de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.04.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:18.04.2013

obiectiv

 

Construirea unei cariere care îmi va permite aplicarea şi aprofundarea cunoştinţelor si competenţelor dobândite in experiență de muncă cât și în timpul facultăţii, respectiv al masterului;integrarea într-o echipă dinamică şi motivantă în cadrul unei companii de prestigiu

Salariu: 600,00 USD / luna

Beneficii: Sa existe respect angajator-angajat.

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Functii publice, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - 31.08.2017

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

- Identificarea potenţialilor clienţi în vederea finanţării;
- Redactarea proiectelor de finanţare pe măsura 2.2 POR şi START-UP NATION;
- Întocmirea planului de afaceri/studiu de fezabilitate, inclusiv a proiecţiilor financiare;
- Elaborarea cereri de finantare, bugete, analize cost-beneficiu şi alte anexe prevăzute în Ghidurile Solicitantului;
- Monitorizarea implementarii proiectelor;
- Prezentarea condiţiilor ce trebuiesc îndeplinite de către clienţi pentru a putea accesa programele de finanţare respective.

01.12.2012 - 31.12.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

-Evidenţa stocurilor, a relaţiilor cu terţii, a trezoreriei şi evidenţa veniturilor şi cheltuielilor;
-Contabilizarea facturilor emise pentru clienţi interni şi externi;
-Înregistrarea încasarilor şi plăţilor în LEI şi EURO conform extrasului de cont;
-Operarea încasarilor şi platilor în numerar conform registrului de casă;
-Înregistrarea intrarilor de marfă în baza documentelor primite, facturi interne, facturi externe, NIR;
-Întocmirea situaţilor şi rapoartelor financiar-contabile şi verificarea corelaţiilor între acestea saptămânal;
-Întocmirea saptămânală a listei facturilor emise şi neîncasate în lista;
-Întocmirea lunară a declaraţiilor INTRASTAT;
-Comunicări săptămânale cu banca, negocierea cursului în vederea efectuării schimbului valutar;
-Efectuarea schimbului valutar online;
-Efectuarea plăţilor in RON şi EURO online;
-Verificarea balanţei de plăţi cu distribuitorul, rezolvări diverse situaţii financiare, emiterea unor autorizaţii către furnizori cu privire la compensări, deducerea unor sume de tip credit note;
-Registru de casă;
-Pregatirea şi verificarea dosarului cu facturi şi chitanţe lunare;
-Responsabilităţi şi libertate organizatorică;
-Întocmirea prospectelor pentru publicitate și activităţi de marketing;
-Urmărirea activităţii de protecţie şi securitate în muncă şi P.S.I. şi medicina muncii;
-Activităţi de resurse umane cu privire la evidenţa angajaţilor, eliberarea documentelor necesare angajaţilor atât la angajare cât şi la desfacerea contractului de muncă, planificarea/evidenţa concediului de odihnă, eliberarea diverselor adeverinţe, etc.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: ADMINISTRARE FISCALA la Universitatea de Vest Timisoara,Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor din TIMISOARA.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: FINANTE-BANCI la Universitatea de Vest Timisoara,Facultatea de Economie si Administrare a Afacerilor din TIMISOARA.

Premii

Calificari
Jun 2014: Masteranda în Finanţe (Administrare Fiscală)

Jul 2012: Licenţiată în Ştiinţe Economice (Finanțe și Bănci)

Traininguri
Jun 2012 - Jul 2012: Specialist în domeniul calităţii (2012)
Diplomă Specialist în domeniul calităţii 2012;
Apr 2010 - May 2010: Planificarea Carierei şi Dezvoltare Personală
Diplomă obţinută pentru participare la training-ul Planificarea Carierei şi Dezvoltare Personală (2010)
Certificari
Mar 2012 - May 2012: Practica la Directia Generala a Finantelor Publice Timisoara (2012)
Certificat de participare în cadrul DGFP Timiş 2012
Hobby-uri
Desenul, Muzica, Pictura, Cititul, Calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close