Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.11.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.05.2009

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Farmacie

Oras de lucru: Buzau

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2020 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

01.06.2011 - 30.04.2018

Departament: farmacie

Titlu Job: director adjunct

Responsabilitati:

- Reprezentarea societatii in relatia cu celelalte institutii:
1. In relatia cu Ministerul Sanatatii
- intocmirea dosarelor pentru obtinerea autorizatiilor de functionare - farmacii;
- intocmirea dosarelor pentru schimbare detinatorului de autorizatie;
2. In relatia cu CASBZ
- intocmirea dosarelor pentru evaluare/reevaluare farmacii;
- intocmirea dosarelor pentru contractare CASBZ (contract furnizare medicamente);
- depunerea borederourilor centralizatoare, a facturilor si a prescriptiilor medicale;
- semnarea si ridicarea actelor aditionale;
3. In relatia cu OAMGMAMR, Colegiul Farmacistilor
- intocmirea documentelor necesare pentru obtinere/reevaluare RBPF
- reprezentarea societatii in cadrul evaluarii;
- intocmirea documentelor de transfer farmacisti/asistente de farmacie dintr-un alt judet;
- obtinere certificate de membru;
- vizare certificate de membru;
- obtinere certificate profesionale curente;
4. In relatia cu ITM - reprezint societatea in cadrul controalelor pe relatii de munca sau pe linie de Protectia Muncii;
5. In relatia cu ORC - am parcurs toate etapele necesare infiintarii unui SRL, a unui PFA, a unui punct de lucru, intocmire acte constitutive, acte aditionale, decizii ale asociatului unic, hotarari AGA, contracte de comodat, contracte de inchiriere, obtinere certificate constatatoare, obtinere stampila;
6. In relatia cu Institutia Prefectului
- in vederea inmatricularii definitive a autoturismelor apartinand societatii sau in vederea obtinerii autorizatiilor de circulatie provizorie;
7. In relatia cu Primaria in vederea:
- obtinere certificate de atestare fiscala;
- impunere sau scoatere de la plata impozitului a bunurilor societatii;
- obtinere autorizatii de construire;
- obtinere avize de folosire temporara a unor portiuni de teren apartinand domeniului public;
8. In relatia cu Administratia Finantelor Publice
- depunere, ridicare documente, obtinere informatii;
- fiscalizare case de marcat;
9. In relatia cu Oficiul de Cadastru
- intabulare drept de proprietate, obtinere planuri cadastrale;
10. In relatia cu Electrica
- obtinere avize de amplasament;

Alte atributii
- monitorizarea stocurilor (ref. BBD-uri);
- inventarierea stocurilor;
- monitorizarea vanzarilor pe o anumita categorie de produse (cele pentru care se impune target)
- parcurgerea etapelor preliminare de recrutare personal;
- intocmirea dosarelor de angajare;
- intocmirea pontajului, preluarea cerereilor de concediu si planificarea acestuia;
- crearea unor programe ce au ca scop stimularea personalului - "Cu ei ne mandrim"
- emiterea politelor de malpraxis pentru punctele de lucru ale societatii si pentru personalul farmaceutic;
- predarea actelor contabile lunare pe baza de borderou catre serviciul contabil extern;
- preluarea, pregatirea si expedierea corespondentei;
- inregistrarea tuturor documentelor in registrul de Intrari-Iesiri al societatii;
- arhivarea documentelor in format fizic si electronic;
- achizitionarea consumabilelor de birou;
- preluarea apelurilor telefonice;
- redactarea adreselor catre diferite institutii sau colaboratori;

01.12.2009 - 01.06.2011

Departament: juridic

Titlu Job: colector debite

Responsabilitati:

- Intocmirea si aplicarea procedurii de colectarea a debitelor pentru persoane juridice si persoane fizice, conform legislatiei in vigoare;
- Contactarea telefonica a debitorilor in vederea identificarii unor solutii optime de plata;
- Actualizarea bazei de date ca urmare a informatiilor nou obtinute;
- Calcularea penalitatilor de intarziere;
- Intocmirea notificarilor de plata;
- Intocmirea somatiilor de plata;
- Evidenta si urmarirea dosarele aflate pe rolul instantelor de judecata competente, in vederea recuperarii debitelor;
- Urmarirea si raportarea incasarii debitelor;

12.10.2009 - 01.06.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Contactarea clientilor recent conectati la serviciul de internet pe care societatea il ofera, pentru a primi feedback cu privire la procesul de instalare, pentru a verifica daca acestia sunt multumiti de serviciile prestate de catre firma, daca le-au fost prezentate ofertele de care pot beneficia.
- Reprezentarea societatii in relatia cu celelalte institutii;
- Preluarea, pregatirea si expedierea corespondentei;
- Inregistrarea tuturor documentelor in registrul de Intrari-Iesiri al societatii;
- Arhivarea documentelor in format fizic si electronic;
- Achizitionarea consumabilelor de birou;
- Preluare apeluri telefonice;
- Redactare adrese catre diferite institutii sau colaboratori ori raspunsuri la adrese;
- Intocmirea dosarelor de angajare;
- Intocmirea pontajului, preluarea cerereilor de concediu si planificarea acestora;

studii

 

Facultati:

2016 - prezent Facultate: Farmacie la Universitatea Dunarea de Jos din Galati.
2005 - 2009 Facultate: Drept la Universitatea Transilvania din Brasov.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Handbal la Liceul cu Program Sportiv din Buzau.
1997 - 2001 Școală generală: Handbal la Liceul cu Program Sportiv din Buzau.

Activitati extracurriculare

- Cunostinte in folosirea aparaturii de birou (calculatorul, maşina de multiplicat, imprimanta, scanner, fax);
- Capacitate foarte buna de comunicare si colaborare;
- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;
- Capacitate de concentrare pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
- Capacitate de a lucra sub presiune;
- Capacitate de a respecta termene limita;
- Capacitatea de a memora;
- Eficienta si productivitate la locul de munca;
- Responsabilitate in toate actiunile desfasurate la locul de munca;
- Personalitate energica, gandire logica si pozitiva;

Premii

Curs de limba engleza - nivel incepator
Curs inspector protectia muncii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close