Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.03.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.01.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Doresc sa capat experienta

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic part time

Responsabilitati:

Consiliere juridica
Contabilitate primara

01.08.2013 - 31.08.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

• Inregistrarea intrarii/iesirii de documente;
• Transmiterea/receptionarea de documente prin posta,
fax, e-mail;
• Preluarea/expedierea documentelor/coletelor;
• Preluarea/directionarea apelurilor telefonice si fax-urilor;
• Evidenta zilelor de Concediu de Odihna;
• Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara firmei precum si a celor catre exteriorul firmei in timp util;
• Elaborarea si redactarea de documente cerute de management;
• Achizitii de produse intretinere office si produse de protocol, in baza necesarului intocmit si aprobat;
• Rezervari hotel/restaurant;
• Coordonarea personalului de curatenie;
• Gestionarea salilor de sedinta;
• Inregistarea facturilor si deconturile interne/externe in programul de contabilitate WizzCount;
• Indosarierea facturilor si deconturilor;
• Emiterea de Jurnale de Vanzari/Cumparari;
• Validarea Rapoartelor de TVA;
• Validarea Rapoartelor de Calcuri costuri stoc si Mijloace Fixe;
• Arhivarea de contracte, garantii si procese verbale de predare
primire/receptie;
• Intocmirea proceselor verbale de predare-primire si receptie;
• Intocmirea pontajului lunar;
• Organizarea de evenimente;
• Campanii pre-sales.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate: Drept la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2004 - 2009 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Teoretic Ioan Petrus din Otopeni. Atestat Informatica

Premii

Hobby-uri
Calatorii, Muzica, Film

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close