Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.11.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa

Tip job: Part time, Full time, Practică / Voluntariat, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Productie, Tipografii / Edituri, Controlul calitatii, Petrol / Gaze, MLM / Vanzari directe

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Valenii de Munte

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2014 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: ctc

27.01.2013 - 12.08.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

05.10.2012 - 10.01.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

-emiteam bonul fiscal pentru produsele cumparate de client si incasam contravaloarea acestuia.

12.01.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant

Responsabilitati:

Vanzarea produselor de uz personal si consiliere in machiaj.

Realizari:

Cunoasterea cat mai amanuntita depre vanzarea directa.

24.09.2009 - 18.11.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati:
- emiterea documentelor de incasare a marfurilor vandute si incasarea contravalorii acestora;
- completarea corecta si verificarea instrumentelor de plata (CEC-uri, bilete la ordin, ordine de plata, tichete, etc.);
- emiterea de documente fiscale(facturi fiscale, bon fiscal);
- efectuarea tranzactiilor de POS;
- intocmirea monetarului pentru numerarul existent in casierie la sfirsitul fiecarei zile;
- pastrarea in ordine a tuturor documentelor cu regim special.

02.03.2009 - 01.01.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: asistent in brokeraj

Responsabilitati:

-ofeream consultanta: efectuam analize financiare persoanelor interesate de asigurari;
-incheiere de contracte / polite de asigurare;

Realizari:

Am reusit sa vand numeroase polite de asigurare si am adus in echipa de brokeri un consultant.

01.08.2008 - 31.10.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consultant relatii cu clientii

Responsabilitati:

Indrumam clientii in dificultatile pe care le intâlneau pe parcursul folosirii unui serviciu.
Costea Alexandru-colegi 0723 600 769

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Liceul Economic Mihail Manoilescu din Ploiesti. Tehnician in activitati economico-financiare

Premii

Certificat de absolvire, Nivelul I, al Departamentului Pentru Pregatirea Personalului Didactic;
Urmez un curs de Web design prin corespondenta la Institutul European de Cursuri prin Corespondenta EUROCOR.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close