Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.01.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.11.2004

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei profesionale

Salariu: nespecificat

Beneficii: telefon mobil, alte beneficii de motivare personala

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Import - export, Traduceri, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Deva

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consilier medierea muncii

Responsabilitati:

Participa la elaborarea procedurilor de lucru în domeniul medierii muncii; furnizează servicii de mediere a muncii membrilor grupului ţintă repartizaţi, pe baza metodologiei de mediere aprobată în cadrul proiectului; participă la organizarea burselor de locuri de muncă prevazute în cadrul proiectului; elaborează planul individual de mediere a membrilor grupului ţintă si profilul electronic de mediere al acestora; elaborează rapoartele lunare de activitate.

01.04.2014 - 31.01.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: expert dezvoltare profesională (part time)

Responsabilitati:

Participa la elaborarea procedurilor de lucru în domeniul medierii muncii; furnizează servicii de informare, consiliere profesională şi mediere a muncii membrilor grupului ţintă repartizaţi, pe baza metodologiei de intervenţie aprobată în cadrul proiectului; participă la organizarea burselor de locuri de muncă prevazute în cadrul proiectului; elaborează planul lunar de informare şi consiliere profesională precum si planul individual de mediere a membrilor grupului ţintă; elaborează rapoartele lunare de activitate.

01.05.2012 - 30.09.2017

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

Elaborarea şi avizarea actelor juridice şi administrative ale societăţii, inclusiv actele de resurse umane; promovarea acţiunilor judecătoreşti în faţa instanţelor de judecată şi reprezentarea societăţii în procesele aflate pe rol; redactarea de opinii juridice; consultanţă şi consiliere în orice problemă de natură juridică în care este implicată compania.
Preşedinte, respectiv membru în comisii de evaluare a ofertelor din cadrul procedurilor de achiziţie publică a contractelor cu finanţare din Fonduri europene - Fondul de Coeziune - POS MEDIU, Axa 1.
Membru în comisia de cercetare disciplinară a companiei.
Membru în comisia paritară a companiei.

01.06.2008 - 31.08.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil / asistent administrativ (bookkeeper / administrative assistant)

Responsabilitati:

Contabilitate primară în programul QuickBooks: facturare, încasări-plăţi; efectuarea operaţiunilor bancare zilnic/ saptămanal/ lunar; întocmirea şi transmiterea declaraţiilor fiscale lunare către instituţiile bugetare provinciale şi federale; întocmirea documentelor şi rapoartelor contabile necesare elaborării bilanţului contabil.
Gestionarea activităţii de resurse umane inclusiv salarizare; activităţi de secretariat.

01.02.2007 - 31.01.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relaţii clienţi (customer care agent)

Responsabilitati:

Relaţii cu publicul: furnizarea de informaţii privind produsele şi informaţii post-vânzare, primirea si rezolvarea reclamaţiilor privind garanţia/ post-garanţia produselor; documentarea corespondenţei electronice şi telefonice.

01.09.2005 - 31.12.2006

Departament: juridic

Titlu Job: Şef compartiment juridic

Responsabilitati:

Coordonarea compartimentului juridic; avizarea modificărilor intervenite în actele societăţii ca urmare a dispoziţiilor Adunării Generale a Acţionarilor şi ale Consiliului de administraţie.
Elaborarea şi avizarea actelor juridice şi administrative ale societăţii, inclusiv a actelor de resurse umane; promovarea acţiunilor judecătoreşti în faţa instanţelor de judecată şi reprezentarea societăţii în procesele aflate pe rol; redactarea de opinii juridice; consultanţă şi consiliere în orice problemă de natură juridică în care este implicată compania; participarea la controalele efectuate de autorităţile publice în cadrul societăţii.
Consiliere juridică în legătură cu concedierile colective , participă la elaborarea planului de restructurare a societătii şi a actelor procedurale privind concedierea colectivă dispusă la nivelul companiei.

01.07.2004 - 30.11.2006

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: formator de inspectori resurse umane (part time)

Responsabilitati:

Formator de Inspectori Resurse Umane (colaborator)
Elaborarea şi redactarea suportului de curs, susţinerea efectivă a programelor de formare, realizarea feedbackului/ evaluare cursanţi.

01.08.2001 - 30.09.2005

Departament: protectia muncii

Titlu Job: inspector de muncă

Responsabilitati:

Asistenţă de specialitate şi consultanţă juridică în domeniul relaţiilor de muncă, controlul respectării prevederilor legale la agenţii economici, aplicarea sancţiunilor contravenţionale în cazul constatării încălcării legii, acte procedurale în vederea promovării de acţiuni de executare silită împotriva debitorilor, rezolvarea sesizărilor scrise sau directe din sfera de competenţă.
Cursuri de perfecţionare în domeniul resurselor umane.

studii

 

Facultati:

2010 - 2011 Masterat: Drept si Administratie publica la Universitatea de Vest „Vasile Goldiş”, Facultatea de Ştiinţe Juridice din Arad.
2010 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Inspector Resurse Umane la AJOFM Hunedoara din Deva. Atestat Inspector Resurse Umane
1996 - 2000 Facultate: Drept la Universitatea din Oradea, Facultatea de Ştiinţe Juridice din Oradea. Licenţă în drept

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

germană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close