Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.06.1979

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Abilitati Gestionarea situatiilor speciale/critice. Flexibilitate in gandire, spirit activ si capacitate de analiza si sinteza. Punctualitate, capacitatea de a lucra cu termene-limita. Abilitati de organizare a activitatii si resurselorAbilitate si capacitate de a lucra intr-un ritm intens si sustinut. Capacitate de lucru in echipa. Abaptabilitate. Abilitati de comunicare si interrelationare. Seriozitate, punctualitate, initiativa personala

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2016 - 31.07.2020

Departament: management

Titlu Job: consilier juridic - manager

Responsabilitati:

Coorodonarea activitatii desfasurate in segmentul ospitalitatii (organizare evenimente private si corporate) ;
Gestionarea relatiilor contractuale cu furnizorii si clientii societatii ;
Evaluarea personalului, documentarea prin elaborarea de proceduri a fluxurilor de lucru ;
Reprezentarea societatii in fata autoritatilor si a institutiilor statului de avizare si control a activitatii societatii;

01.07.2011 - 30.06.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: audit si control intern

Responsabilitati:

Coorodonarea si participarea efectiva la misiunile de audit intern in conformitate cu Planul de audit intern;
Evaluarea aplicarii si eficacitatii tuturor procedurilor de lucru din cadrul societatii;
Identificarea erorilor, risipei, gestiunii defectuoase si fraudelor, respectiv a riscurilor asociate;
Verificarea functionarii si eficientei fluxurilor informationale intre procesele / departamentele societatii;
Analizarea acuratetii, relevantei si integritatii datelor furnizate de sistemele informationale financiare si operationale;
Colectarea si analizarea informatiilor si datelor pentru a detecta deficientele sistemului de control intern, activitatile ineficiente, cheltuielile nejustificate, frauda sau nerespectarea legilor, regulamentelor, a politicilor si procedurilor interne aprobate de catre anagement;
Participarea la redactarea rapoartelor de audit in care se prezinta problemele constatate, riscurile aferente si solutiile recomandate pentru remediere / reducerea riscurilor;
Formularea recomandarilor pentru imbunatatirea operatiunilor societatii si a activitatilor financiare pentru a asigura eficienta lor si ofera activitati de consultanta departamentelor operationale implicate pentru implementare;
Monitorizarea implementarii recomandarilor facute in cadrul proiectelor de audit intern;
Implicarea la solicitarea superiorilor directi si in efectuarea de proiecte speciale;
Informarea managementului despre eventualele neconformitati si propunerea unor planuri pentru imbunatatire;
Deplasarea in diverse locatii ale societatii pentru desfasurarea misiunilor de audit;
Intocmirea programelor de audit aferente misiunilor de audit (obiectiv de control audit, riscuri, controale interne, pasii de audit, estimare de buget si de timp);

01.03.2004 - prezent

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

-Coordonarea echipei de consilieri juridic de la nivel national pe probleme de dreptul muncii
- Intocmirea si urmarirea dosarelor referitoare la litigiile societatii;
- Intocmirea de notificari, plangeri, somatii, convocari la concilieri directe etc.;
- Recuperarea creantelor societatii prin actiuni in justitie, concilieri, notificari, executari silite, inclusiv intocmirea documentatiei si urmarirea dosarelor aferente executarii hotararilor judecatoresti;
- Realizarea, in domeniul dreptului muncii, in principal, a urmatoarelor activitati :
• elaborarea si redactarea deciziilor de aplicare a sanctionilor disciplinare (inclusiv desfacerea disciplinara a contractelor individuale de munca), precum si a tuturor actelor anterioare si ulterioare necesare in vederea emiterii si aplicarii in mod legal a sanctiunilor disciplinare;
• elaborarea si redactarea actelor aditionale la contractele individuale de munca in functie de specificul fiecarei functii;
• elaborarea, redactarea actelor procesuale, precum si reprezentarea societatii in litigiile de munca;
• elaborarea si redactarea si/sau vizarea, dupa caz, a deciziilor emise de catre conducerea societatii;
• elaborarea, redactarea si/sau vizarea actelor emise de catre conducerea societatii pentru stabilirea sau modificarea procedurilor de lucru si a regulilor interne aplicabile in cadrul societatii.
- Elaborarea, verificarea, analizarea, formularea de observatii si avizarea contractelor care se incheie intre societate si furnizori sau clienti, dupa caz, adaptandu-le in conformitate cu normele comerciale si civile in vigoare si respectand interesele companiei;
- Formularea plangerilor impotriva proceselor verbale prin care societatea a fost sanctionata contraventional, formularea plangerilor penale impotriva persoanelor care au comis fapte penale care au condus la prejudicierea intereselor/drepturilor societatii, a cererilor de constituire a societatii ca parte civila, formularea reclamatiilor administrative, a contestatiilor, a cererilor de chemare in judecata, a intampinarilor, a tuturor cererilor si actelor necesare pe parcursul derularii proceselor, precum si formularea tuturor cailor de atac impotriva hotararilor, incheierilor, ordonantelor sau altor solutii pronuntate de catre instantele judecatoresti, curtile arbitrale, de catre procurori sau de catre institutiile cu atributii administrativ jurisdictionale potrivit dispozitiilor de drept material si procesual;
- implicare si participare in mod direct in dezvoltarea aplicatiilor interne de gestionare a fluxurilor de lucru ale societatii ( intocmire cerintelor de desing privind aplicatiile de management pentru resurse umane, gtestiuni, etc)
- implicare in proiecte speciale de evaluare si reorganizare a segmentelor de activitate ale societatii.

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: Psihologie la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
1998 - 2002 Facultate: Facultatea de Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti. 2013 – Atestat – Arbitrajul in Noile Coduri ale Romaniei – Camera de Arbitraj Comercial International
2013 – Mediator – Asociatia Centrul de Mediere Craiova
2012 – Auditor Intern - Auditori interni pentru sistemul de management integat calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala (SR EN ISO 9001 & SR EN ISO 14001 :2005 & SR OHSAS 18001 :2008)
2005 – Curs de specializare „Dreptul muncii” – Academia de Studii Econimice Bucuresti
2004 - Master Drept International si Comunitar – Universitatea Nicolae Titulescu

Premii

Conferinte
Feb 2018 - Feb 2018: Probleme dificile de procedura civila (ed.6)
Tergiversarea procesului: interese, forme, combatere
Apr 2016 - Apr 2016: Probleme dificile de DREPTUL MUNCII (Editia a V-a)
Societatea de Stiinte Juridice
May 2015 - May 2016: Probleme dificile de DREPTUL MUNCII (Editia a IV-a)
Societatea de Stiinte Juridice
Oct 2014 - Oct 2014: Probleme dificile de DREPT CIVIL - Impact in afaceri
Societatea de Stiinte Juridice
Dec 2013 - Dec 2013: Conferinta nationala "ARBITRAJUL IN NOILE CODURI ALE ROMANIEI "
Curtea de Arbitraj Comercial International - Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Certificari
Mar 2013 - Apr 2013: Mediator
Asociatia Centrul de Mediere Craiova
Jan 2012 - Feb 2012: Auditor
Auditori interni pentru sistemul de management integat calitate-mediu-sanatate si securitate ocupationala (SR EN ISO 9001 & SR EN ISO 14001 :2005 & SR OHSAS 18001 :2008)
Traininguri
May 2011 - Jun 2011: Training Juridic - Codul Muncii (Legea 40/2011)

Calificari
Jan 2005: Specializare Dreptul Muncii - Academia de Studii Economice Bucuresti



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close