Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.05.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2012

obiectiv

 

Doresc sa imi asum un rol esential in functionarea si succesul unei organizatii, in cadrul careia diversitatea abilitatilor si devotamentul meu sa poate fi utilizate in avantajul companiei/clientului; intratat incat sa fim multumiti de ambele parti!

Salariu: 200,00 USD / luna

Beneficii: conditii legale de munca, un cadru interactiv, seriozitate

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Focsani

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2015 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consilier portofoliu clienti

Responsabilitati:

Este responsabil de gestionarea profitabila a portofoliului de clienti precum si de promovarea si vanzarea serviciilor oferite de UPC.
Asigura gestiunea si cresterea portofoliului de clienti prin realizarea targetelor de vanzari, reducerea churn-ului si administrarea operationala eficienta a magazinului.
Se foloseste de instrumenetele oferite de companie in vederea segmentarii corecte a portofoliului de clienti si a identificarii nevoilor specifice fiecarui client.
Prezinta proactiv si ofera suport in testarea produselor tuturor clientilor potentiali si existenti cu scopul vanzarii serviciilor UPC, pentru a atinge obiectivele de vanzare stabilite.
Intampina amabil clientii la intrarea in magazin, asigura asistenta pe tot parcursul clientilor in magazin.
Ofera infomatii detaliate despre serviciile si produsele UPC, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor.
Aplica standardele in vanzare agreate de companie la fiecare interactiune cu clientii;
Pregateste si proceseaza corect si complet documentele necesare in vederea vanzarii produselor, in conformitate cu prevederile legale si regulile companiei.
Sprijina rezolvarea sesizarilor clientilor in SLA-urile agreate in procedurile interne si se asigură că solicitările sunt rezolvate.
Întregistrează şi transmite mai departe solicitările de servicii şi de asistenţă tehnică sesizate în centrul de relaţii cu clienţii;
La solicitarea clienţilor verifică facturile şi situaţia plăţilor; soluţionează cazurile în care situatia platilor sau facturile emise nu sunt corecte;
Incaseaza corect sumele aferente preturilor produselor, indiferent de metoda de plata;
Inregistreaza corect si la timp in sistemul informatic toate operatiunile de vanzare ale magazinului;
Este responsabil de administrarea corecta si riguroasa a numerarului incasat in magazin, de corectitudinea inregistarilor si de predarea banilor.
Executa operatiuni de contabilitate primara;

01.05.2014 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: operator ghiseu

Responsabilitati:

-completarea documentelor de amanet;
-negocierea pretului obiectelor;
-incheierea contractelor de amanet;
-prelungirea duratei contractului de amanet;
-lichidarea contractului de amanet;
-comercializarea obiectelor;
-depozitarea obiectelor amanetate;
-aprecierea uzurii obiectului;
-completarea registrului de casa;
-marcarea obiectelor amanetate destinate comercializarii;
-gestiunea stocului;
-western union.

01.12.2012 - 01.10.2013

Departament: banci

Titlu Job: ofiter de credite

Responsabilitati:

Verificarea documentatiei de credit
Analiza financiara a clientilor care solicita finantare;
Analiza operatiunilor de creditare din punctul de vedere al riscului si prezentarea recomandarii asupra solicitarilor de finantare pentru clientii IMM
Propunerea de finantare si prezentarea dosarului comitetului de credit;
Urmarirea incadrarii solicitarilor in Normele/Regulamentele BNR si in procedurile interne de creditare ale IFN-ului
Contribuirea la implementarea si actualizarea politicilor si procedurilor interne referitoare la activitatea de creditare si risc de creditare
Urmarirea permanenta a contractelor de creditare impreuna cu departamentul de back office

01.04.2012 - 15.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzatoare

Responsabilitati:

-receptionarea marfii;
-verificarea permanenta a stocurilor din magazin;
-raspunde de mentinerea unei bune evidente a incasarilor;
-respectarea normelor de securitate in munca;
-utilizarea cu responsabilitate a materialelor si a aparaturii din dotare;
-raspunde de buna relationare cu clientii existenti;
-cunoasterea tuturor produselor si utilitatea acestora.
-prezentarea ofertei firmei la potentiali clienti.

studii

 

Facultati:

2011 - prezent Facultate: stiinte politice la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din iasi.
2008 - prezent Facultate: stiinte sociale la Colegiul National Alexandru Ioan Cuza din focsani.

Premii

buna cunoastere a pachetului Microsoft Office (atestat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close