografie

Facultati in straiatate

-

Premii

Certificari
Jun 2011 - Jun 2011: Microsoft Office

Calificari
May 2009: Curs atestat CNFPA Inspector resurse umane

Traininguri
Nov 2008 - Dec 2008: Cresterea performantei individuale si in echipa
Dezvoltarea abilitatilor de interrelationare si comunicare in echipa, jocuri de rol si situationale, in cadrul CODECS cu colegii din compania ALSTOM

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

germană(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close