Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.01.1987

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.09.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Focsani

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2017 - 28.02.2018

Departament: banci

Titlu Job: consilier middle office

Responsabilitati:

Atributii in ceea ce priveste activitatea comerciala:
- Asigura suport consilierilor de clientela in identificarea clientilor si prospectilor in vederea contactarii acestora;
- Asigura suport consilierilor de clientela in vederea pregatirii vizitelor la clienti/prospecti (colectarea informatiilor utile – identficare client, coordonate principale, informatii financiare, indicatori de risc, etc);
- Asigura suport consilierului de clientela in pregatirea si realizarea campaniilor comerciale;

Atributii in ceea ce priveste operatiunile curente:
- Deschide, gestioneaza si inchide conturile curente, alte produse ale clientilor din portofoliu, cu informarea / la solicitarea consilierului de clientela;
- Urmareste operatiunile curente ale clientilor persoane Non Retail.);
- Gestioneaza (urmareste) clientii cu conturi de baza la alte unitati BRD
- Deschide / actualizeaza / inchide clienti / produse bancare la solicitarea consilierului de clientela;
- Negociaza in numele clientului cu departamentul piete financiare
- Redacteaza contracte, respectand procedurile in vigoare pentru: Multix, Tra Direct, Conventii beneficii, POS, E-commerce, BRD@ffice, operatiuni pe piata monetara si asigura transmiterea acestora la clienti, semnarea de catre persoanele autorizate din banca, marcarea conturilor si setarea abonamentelor in iBank;
- Asigura suport in urmarirea respectarii conditiilor derogatorii negociate cu clientii;

Atributii in ceea ce priveste activitatea de creditare:
- Asigura suport consilierilor de clientela in obtinerea documentatiei pentru dosarele de credit,
- Asigura suport consilierilor in urmarirea scadentelor de rambursare a creditelor angajate, pe baza informatiilor furnizate de CRSC;
- Asigura suport in demersurile consilierului de clientela pentru recuperarea angajamentelor cu scadente depasite;
- Efectueaza demersurile pentru emiterea de catre GTB a scrisorilor de garantie /contragarantie bancara in valuta;
- Asigura suport consilierilor la semnarea contractelor de credit si de garantii de catre persoanele autorizate din partea bancii si a clientului;

- Asigura suport in respectarea clauzelor speciale prevazute in cadrul contractelor de credit, altele decat cele urmarite de analistul de urmarire;
- Asigura incasarea comisioanelor si dobanzilor restante sau cu prelevare manuala (altele decat cele incasate de operatorul back-office);
- Semneaza contractele de ipoteca imobiliara accesorii contractelor de credit ale clientilor CIB.

Alte activitati:

- Asigura suport consilierilor pentru fiabilizarea si completarea bazelor de date;
- Gestionarea si actualizarea bazelor de date si a rapoartelor periodice
- Verificarea si transmiterea situatiilor solicitate de audit, AML;
- Asigura suport consilierului in activitatea de arhivare documente sau arhiveaza documentele pentru clientii CIB din gestiunea proprie.
Cerinte

01.01.2015 - 31.07.2017

Departament: banci

Titlu Job: consiler echipa transversala suport

01.09.2014 - 31.01.2015

Departament: banci

Titlu Job: operator ghișeu universal

01.04.2012 - 30.09.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: economist in gestiune economica

01.06.2011 - 01.10.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant financiar

01.05.2010 - 01.01.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Contabilitate Audit si Consultanta Contabila la Univ. George Baritiu din Brașov.
2006 - 2009 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Univ. George Baritiu din focsani.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close