Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.02.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.11.2008

Stagiu militar: da

obiectiv

 

De a imi dezvolta activitatea intr-o echipa serioasa, dinamica, care imi ofera o motivatie puternica pt a aduce profit atat firmei cat si mie personal

Salariu: nespecificat

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - 31.01.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vânzări

Responsabilitati:

- Rezolvarea solicitărilor clienților intr-o profesionista
- Promovarea și vânzarea in special de abonamente pt televiziune și internet, cartele pre-paid, telefoane și accesorii
- Gestionarea magazinului și bunurilor comercializate, împreuna cu echipa
- Utilizarea corecta a informațiilor și aplicațiilor
- Atingerea targhetului lunar de vânzări
- Întocmirea documentelor comerciale și fiscale in relația cu clienții

01.07.2017 - 30.04.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

• Vanzarea produselor de energie electrica si gaze naturale
• Recrutare și selecție personal
• Instruire personal pentru vanzări
• Coordonarea echipelor de vanzări
• Stabilirea obiectivelor de dezvoltare ale firmei
• Aprobarea bugetului și rectificarea acestuia
• Reprezentarea firmei în relațiile cu furnizorii, colaboratorii și alte instituții de stat
• Coordonarea activității tuturor departamentelor din cadrul societății

01.05.2016 - 31.07.2017

Departament: management

Titlu Job: auditor intern (regiunea ardeal si banat)

Responsabilitati:

• Verificarea punctelor de lucru din zona alocată privind corectitudinea întocmirii documentelor de contabilitate şi gestiune
• Verificarea personalului în respectarea regulamentului intern al firmei (program de lucru, uniformă, legitimaţie, comportamentul personalului cu potenţialii clienţi, însuşirea şi aplicarea strategiilor de marketing şi vânzare)
• Întocmirea documentelor pentru derularea activităţii de inventariere şi realizarea procesului în timp util
• Evaluarea aplicării şi eficacităţii tuturor procedurilor de lucru din cadrul punctelor de lucru
• Participarea la închiderea si deschiderea punctelor de lucru
• Angajare personal
• Identificarea erorilor, risipei, gestiunii defectuoase şi fraudelor, respectiv a riscurilor asociate
• Propunerea de noi soluţii, în urma identificării problemelor şi ulterior, verificarea implementării acestor proceduri
• Întocmirea rapoartelor de audit în care se menţionează aspectele constatate

01.11.2014 - 31.05.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

• Asigurarea tuturor formelor legale privind încadrarea în muncă a salariaţilor firmei (fişe de protecţia muncii şi PSI, medicina muncii etc.)
• Organizarea obiectelor de inventar ale patrimoniului conform prevederilor legale în vigoare
• Respectarea legislaţiei financiar-contabile
• Asigurarea relaţiilor cu instituţiile statului
• Stabilirea şi verificarea derulării programului de lucru
• Asigurarea stării de legalitate a punctelor de lucru (înregistrare menţiuni la Registrul Comerţului, autorizaţii de funcţionare, autorizaţii pentru substanţe toxice, registre de control, respectarea obligativităţii de afişare la loc vizibil a tuturor actelor necesare etc.)
• Gestionarea bunurilor societăţii
• Verificarea stocurilor firmei
• Verificarea întocmirii corecte a documentelor privind operaţiile de gestiune
• Asigurarea unor condiţii propice derulării activităţii firmei.

07.11.2008 - 21.02.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

-Descrierea postului: conduce, coordoneaza, organizeaza si controleaza activitatea de vanzare si personalul din subordine in magazin. Instruieste, monitorizeaza activitatile de vanzare pt a atinge obiectivele de vanzari. Receptioneaza, transfera, marfa. Introducerea si respectarea normelor de siguranta, sanatate si siguranta la locul de munca.Intocmirea si pregatirea programului de lucru a personalului precum si a actelor de gestiune la zi.Semnaleaza si se asigura de remedierea tuturor neregulilor constatate in legatura cu magazinul. Planificarea bugetului cheltuielilor si autorizarea platilor. Direct responsabil de personal, de vanzari, de profiturile lunare ale firmei, si de toate activitatile din magazin.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Asistenta Manageriala In Sectorul Public Si Privat la Universitatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia.
2007 - 2010 Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Telecomunicatii la Colegiul Tehnic Alexandru Domsa din Alba Iulia.

Premii

Certificari
Apr 2015 - Apr 2015: Curs Limbajul Nonverbal
• Capacitatea de a porni de la un punct de vedere general pentru a ajunge la unul particular
• Capacitatea de a observa o atitudine sau o mimică şi de a nu uita contextul care a însoţit gestul
• Capacitatea de a nu emite judecăţi morale cu privire la gesturile pe care le observ
• Capacitatea de a analiza propriile observaţii şi de a-l vedea mai bine pe celălalt
Dec 2011 - Jan 2012: Manager Proiect
• Stabilirea cerinţelor de management integrat al proiectului
• Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului
• Gestiunea utilizării costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiect
• Realizarea procedurilor de achiziţii pentru proiect
• Managementul riscurilor
• Managementul echipei de proiect
• Managementul comunicării în cadrul proiectului
• Managementul calităţii proiectului
• Stabilirea scopului proiectului
Sep 2011 - Oct 2011: Manager Resurse Umane
• Tehnici de intervievare şi consiliere profesională
• Selecţia şi recrutarea personalului
• Pregătirea şi perfecţionarea personalului
• Motivarea angajaţilor
• Delegarea responsabilităţilor
• Lucrul în echipă
• Tehnici de gestionare a conflictelor
• Planificare şi organizare
• Abilităţi de comunicare (verbale şi nonverbale)
• Atitudine pozitivă
• Dezvoltarea şi administrarea planului de salarizare
• Păstrarea documentelor administrative ale companiei
Sep 2007 - Sep 2010: Certificat de competente lingvistice (limba engleza)
• Aptitudinile de înţelegere a limbii engleze
• Capacitatea de exprimare în scris şi oral
• Gramatica limbii engleze
Traininguri
Mar 2013 - Mar 2013: Valorile si comunicarea in retelele Stone Creek
• Cunoaşterea principiilor şi metodelor privind prezentarea, promovarea şi serviciile produselor
• Învăţarea tehnicilor de merkantizare
• Tehnici de conducere
• Coordonarea personalului şi a resurselor
• Cunoştinţe despre principiile şi tehnicile de instruire
• Managementul riscurilor



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close