Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.11.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.03.2000

obiectiv

 

Consider ca este util sa impartasesc experienta mea profesionala si totodata sa acumulez noi informatii legate de activitatea desfasurata intr-o institutie, indiferent de domeniu de activitate, motiv ce ma determina sa-mi doresc sa merg mai departe si sa invat cat mai mult.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Statistica / Matematica, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2016 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: consilier principal

Responsabilitati:

Validare date Intrastat colectate.

01.03.2015 - 30.11.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane / administrativ (sanatate)

Responsabilitati:

Reponsabilitati :
I.Salarizare
-gestionarea intregii baze de date a salariatilor in programul de resurse umane/salarizare (operarea in aplicatia software a informatiilor angajatilor pe toata perioada executarii contractului individual de munca);
-verificarea si raspunderea de acuratetea datelor din pontaje ( farmacii) si intocmirea pontajului personalului de la sediu;
-calculul, comanda si distrubuirea tichetelor de masa/tichetelor cadau angajatilor;
-completarea si eliberarea, la cerere, a adeverintelor de salariat pentru: medic, gradinita, deducere impozit, recalculare pensie, banca, adeverinta fisa fiscala, etc);
-gestionarea si centralizarea cererilor de concediu de odihna, intocmirea tabelului privind planificarea concediilor de odihna.
II. Resurse umane
-intocmirea corecta a documentelor de personal si gestionarea dosarelor de personal (contracte individuale de munca, modificare statut angajat – acte aditionale, decizii: incetare activitate, suspendare activitate, delegare; fise de post, eliberare fise de lichidare , etc);
-completarea si transmiterea Revisal ( Registrul general de evidenta a salariatilor ), actualizarea si ahivarea documentelor de personal conform legislatiei in vigoare;
-asigurarea procesului de efectuare a controlului medical periodic/anual de catre angajatii societatii.
III. Administrativ
-aplicarea si respectarea normelor, procedurilor cu privire la avizarea certificatelor de farmacisti si asistenti de farmacie de catre Colegiul Farmacistilor si Ministerul Sanatatii;
-responsabil cu instruirea si informarea angajatilor cu privire la protectia muncii si situatiile de urgenta;
-aprovizionarea cu produse de protocol, consumabile si menaj pentru farmacii si sediu;
-colaborarea cu furnizorii de servicii (salubritate, gaz, energie electrica, apa, service-ul pentru copiatoare si imprimante) si monitorizarea platilor catre acestia;
-pregatirea dosarului pentru obtinerea autorizatiei de functionare a unei farmacii si a dosarului pentru obtinerea acordului de functionare de la Consiliul Local al PMB (in functie de sector);
-eliberarea documentelor pentru reinnoirea certificatelor de membru si ALP pentru farmacisti si asistenti farmacisti.
IV. Activitati de secretariat:
-asigurarea activitatii de primire, înregistrare, repartizare si predare a corespondenţei, precum si expedierea acestora la destinatari;
-preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor catre persoanele solicitate;
-organizarea arhivei si raspunderea de evidenta, pastrarea şi casarea documentelor conform dispozitiilor legale in vigoare;
-administrarea politelor de asigurare, atat pentru personalul din cadrul societatii cat si pentru parcul auto si cladirile aflate in proprietatea societatii.

01.08.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter vanzari credite companii mici si pfa

Responsabilitati:

*Obtinerea de la client a documentatiei complete pentru fundamentarea solicitarilor in concordanta cu normele interne;
*Propunerea spre analiza si aprobare a dosarelor de credit asigurand verificarile si realizand demersurile necesare conform normelor interne;
*Diverse operatiuni bancare solicitate de clienti;
*Participarea la diverse campanii si reprezentarea bancii in vederea promovarii produselor bancii si fidelizarea clientilor;

01.11.2012 - 31.08.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter credite retail

Responsabilitati:

*Promovare a produselor bancii si responsabilitatea de atragere si mentinere a relatiilor cu clienti persoane fizice;
*Dezvoltarea (calitativ si cantitativ)a portofoliului de clienti IMM si de retail;
*Intocmirea, verificarea dosarului de credit si formularea propunerilor pentru aprobare;
*Monitorizarea clientilor cu restante in mod riguros si continuu pentru recuperarea creditelor neperformante (unde era cazul);
*Clasarea documentelor si arhivarea dosarelor de credit conform pocedurilor interne;
*Pregatirea si prezentarea rapoartelor privind situatia portofoliului sau gestionarea creditelor, precum si alte informatii solicitate;
*Asigurarea calitatii si termenelor de realizare / predare a sarcinilor / lucrarilor si operatiunilor specifice locului de munca;
*Insusirea si aplicarea prevederile legislative referitoare la prevenirea si combaterea spalarii banilor si cele referitoare la cunoasterea clientelei.

01.10.2007 - 31.12.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: ofiter credite imm

Responsabilitati:

*Promovarea, dezvoltarea si administrarea produselor bancii;
*Dezvoltarea si administrare portofoliul de clienti IMM si retail;
*Intocmirea dosarului de credit si formularea propunerilor de credit;
*Intocmirea si incheierea tuturor contractelor (cu ajutorul departamentului juridic) necesare acordarii creditelor IMM;
*Clasarea documentelor si arhivarea dosarelor de credit conform procedurilor interne;
*Prezentarea rapoartelor privind situatia portofoliului sau gestionarea creditelor.

01.09.2003 - 30.09.2007

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: assistant manager of vice chairman

Responsabilitati:

*Gestionarea agendei zilnice a vicepresedintelui; programarea intalnirilor si buna pastrare a acestor evidente;
*Asigurarea legaturilor telefonice ,preluarea si transmiterea mesajelor;
*Activitati cu caracter administrativ si logistic (rezervari pentru diverse calatorii, programari ale diverselor evenimente locale,operarea faxului, copiatorului, scanner-ului, imprimantei)
*Receptionarea si gestionarea materialelor de intretinere, consumabile, protocol;
*Verificarea, indosarierea si pastrarea in ordine a informatiilor
clasificate;
*Realizarea de traduceri in engleza-romana-engleza a diferitelor documente;
*Intocmirea diverselor rapoarte lunare la cererea managementului;
*Activitati de protocol.

01.11.2000 - 31.07.2003

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

*Evidente de contabilitate primara;
*Relatii cu banca(depuneri cash ,diverse plati, incasari cec-uri);
*Mentinerea relatiilor cu furnizorii si asigurarea livrarilor conform procedurilor interne ale companiei;
*Identificarea oportunitatilor de business si contactarea clientilor in vederea acceptarii noilor proiecte;
*Implicare directa in comercializarea produselor;
*Organizarea agendei zilnice a managerului si participarea la diverse intalniri si evenimente de promovare a produselor comecializate;
*Intocmirea diferitelor rapoarte lunare.

01.10.1997 - 01.07.2000

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

*Preluare comenzi si introducerea lor in baza de date pentru finalizare comenzi de catre reprezentanti ai companiei;
*Contabilitate primara;
*Preluarea apelurilor telefonice si transmiterea mesajelor;
*Activitati de protocol;
*Redactarea si traducerea documentelor din si in limba engleza.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Masterat: Facultatea de Finante-Banci la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti. Master in economie profil banci-asigurari.
2000 - 2005 Facultate: Management si administrarea afacerilor la Universitatea Crestina "Dimitrie Cantemir" - Facultatea de Management Turistic si Comercial din Bucuresti.
1992 - 1996 Liceu / Școală profesională: Chimie-Biologie la Liceul Teoretic "Neagoe Basarab" din Oltenita.

Premii

Certificari
Aug 2015 - Aug 2015: Inspector Resurse Umane
Avangarde Business Academy, Bucuresti
Feb 2008 - Feb 2008: ACHIVE GLOBAL ROMANIA, Bucharest
Tehnici profesionale de vanzare
Sep 2007 - Sep 2007: ACHIVE GLOBAL ROMANIA, Bucuresti
Tehnici profesionale de negociere
Aug 2007 - Aug 2007: Institutul Bancar Roman, Bucuresti
Formare si specializare bancara - Analiza financiara a societatilor comerciale
Apr 2006 - Apr 2006: Institutul Bancar Roman, Bucuresti
Initiere in sistemul bancar
Sistemului bancar românesc, rolul şi funcţiile BNR-ului în sistemul de activităţi al unei bănci moderne şi dinamice, noi concepte generale de abordare a clientului şi creşterii calităţii serviciilor bancare.
Feb 1996 - Feb 1996: ``NEW SYSTEM``COMPANY, Bucuresti
Curs de Marketing Assistant
Hobby-uri
Pictura, Tenis de camp, Handbal



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close