Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.02.1962

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Integrarea într-o echipa dinamica si motivata în cadrul unei companii de prestigiu

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Inginerie, Traduceri, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bacau, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: management

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Fonduri Structurale – Asistență și consiliere pentru obţinerea de fonduri nerambursabile, realizând proiecte şi cereri de finanţare atât pentru societăţi comerciale, persoane fizice, ONG-uri, cât şi pentru administraţiile publice.

01.04.2011 - 30.04.2016

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant investitii

Responsabilitati:

Aprilie 2014 – aprilie 2016 consilier de informare, orientare profesională și mediere, în cadrul proiectului ProActiv – program integrat de ocupare pe piața muncii din regiunile Nord Est, Sud Muntenia și București Ilfov, ID proiect POSDRU/125/5.1/S/125727. www.proactiv.romactiv.ro
Aprilie 2014 – aprilie 2016 consilier de informare, orientare profesională și mediere, în cadrul proiectului RuralInterActiv – Angajat sau antreprenor în mediul rural – Șansa ta de integrare pe piața muncii regiunile Nord Vest, Vest, Centru, Nord Est, Sud Muntenia și București Ilfov, ID proiect POSDRU/135/5.2/S/128155. www.ruralinteractiv.ro
În cadrul proiectelor menționate mai sus, am avut următoarele responsabilități:
Oferirea de servicii de informare, consiliere și orientare profesională
Pentru fiecare beneficiar au fost asigurate min. 2 ore de consiliere individuală, iar durata ședintelor de grup a fost de min. 4 ore. La sesiunile de grup au participat în medie cate 10 beneficiari.
Serviciile individuale de orientare profesională au constat în:
*evaluarea și autoevaluarea competentelor și personalității în vederea orientării profesionale;
*realizarea planului individual de acțiune și stabilirea traseului profesional, dezvoltarea încrederii în sine și motivarea în vederea integrării active pe piața muncii, consiliere individuală pentru realizarea de CV-uri și scrisori de intenție personalizate;
Sesiunile de grup au constat în:
*prezentarea metodelor de cautare a unui loc de muncă;
*simularea interviurilor de angajare, incluzând activități precum deprinderea tehnicilor de angajare: redactare CV, scrisoare de intenție, modul de prezentare la un interviu.
Oferirea de servicii de consultanță și asistență antreprenorială în scopul demarării de activități independente pentru persoane din grupul țintă cu potențial antreprenorial.
Beneficiarii au primit gratuit informații despre posibilități de demarare a unei activități pe cont propriu: pași de urmat, proceduri, legislație, costuri, strategii de management.
Oferirea de servicii de mediere directă oferite persoanelor din grupul țintă, care au constat în:
*realizarea planurilor individuale de mediere;
*realizarea de vizite periodice la sediul angajatorilor pentru evaluarea potențialului de dezvoltare și a necesarului de personal și competențele necesare, astfel încât consilierii de mediere să realizeze un proces de “job matching” eficient. Angajatorii au avut acces la baza de date cu potențialul de forță de muncă implicat în proiect și au avut acces, la cerere, la planul personalizat al persoanelor implicate în proiect, astfel încât să poată realiza deja o primă analiză a compatibilității acestuia cu nevoia de personal a firmei.
*stabilirea de legături directe între angajatori și persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă, în vederea încheierii unui contract de muncă.
Organizarea de târguri de locuri de muncă
La aceste evenimente au interacționat beneficiarii din grupul țintă, aflați în căutarea unui loc de muncă, cu angajatorii care aveau locuri de muncă vacante
Dezvoltarea și implementarea programului de formare profesională și antreprenorială
S-au organizat cursuri de calificare și cursuri de specializare pentru beneficiarii din grupul țintă

Consultant in cadrul proiectului Rural Activ, finanțat din Fondul Social European prin POSDRU 2007-2013, ”Investește în oameni!”, în județele Bacău și Neamț. www.ruralactiv.ro
Responsabil cu acordarea de asistență, consiliere și îndrumare în ceea ce privește sursele de finanțare nerambursabilă ale afacerilor, întocmirea, verificarea, punerea la dispoziția persoanelor din grupul țintă a materialelor de informare privind demararea afacerilor; ținerea evidenței persoanelor din grupul țintă consiliate.
Oferirea de servicii de asistență și consiliere pentru alegerea formei de înființare; alegerea obiectului de activitate; completarea corectă a cererii de înregistrare și a formularelor tipizate.
Elaborare documentație și asistență pentru obținerea unui credit pentru cofinanțarea investiției, inclusiv documentație fond de garantare.
Oferirea de asistență și consiliere privind alegerea programului de finanțare nerambursabilă adecvat, îndeplinirea condițiilor de eligibilitate specifice programelor de finanțare; maximizarea punctajelor obținute de proiectele de investiții în cadrul programelor de finanțare; completarea cererii de finanțare și a documentelor anexă specifice.
Evidența persoanelor din grupul țintă cărora le oferă asistență și consiliere, prin completarea formularele de înscriere a persoanelor care fac parte din grupul țintă, întocmirea și actualizarea periodică a fișelor de consultanță, a proceselor verbale pentru predarea sau recepția documentelor pentru fiecare persoană din grupul țintă.
Aistență și consiliere pentru derularea procedurilor de achiziții.
Consultanță și asistență pentru realizarea realizarea cererilor de plată.
Realizarea misiunilor de monitorizare implementare, monitorizare post implementare și a misiunilor de control la fața locului pentru proiecte finanțate prin POS CCE – Axa 1, în cadrul contractului de prestări servicii nr. 95/18.05.2011 ”Achiziția de servicii de asistență tehnică specializată în acțiuni de monitorizare și control la fața locului a proiectelor finanțate din fonduri structurale”.

01.08.2009 - 30.04.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Fonduri Structurale - Obţinerea de fonduri nerambursabile, realiznd proiecte şi cereri de finanţare att pentru societăţi comerciale, persoane fizice, ONG-uri, ct şi pentru administraţiile publice:
alegerea programului de finanţare cel mai potrivit pentru specificul activităţilor dorite
pregătirea proiectului: realizarea documentaţiei necesare pentru obţinerea finanţării (completarea cererii de finanţare, plan de afaceri, analiza cost beneficiu, studiu de fezabilitate, buget, a anexelor şi a altor documente necesare), realizarea proiectului de finanţare, verificarea eligibilităţii proiectului;
depunerea proiectului
implementarea proiectului (cereri de rambursare a cheltuielilor, achiziţii publice, rapoarte intermediare şi finale, publicitate, evaluare).
Formare profesională continuă (FPC), cu participanţi din cadrul APL, ONG, IMM:
Expert accesare fonduri structurale – acreditat CNFPA (n perioada 2007-2009 = 8 cursuri)
Managementul Proiectelor – acreditat CNFPA (n perioada 2007-2009 = 12 cursuri)
Consilier Afaceri Europene - acreditat CNFPA (n 2009 = 4 cursuri)
Servicii şi soluţii specializate pentru dezvoltarea şi extinderea afacerilor societăţilor comerciale.

15.11.2007 - 15.07.2009

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: coordonator local enterprise europe network ro bacău

Responsabilitati:

Furnizarea de informaţii şi asistenţă practică asupra oportunităţilor de piaţă, legislaţiei Europene şi politicilor relevante unei companii sau sector. Ajută IMM-urile să găsească parteneri de afaceri potriviţi prin folosirea de baze de date de cooperare în afaceri sau tehnologie, furnizând informaţii despre licitaţii publice sau reţele internaţionale
Dezvoltarea de abilităţi în domeniul cercetării şi inovării în IMM-uri prin sprijinirea creării de sinergii cu alţi actori în domeniul cercetării, prin sprijinirea cooperării tehnologice şi prin organizarea de evenimente de brokeraj
Sprijinirea IMM-urilor să beneficieze de rezultate ale cercetării, să participe în programe de cercetare şi să acceseze fonduri
Implicarea IMM-urilor şi mediului de afaceri în procesul de policy-making, prin transmiterea de feedback către Comisie şi monitorizarea implementării politicilor UE în domeniul competitivităţii şi inovării

15.08.2006 - 15.10.2007

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier judeţul bacău

Responsabilitati:

Programele Guvernamentale pentru IMM-uri, promovare, consultanţă,
Fonduri Structurale
mbunătăţirea mediului de afaceri favorabil nfiinţării şi dezvoltării ntreprinderilor mici şi mijlocii;
Dezvoltarea activităţilor productive şi inovative ale IMM – creşterea capacităţii competitive a IMM;
mbunătăţirea accesului IMM la finanţare;
mbunătăţirea accesului IMM pe pieţele externe;
Promovarea culturii antreprenoriale.

15.11.2005 - 15.07.2006

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant – departamentul consultanţă pentru afaceri

Responsabilitati:

Redactarea propunerilor de proiecte şi implementarea proiectelor pentru promovarea IMM-urilor la nivel local şi regional
Dezvoltarea şi finanţarea IMM-urilor
Îmbunătăţirea accesului la finanţare pentru IMM-uri
Promovarea exportului
Implementarea standardelor de calitate existente pe piaţa comunitară

15.06.1999 - 15.10.2005

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager operaţional / expatriate manager

Responsabilitati:

Implementarea proiectelor pentru asistenţă umanitară în Balcani, Asia şi Orientul Mijlociu.
Coordonarea şi managementul proiectului
Comunicaţii externe cu reprezentanţii Comisiei Europene, parteneri locali şi autorităţile locale
Monitorizarea implementării activităţilor din proiect conform termenilor finanţatorului
Managementul sistemelor de control şi inventariere
Monitorizarea distribuţiei
Coordonarea şi evaluarea personalului
Administrarea financiară a proiectului
Proceduri de achiziţie
Evaluarea internă şi externă
Rapoarte lunare, interimare şi finale către finanţatori
Activităţi de colaborare cu alte organizaţii internaţionale
Coordonarea activităţilor de vizibilitate/publicitate

03.01.1996 - 15.06.1999

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Consultanţă pentru dezvoltarea afacerilor.
Planuri de afaceri pentru antreprenori, dezvoltarea firmelor şi atragere de capital.
Consultanţă pentru sursele de finanţare pentru IMM-uri
Cooperarea cu organizaţii din România, Europa şi SUA pentru dezvoltarea sectorului privat

15.06.1995 - 15.01.1996

Departament: inginerie

Titlu Job: consultant tehnic

Responsabilitati:

Elaborarea şi implementarea proiectelor pentru modernizarea maşinilor unelte
Coordonarea activităţilor cu firme similare din Suedia şi Italia
Export-import maşini unelte şi accesorii
Modernizarea maşinilor unelte cu echipamente electrice şi hidraulice

15.02.1995 - 15.06.1995

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: consultant tehnic

Responsabilitati:

Punerea n funcţiune a liniei de paste lungi importată de la firma PAVAN – Italia
Calificarea muncitorilor pentru noua tehnologie de fabricaţie a pastelor lungi
Marketingul pastelor făinoase

15.08.1994 - 15.02.1995

Departament: marketing

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

Organizarea de expoziţii şi târguri pentru facilitarea şi promovarea comerţului
Activităţi pentru restructurarea sectorului de stat şi dezvoltarea sectorului privat

15.11.1993 - 15.08.1994

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: Şef departament administrativ

Responsabilitati:

Punerea în funcţiune, montarea, instalarea şi întreţinerea echipamentului tehnologic
Organizarea fluxului tehnologic
Activităţi export import LOHN

01.09.1987 - 15.11.1993

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: inginer tehnolog

Responsabilitati:

Activităţi de proiectare pentru prelucrarea pieselor şi subansamblelor pentru maşini unelte
Tehnologii de montaj pentru maşini unelte
Tehnologii de prelucrare pe diverse maşini unelte

studii

 

Facultati:

2002 - 2003 Masterat: International Marketing la University of Stratchlyde Glasgow UK din Glasgow - UK.
1990 - 1991 Facultate / Colegiu: Management & Marketing Comercial la Institutul Roman de Management din Bucuresti.
1982 - 1987 Facultate / Colegiu: Mecanica / Masini Unelte la Institutul Politehnic "Gheorghe Asachi" Iasi din Iasi.

Facultati in straiatate

2002 - 2003
Postgraduate Certificate în Internaţional Marketing
Internaţional Marketing
University of Stratchlyde Glasgow UK

Premii

Traininguri
Jun 2016 - Oct 2016: Evaluator
ALEXRAL SRL
Jun 2011 - Jul 2011: Manager proiect
LECTOFORM CONSULTING SRL
Jun 2011 - Jul 2011: Expert Accesare Fonduri Structurale și de Coeziune Europene
LECTOFORM CONSULTING SRL
May 2009 - May 2009: Formator
Asociaţia pentru Educare şi Formare Bacău
Jun 1996 - Oct 1997: CONSULTANT AFACERI pentru IMM-uri
PHARE EUROCHAMBRES PROGRAM AUSTRIA & GREECE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,mediu,mediu)

italiană(incepator,mediu,mediu)

sarbă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20