Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.02.2008

obiectiv

 

Doresc ca locul de munca sa reprezinte o continua provocare pentru a putea avansa si totodata un prilej unde sa pot acumula cat mai multa experienta

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Agricultura, Cercetare - dezvoltare, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Slobozia

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
-Oferirea de informatii privind unitati de fond si titluri de stat
-Promovarea si vanzarea produselor si serviiilor specifice clientilor PF in conformitate cu obiectivele de
vanzari primite si procedurile in vigoare
-Consilierea clientilor pentru utilizarea produselor achizitionate;
- Respectarea standardelor de calitate ale bancii comunicate prin sistemul de obiective, proceduri,
cunoasterea clientelei, cod de conduita, reguli de etica, valori si alte documente oficiale ale bancii si are
datoria de a isi insusi modificarile comunicate
- Oferirea de suport si consilierea clientilor in completarea documentelor;
- Implicarea activa in proiecte de vanzare coordonate la nivel de agentie si derulate inclusiv in afara acesteia
(de exemplu birouri mobile, vanzare la sediul clientilor, evenimente pe plan local etc)
- Colaboreaza cu alte canale de distributie gestionate la nivelul grupului Raiffeisen (exemplu DSA, parteneri
externi, etc) si subsidiarele ale caror produse sunt distribuite de catre RBRo
- Inregistrarea de reclamatii
Inlocuieste la nevoie Directorul de Agentie, pe baza de delegatie formala si nominala

01.11.2018 - 30.04.2019

Departament: banci

Titlu Job: coordonator oficiu bancar

Responsabilitati:

Scopul pozitiei
-Coordoneaza activitatea agentiei, asigura atingerea obiectivelor de vanzari, calitate si disciplina operationala
-Dezvoltarea echipei coordonate

Sarcini si responsabilitati

Vanzari
-raspunde direct de realizarea obiectivelor de vanzari si profitabilitatii agentiei
-Identifica oportunitatile de piata, potentiali clienti persoane fizice si IMM-uri si asigura promovarea si prezentarea produselor RBRo
-Identifica nevoile clientilor, recomandand serviciile si produsele adecvate (inclusiv credite); pregateste, impreuna cu personalul specializat documentatia pentru credite
Management si calitate
-Organizeaza si conduce sedinte de vanzari / organizare periodice
-Ofera feedback personalului din subordine si urmareste dezvoltarea competentelor acestora in vederea imbunatatirii abilitatilor profesionale
-Se asigura de insusirea si aplicarea de catre personalul din subordine a normelor, procedurilor, instructiunilor si fluxurilor care reglementeaza activitatea acestuia, inclusiv modificarile comunicate
-Angajeaza agentia in relatiile cu tertii, conform competentelor stabilite.

Suport si control operational
-Raspunde de aplicarea principiilor controlului dual asupra operatiunilor procesate de catre personalul din unitate
-urmareste corectarea deficientelor constatate de echipa de control si de audit si autoritati in termenele comunicate de acestia
-Supervizeaza in timp real tranzactiile cu grad mare de complexitate si/sau risc
-Este detinator de chei tezaur
-Coordoneaza activitatea de deschidere si inchidere zilnica a sistemului informatic la nivel de unitate,
-Urmareste ca utilizatorii sa respecte regulile de securitate, aproba accesul la aplicatiile utilizate de personalul din zona de servisare
-Aplica procedurile de avarie / urgente in caz de necesitate
-se asigura de respectarea planului de continuitate, asigurand posibilitatea accesului in agentie in afara orelor de program in caz de urgente, la cererea autoritatilor sau partenerilor si personalului RBRO abilitati
-Este responsabil cu initierea si/ sau procesarea aplicatiilor de credite pentru clientii Micro, acolo unde clientul Micro nu este alocat catre RM.
-Asigura suport in procesul de solutionare a reclamatiilor clientilor si a cerintelor primite de la autoritati

Resurse umane
-Impreuna cu Director Grup Retail asigura utilizarea eficienta a personalului din subordine si propune masuri de reorganizare si relocare a personalului;
-Propune directorului de grup avizarea personalului recrutat pentru pozitiile din subordine pentru acoperirea posturilor vacante din unitatea pe care o coordoneaza.
-Se preocupa de cresterea angajamentului echipei coordonate
-Organizeaza sesiuni de coaching cu echipa subordonata

Generale:
-Asigura suport personalului subordonat la cerinte specifice activitatii curente
-Se asigura de cunoasterea si aplicarea adecvata a masurilor de cunoastere a clientelei in scopul prevenirii spalarii banilor si a combaterii finantarii terorismului
-Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului (se aplica pentru toate nivelurile de specializare)

01.01.2016 - 31.10.2018

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
-Promovarea si vanzarea produselor si serviiilor specifice clientilor PF in conformitate cu obiectivele de
vanzari primite si procedurile in vigoare
-Consilierea clientilor pentru utilizarea produselor achizitionate;
- Respectarea standardelor de calitate ale bancii comunicate prin sistemul de obiective, proceduri,
cunoasterea clientelei, cod de conduita, reguli de etica, valori si alte documente oficiale ale bancii si are
datoria de a isi insusi modificarile comunicate
- Oferirea de suport si consilierea clientilor in completarea documentelor;
- Implicarea activa in proiecte de vanzare coordonate la nivel de agentie si derulate inclusiv in afara acesteia
(de exemplu birouri mobile, vanzare la sediul clientilor, evenimente pe plan local etc)
- Colaboreaza cu alte canale de distributie gestionate la nivelul grupului Raiffeisen (exemplu DSA, parteneri
externi, etc) si subsidiarele ale caror produse sunt distribuite de catre RBRo
- Inregistrarea de reclamatii
- Inlocuieste la nevoie Directorul de Agentie, pe baza de delegatie formala si nominala

01.01.2014 - 31.01.2016

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
Furnizarea de servicii si procesarea de tranzactii cu numerar si fara numerar catre clientii PF si PJ.

Operatiuni fara numerar:
-inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozit pentru clienti;
-administrarea conturilor clientilor;
-actualizarea informatiilor despre clienti;
-clasarea documentelor la dosarele clientilor;
-oferirea de suport si consilierea clientilor in completarea documentelor;
-eliberarea de extrase de cont la cererea clientilor si a altor documente existente la mapa clientului;
-finalizarea procesului de vanzare si asigurarea service-ului post-vanzare;
-primirea de la clienti , verificarea si avansarea pentru procesare a : instrumentelor de plata de credit si debit in lei; ordinelor de plata in valuta interbancare; cecurilor comerciale si necomerciale in valuta;
-efectuarea tranzactiilor Western Union .

Operatiuni cu numerar:

-efectuarea operatiunilor cu numerar in RON si valuta;
-vanzarea, verificarea si onorarea cecurilor de calatorie;
-verificarea, numararea, triarea, impachetarea si sigilarea numerarului primit;
-gestionarea numerarului si urmarirea soldului casei in vederea asigurarii necesarului de numerar;
-detinerea de chei si sigilii, participarea la deschiderea/ inchiderea tezaurului .
Mentionez ca am urmat cursurile Scolii Raiffeisen de formare si specializare profesionala.

01.11.2013 - 31.05.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: casier incasator

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- Pomovarea si vanzarea produselor
- Casier
- Logistica- partea de aprovizionare
- Intocmirea actelor ce tin de contabilitatea primara
- Responsabil de magazin

01.11.2013 - 31.01.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: operator vanzari prin telefon

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- Vanzarea prin telefon a serviciilor de telefonie, internet si televiziune ce apartin companiei Romtelecom

01.05.2013 - 31.08.2013

Departament: banci

Titlu Job: program yong bankers

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- In cadrul acestui program am sustinut teste de matematica si logica, matematica financiara si contabilitate bancara.

01.03.2012 - 30.04.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati principale:
- Pomovarea si vanzarea produselor
- Casier
- Logistica- partea de aprovizionare
- Responsabil de magazin
- Intocmirea actelor ce tin de contabilitatea primara

01.10.2011 - 29.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: lucrator comercial, casier

Responsabilitati:

-promovarea si vanzarea produselor
-casier incasator
-logistica-partea de aprovizionare

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Master de Aprofundare Management Marketing la ASE Bucuresti din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Marketing la ASE Bucuresti din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica Informatica la Liceul " Mihai Viteazul " din CARACAL.

Premii

Diploma in Managementul Relatiilor cu Clientii
Diploma in Management Strategic
Certificat de absolvire in Programul de Initiere- Perfectionare-Specializare-in
utilizarea calculatorului si prelucrarea informatiei

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close