 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 29.05.1973 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:10.01.2011
|
|
obiectiv | |
|
Obiectivul profesional urmarit este de a lucra intr-o echipa profesionista,dinamica cu un bun potential de avansare si afirmare, sa am un rol bine definit,in care sa-mi pot pune in valoare calitatile si aptitudinile.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2015 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consilier formare profesionala Responsabilitati: Cresterea competitivitatii zonelor rurale prin valorificarea potentialului turistic /POSDRU/135/5.2/S/132068
- particip la intalnirile de lucru ale echipei de implementare in vederea stabilirii tuturor detaliilor necesare pentru buna desfasurare a activitatilor din cadrul proiectului;
- organizez intalniri/vizite in teritoriu pentru a desfasura activitati de comunicare la nivel local(intalniri de informare,de promovare a serviciilor de consiliere si formare;
- ofer suport in constituirea grupelor de formare(in functie de nevoile identificate in procesul de informare si consiliere) in planificarea,organizarea si monitorizarea formarii; |
|
01.09.2015 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consilier formare profesionala |
|
01.07.2015 - prezent Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consultant resurse umane/administrare de personal, recrutare si relatii de munca Responsabilitati: Recrutare si relatii de munca
- recrutare:postarea de anunturi,selectare cv-uri,stabilirea si sustinerea interviurilor,intocmirea listei scurte;
- testarea candidatilor;
- informez AJOFM ,la angajare de personal nou;
- actualizez baza de date privind situatiile de personal;
- realizez anchete cand se constata abaterii disciplinare;
- acord suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
- tin evidenta posturilor vacante si posturilor ocupate,in baza organigramei aprobate;
- acord asistenta si consultanta juridica celorlalte departamente;
- urmaresc actualizarile legislative si informez celelalte departamente in privinta noilor reglementari.
Administare de personal
- intocmesc adeverintele de vechime
- intocmesc si completez adeverintele solicitate de salariatii societatii;
- intocmesc oricare raport de personal;
- intocmesc documentele necesare cercetarii disciplinare
- elaborez si revizuesc contractele,redactarea actelor societatii;
- asigur completarea si trimiterea formularelor necesare catre banca pentru intocmirea carduri salarii;
- completarea registrului de evidenta al salariatiilor si transmiterea lui (REVISAL) in termen legal;
- evidenta concedii de odihna pentru fiacre departament,verificare pontaje,cereri de concediu,certificate medicale; |
|
01.01.2007 - 31.07.2015 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: consultant resurse umane/ administrare de personal, recrutare si relatii de munca Responsabilitati: - execut,organizez si derulez operatiuni de administrare de personal(contracte individuale de munca,decizii,adeverinte de personal);
- arhivarea si asigurarea de suport in toate operatiunile de resurse umane;
- intocmesc dosarul de personal,obtin de la salariat documentele,actele si declaratiile necesare la dosar;
- intocmesc documentele ce produc modificari ale contractului individual de munca precum acte aditionale de modificare a functiei,salariu negociat,normei de lucru,decizii de suspendare a contractului individual de munca,decizii de incetare a contractului individual de munca(Revisal),
- intocmesc adeverintele de vechime
- intocmesc si completez adeverintele solicitate de salariatii societatii;
- intocmesc oricare raport de personal;
- intocmesc documentele necesare cercetarii disciplinare;
- acord suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
- elaborez si revizuesc contractele,redactarea actelor societatii;
- tin evidenta posturilor vacante si posturilor ocupate,in baza organigramei aprobate;
- recrutare:postarea de anunturi,selectare cv-uri,stabilirea si sustinerea interviurilor,intocmirea listei scurte;
- pastrez evidenta concediilor medicale,a invoirilor,a concediilor de odihna;
- intocmesc adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate,centralizez si arhivez rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor dupa comunicarea acestora de catre directorul de departamente;
- intocmesc dosarul pentru pensionare,somaj;
- verific legalitatea actelor cu caracter juridic primite spre avizare si propunerea solutiilor legale adecvate
- analizez contractelor dintre companie si furnizori/clienti si adaptarea conform legislatiei comerciale si civile
- acord asistenta si consultanta juridica celorlalte departamente
- urmaresc actualizarile legislative si informez celelalte departamente in privinta noilor reglementari. |
|
01.01.2007 - 01.01.2010 Departament: resurse umane / psihologie Titlu Job: inspector resurse umane Responsabilitati: - intocmesc ,inchei si vizez contractele de munca;
- intocmesc dosarul de personal,obtin de la salariat documentele,actele si declaratiile necesare la dosar;
- intocmesc documentele ce produc modificari ale contractului individual de munca precum acte aditionale de modificare a functiei,salariu negociat,normei de lucru,decizii de suspendare a contractului individual de munca,decizii de incetare a contractului individual de munca,
- intocmesc adeverintele de vechime
- intocmesc si completez adeverintele solicitate de salariatii societatii;
- intocmesc oricare raport de personal;
- acord suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
- elaborez si revizuesc contractele,redactarea actelor societatii
- verific legalitatea actelor cu caracter juridic primite spre avizare si propunerea solutiilor legale adecvate
- analizez contractelor dintre companie si furnizori/clienti si adaptarea conform legislatiei comerciale si civile
- acord asistenta si consultanta juridica celorlalte departamente
- urmaresc actualizarile legislative si informez celelalte departamente in privinta noilor reglementari. |
|
01.01.2003 - 31.12.2004 Departament: transport / distributie Titlu Job: coordonator transport intern Responsabilitati: Coordonator transport intern.
Responsabilitati: intocmirea contractelor de transport, planificarea transporturilor,verificarea documentelor de transport. |
|
01.01.1999 - 25.11.2010 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: consultant relatii clienti - pr Responsabilitati: - mentin si promovez compania si serviciile existente;
- activitatea de vanzare si promovare a serviciilor existente,fidelizarea clientilor prin oferirea de solutii adecvate in functie de nevoile acestora;
- dezvolt portofoliul de clienti;
- realizez rapoartele de activitate;
- studiez piata si concurenta;
- incheirea contractelor specifice activitatii;
- redactarea de oferte |
|
01.01.1996 - 31.12.1998 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: consultant relatii clienti - pr Responsabilitati: - promovarea serviciilor companiei;
- dezvoltarea portofoliului de clienti;
- incheierea contracte specifice activitatii;
- redactarea de oferte |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2013 Facultate: Psihologie la Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Sociologie-Psihologie din Bucuresti.
1995 - 2000 Facultate: Drept la Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Drept din Bucuresti.
Premii Certificari
Apr 2010 - Oct 2014: SAGA - program de contabilitate
Contabilitate primara
-introducerea facturilor in programul de contabilitate
-rapoarte situatie financiara, efectuarea platilor catre furnizori,cost - control, note informative etc.
Jan 2007 - Oct 2014: Specializari,Cursuri.Proiecte
Specializare Manager Resurse Umane(certificare)
Specialist Resurse Umane (certificat de inspector resurse umane )
Curs de formare profesionala - Psihologia muncii si organizationala ,Psihologia resurselor umane - Metode si tehnici de lucru- Aplicatii practice.
Societatea de Psihoterapie Experientiala Romana- Institutul SPER -analiza personala si de grup,a copilului si familiei
Societatea de Psihodrama J.L.Moreno - analiza personala
Practica de specialitate - 90 ore - in cadrul scolii generale "Frederico Lorca"- Liceul de chimie "Nenitescu " - Bucuresti
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): spaniolă(mediu,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|