Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.09.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Import - export, IT Software, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

Preluarea cererilor si a ofertelor de tranzactie imobiliara,prelucrarea informatiilor,prezentarea ofertelor,intermedierea tranzactiei,asigurarea si verificarea procedurilor implicate in tranzactionarea unui imobil.Evaluarea ofertelor de vanzare,pentru a putea prezenta oferta intr-o imagine optima si corecta.

01.02.2009 - 01.07.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: account manager / sales

Responsabilitati:

Stabilirea si mentinerea relatiilor comerciale cu clientii unei zone predefinite in vederea promovarii si vanzarii unor produse precum si incasarea facturilor emise pentru produsele respective,deasemenea executia in teren a unor planuri de actiune ce au ca scop imbunatatirea rezultatelor atat ca imagine cat si performanta.

Vanzari:

- Extinderea conturilor existente in sistem progresiv
- Managementul relatiilor de parteneriat cu potentialii clienti
- Suport in implementarea strategiei de vanzari la nivel national, prin reguli specifice geografiei, aspectelor demografice corespunzatoare, ale specificului si ale diferitelor categorii de clienti
- Generarea, calificarea si transformarea lead-urilor in oportunitati concrete in vederea contractarii produselor comercializate
- Depasirea target-urilor de vanzari

Account Management & Networking:

- Stabilirea, concretizarea si transformarea relatiilor comerciale in parteneriate de lunga durata cu IMM (SME), Companii Medii si Mari (Large Corporate)
- Research, calificare si participare la evenimentele de interes pentru companie in vederea networking-ului social, participand astfel la efortul de promovare si crestere a vizibilitatii pe piata a companiei, dar si la crearea referral-urilor comerciale directe
- Coordonarea secundara a agentilor de vanzari locali
- Suport in cresterea progresiva a cifrei de afaceri prin adoptarea modelului targetului progresiv
- Promovarea agresiva a gamei de produse cu factor de cerere scazut (in piata) in cadrul retelei de parteneri in vederea asigurarii unui flux constant de vanzari pentru aceasta categorie.

Raportare
- Generarea rapoartelor zilnice, lunare, trimestriale si anuale
- Raportarea directa catre stakeholderi

Merchandising
- Asigurarea calitatii display-urilor existente si a pozitiei "pe raft" a produselor
- Asigurarea conditiilor optime de vizibilitate a produselor, implicit asigurand o rata constanta de "cumparaturi de impuls", in detrimentul competitiei
- Conducerea de verificari si controale de rutina asupra starii display-urilor si a materialelor promotionale in cadrul retelei de parteneri.
- Pregatirea merchandiser-ilor si a agentilor de vanzari prin training-uri practice focusate pe : Tehnici si Metodologii de Vanzari (SPIN- Vanzari Consultative; ABC-Always be Closing; Elemente NLP); Comunicare eficienta & Ascultare Activa; Persuasivitate, asigurand un standard de operatiuni in mediul operational care sa poata sustine cresterea exponentiala a pietei, dar si a expertizei resurselor umane.

01.08.2006 - 01.02.2009

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Mentinerea unor standarde de imagine a unui portofoliu de produse si executia in piata a campaniilor firmei.

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Electronica Industriala la Grupul Scolar Electronica Industriala din Bucuresti. Desi am terminat un liceu cu profil electronic,de cand am absolvit nu am lucrat in acest domeniu.

Premii

Hobby-uri
cunostiinte medii in domeniul IT atat software cat si hardware dar o utilizare relaxata a calculatorului personal in ceea ce priveste tastare si realizarea de proiecte in programele "Office",activitatile in echipa



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close