Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 17.07.1988

obiectiv

 

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2013 - prezent

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

-procesari facturi simple si combinate;
-incasare numerar / credit card / transfer bancar/ rate;
-consultanta produse;
-procesari date ( puncte parteneri, contracte rate, inscrieri, retururi / inlocuiri produse, vouchere, discount-uri);
-call-center (preluarea/efectuarea apelurilor de la / catre parteneri si solutionarea problemelor: resetare parola, disponibilitate produse, informatii despre colete etc.);
-asistenta permanenta tuturor partenerilor si prospectilor;
-participarea la evenimente/ caravane/ proiecte/ deplasari organizate de catre companie in vederea imbunatatirii cunostintelor despre produse si mentinerea cat mai buna a relatiilor cu partenerii/prospectii;
-participarea la organizarea evenimentelor locale - in Business Center Bucuresti;
-realizarea afiselor promotionale / produselor sau gamelor de produse noi ( grafica );
-inchidere zilnica ( borderouri/ depunerere numerar/ final card );
-participare activa la inventar ( lunar, anual, audit );
-rapoarte vanzari zilnice/ lunare/ anuale;

01.12.2012 - 30.06.2013

Departament: juridic

Titlu Job: consilier juridic

Responsabilitati:

gestionarea portofoliului de dosare alocate de catre executorul judecatoresc;
-redactarea actelor de executare silita conform legislatiei in vigoare, cu respectarea termenelor legale, sub directa indrumare a executorului judecatoresc
-comunicarea actelor, documentelor, precum si corespondentei din dosarele alocate si respectarea dispozitiilor legale legate de forma si continutul acestora, cu respectarea termenelor procedurale;
-pastrarea relatiei directe cu debitorii din dosarele gestionate, obtinerea de informatii legate de bunuri, venituri, documente de proprietate;
-verificari periodice ale debitorilor urmariti pentru identificarea bunurilor aflate in patrimoniul acestora si recuperarea cu celeritatea a creantei urmarite;
-incheierea angajamentelor de plata cu acordul prealabil al executorului si al creditorului;
-monitorizarea incasarilor din dosarele gestionate, platile efectuate de catre debitori si respectarea angajamentelor de plata;
-identificarea de noi solutii pentru recuperararea rapida si integrala a creantelor urmarite;
-monitorizarea zilnica a corespondentei primite pentru dosarele gestionate, introducerea in baza de date individuala raspunsurile pimite si deciderea masurilor aplicabile in functie de situatie;
-gestionarea relatiei cu creditorii din punct de vedere al informatiilor periodice legate de stadiul dosarelor de executare silita si oferirea acestora a tuturor informatiilor solicitate in legatura cu procedurile din dosarele gestionate, cu respectarea termenelor contractuale si a formei de raportare stabilite cu acestia.

01.01.2010 - 30.11.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: asistant manager

Responsabilitati:

-incasarea contavalorii produselor atat numerar cat si card;
-emitere facturi;
-efectuarea receptiei produselor intrate in stoc;
-expunerea produselor in spatii alocate conform intructiunilor merchandiserului;
-aranjarea magazinului sapatamanal si a vitrinelor dupa intruirea facuta de catre merchandiser la inceputul fiecarei colectii noi;
-efectuarea trainingului angajatilor noi;
-efectuarea lunara a inventarului si comunicarea rezultatului catre manageri;
-efectuarea inventarelor scanate pentru inchiderea si schimbarea colectiilor;
-intocmirea actelor pentru transferul de produse si efectuarea transferurilor atat in tara cat si in strainatate;
-intocmirea zilnica a actelor conform vanzarilor;
-intocmirea saptamanala si lunara a actelor magazinului si tinerea acestora intro atenta supraveghere si la zi a tuturor operatiunilor facute in magazin.

01.09.2006 - 31.12.2009

Departament: imobiliare

Titlu Job: asistant manager

Responsabilitati:

-efectuarea, preluarea si distribuirea apelurilor telefonice;
-primirea si distribuirea corespondentei conform regulamentului de ordine interioara;
-mentinerea unei bune relatii cu clientii;
-administrarea contractelor ,indosarierea si arhivarea documentelor;
-sustinerea activitatii tuturor departamentelor;
-cereri/oferte si prezentari pe site-ul companiei;
-analizarea pietei imobiliare;
-organizarea si operarea informatiilor in baze de date PC;
-postarea anunturilor imobiliare pe site-urile de profil;
-primirea si prezentare de oferte imobiliare clientilor.

studii

 

Facultati:

2007 - 2011 Facultate: Drept la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Liceul Teoretic Nicolae Cartojan din Giurgiu.

Premii

Calificari
Jun 2006: Atestat operator calculator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close