Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.06.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.04.1992

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o companie unde aş putea să-mi pun în evidență capacitățile intelectuale şi experiența acumulată atât pentru a îndeplini sarcinile şi scopurile organizației, cȃt şi pentru dezvoltarea carierei mele

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Ramnicu-Valcea, Sibiu, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier clientela

Responsabilitati:

Interacțiune cu clienții pentru a răspunde cererilor de informații cu privire la produse si servicii ; Rezolvarea reclamațiilor ;
Explicarea modului de funcționare al platformei ;
Acordarea de asistenta conform procedurilor ;
Efectuarea de operații cerute de utilizatorii platformei;
Ghidarea utilizatorilor astfel încât să poată să rezolve cazul ei înșiși;
Dirijarea apelurilor spre departamentul competent respectând procedurile de escalare;
Contactarea clienților in urma unei cereri de informații si găsirea unei soluții ;
Respectarea regulilor de securitate a informațiilor personale ;

studii

 

Facultati:

1985 - 1990 Facultate: Mecanica/Masini hidraulice la Institutul Politehnic din Bucuresti.

Premii

Certificari
Mar 2017 - May 2017: Comunicare in afaceri

Mar 2017 - May 2017: Managementul resurselor umane

Jun 2008 - Oct 2008: Certificat competententa lingvistica - engleza

Calificari
Sep 2005: Managementul activitatii din turism



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close