Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:29.05.2000

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: carnet de munca, bonuri de masa, transport, cursuri de formare profesionala

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Achizitii, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - 30.04.2020

Departament: altele

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

- Consilierea juridică a structurilor organizatorice din societate;
- Negocierea și elaborarea contractelor în care societatea devine parte, urmărirea legalității în cazul
încheierii, modificării și încetării contractelor;
- Informarea și consilierea operatorului, intocmirea documentelor in vederea obtinerii avizelor de munca si a permiselor de sedere, colaborare permanenta cu institutiile statului (IGI, AMOFM)

01.06.2016 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Asigurarea de consultanta si informarea permanenta a conducerii firmei cu privire la modificarile legislative
- Mentinerea relatiilor de business cu diverse institutii/clienti
- Emiterea facturilor proforme, fiscale, avizelor de insotire a marfii in SmartBill si Facturis
- Mentinerea relatiilor bancare, intocmire facturi, avize insotire marfa, declaratii de conformitate/garantie, efectuarea platilor, operatiuni Trezorerie
- Efectuarea unor lucrari de specialitate; organizarea si actualizarea anumitor situatii, redactarea materialelor de corespondenta, pastrarea si operarea in diverse registre
- Realizarea/adaptarea drafturilor de contract in functie de cerintele clientilor in concordanta cu specificul activitatii
- Realizarea contestatiilor, notificarilor, adreselor, convocarilor, incercarilor de conciliere in baza clauzelor contractuale
- Intocmirea ofertelor si prezentarea acestora clientilor
- Asigurarea suportului catre celelalte departamente cu privire la actele normative in vigoare, oferind totodata consultanta pe anumite documente venite din partea furnizorilor
- Tinerea evidentei dosarelor de personal
- Pastrarea confidentialitatii documentelor si rezultatelor activitatilor efectuate
- Responsabil SMC

01.04.2015 - 30.06.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: manager operatiuni

01.10.2014 - 30.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

01.01.2013 - 31.07.2014

Departament: banci

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

- Consilierea clientilor in vederea creditarii
- Intocmirea/verificarea dosarului de credit
- Support pentru reteaua de consultanti independenti
- Intocmirea tuturor rapoartelor de risc (default, quality check)
- Soft collection

01.08.2007 - 31.01.2013

Departament: banci

Titlu Job: manager clienti pf/micro

Responsabilitati:

- Monitorizarea relatiilor de tip imprumut cu persoane fizice/juridice
- Mentinerea in mod regulat a contactelor cu grupuri target de clienti
- Deschiderea de conturi in conformitate cu normele si procedurile bancii
- Colectarea informatiilor cu privire la prezumtivii clienti si elaborarea ofertelor in functie de necesitatile acestora
- Negocierea conditiilor generale de afaceri pentru contractele de credit incheiate cu clientii
- Colectarea rapoartelor financiare ale clientilor si pregatirea verificarilor anuale
- Monitorizarea rambursarilor si arhivarea documentelor
- Realizarea targetului alocat de catre superior
- Interogari BC/CRB/AEGRM
- Colectare debite

01.08.2006 - 31.08.2007

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

01.03.2006 - 31.08.2006

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

- Tinerea evidentei dosarelor de personal
- Pastrarea confidentialitatii documentelor si rezultatelor activitatilor efectuate
- Cooperarea cu celelalte departamente in vederea intocmirii situatiilor
- Participarea la licitatii/alte intalniri impreuna cu conducerea firmei
- Informarea conducerii firmei cu privire la reglementarile legislative nou-aparute si propuneri pentru aplicarea acestora

01.09.2005 - 28.02.2006

Departament: juridic

Titlu Job: referent de specialitate - s

Responsabilitati:

- Informarea conducerii firmei despre reglementarile legislative nou-aparute si propuneri pentru aplicarea acestora
- Participarea la licitatii sau alte intalniri impreuna cu conducerea firmei/persoana delegata de conducere
- Recuperarea debitelor
- Verificarea legalitatii documentelor elaborate de firma
- Intocmirea situatiilor si deciziilor

01.11.2003 - 31.12.2004

Departament: juridic

Titlu Job: jurist

Responsabilitati:

- Redactarea contractelor
- Pastrarea evidentei dosarelor de personal
- Intocmirea si verificarea situatiilor si documentelor transmise compartimentului contabilitate
- Colaborarea cu specialisti din alte firme de profil cu acordul conducerii
- Luarea tuturor masurilor necesare la plecarea din firma in scopul asigurarii integritatii aparaturii de lucru sau utilitati pentru eliminarea imprejurarilor de producere a unor evenimente nedorite (incendii, explozii, efractie)

01.09.2002 - 30.09.2003

Departament: juridic

Titlu Job: jurist

Responsabilitati:

- Verificarea legalitatii documentelor elaborate de firma: contracte de consultanta, facturi, oferte generale, tehnice, comerciale, contracte de munca, decizii, adeverinte, fisele posturilor, documente privind formarea/instruirea personalului, proceduri de lucru
- Reprezentarea firmei in relatia cu bancile si Trezoreria
- Raspunderea respectarii normelor de protectia muncii, paza si securitatea contra incendiilor in firma

01.06.2002 - 31.07.2002

Departament: relatii publice

Titlu Job: colaborator

studii

 

Facultati:

1998 - 2002 Facultate: Drept la Universitatea Dimitrie Cantemir - Facultatea de stiinte juridice si administrative din Bucuresti.
1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: Uman - Intensiv franceza la Liceul teoretic Grigore Moisil din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Mar 2018 - Mar 2018: Sartorius Stedim Biotech GmbH
Basic Technical Training Course - Lab Products&Services
Calificari
Nov 2011: Sales Course - VBR Training Team

Sep 2006: Initiere in utilizarea calculatoarelor (Windows, Word, Excel) - CFPPS SA

Aug 2006: Curs inspector resurse umane - International Computer School

Apr 2004: Curs operare PC - Picon SA

Nov 2000: Curs de perfectionare in Public Relation - Fundatia Romano-Elvetiana Entrepreneurship FREE

Jun 1999: Curs de limba franceza - Universitatea populara Dalles

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close