Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.04.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.04.2005

obiectiv

 

Am acumulat pe parcursul carierei o experienţă semnificativă atât practică cât şi teoretică în domeniul consultanţei, în domeniul financiar şi audit şi consider că sunt pregătită pentru a le valorifica printr-un parteneriat fructuos cu echipa dumneavoastră. În ultima perioadă am acumulat cunoştinţe teoretice semnificative în ceea ce priveşte auditul financiar prin studierea materialelor necesare pentru susţinerea examenului de competenţe profesionale în cadrul Camerei Auditorilor Financiari din România, în sesiunea din noiembrie 2016, respectiv: Codul Etic, audit intern, audit financiar – ISA, contabilitate conform norme naţionale - 1802/2014, situaţii financiare individuale întocmite conform IFRS, situaţii financiare consolidate, cunoştinţe pe care sunt pregatită să le aplic în mod practic şi chiar să le imbunătăţesc. Acesta este motivul pentru care îmi permit să apreciez că experiența mea, precum și conștiinciozitatea, capacitate de analiză şi sinteză, dorinţa de a învăţa lucruri noi, profesionalismul și confidențialitatea sînt doar câteva din abilitățile și competențele ce mă caracterizează şi pe care sunt dispusă să le pun la dispoziția echipei dvs.

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Beneficii: mediu de lucru placut si relaxat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Constructii / Instalatii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consilier clasa i grad profesional superior – serviciului buget – contabilitate din cadrul direcției economice și resurse umane

Responsabilitati:

Acordarea vizei de control financiar preventiv pentru proiectele finanțate din fonduri structurale nerambursabile:
- proiectul “ Conferința de Tineret a Uniunii Europene 2019 și Reuniunea Directorilor Generali de Tineret ai Uniunii Europene 2019”, finanțat prin Programul Erasmus+ și cofinanțat de către Ministerul Tineretului și Sportului,
- proiectul “ Reuniunea Directorilor Generali pentru Sport din Uniunea Europeană și Conferința – Avantajele practicării sportului în mediu organizat pentru persoanele cu mai puține oportunități”, finanțat prin Programul Erasmus+ și cofinanțat de către Ministerul Tineretului și Sportului,
Acordarea vizei de control financiar preventiv pentru fondurile bugetare alocate ministerului, pe documentele privind cheltuielile din cadrul bugetului titlul 20 Bunuri și servicii, inclusiv pentru premii sportivi acordate pentru rezultate deosebite obținute la campionate europene și mondiale și îndemnizații sportive, prin verificarea din punct de vedere al legalităţii, regularităţii şi încadrării în creditele bugetare aprobate şi repartizate,
Îndrumarea metodologică a activităţii financiare a ministerului precum şi ale celor 118 unităţi subordonate,
Elaborarea bugetului anual al ministerului şi al unităţilor subordonate, precum şi elaborarea şi implementarea rectificărilor bugetare ulterioare,
Înregistrarea angajamentelor bugetului ministerului în aplicatia CAB – ForexeBUG,
Înregistrarea recepțiilor în ForexeBUG în vederea efectuării plăților,
Introducerea în programul de contabilitate a prevederilor bugetare și întocmirea documentelor pentru ALOP – angajare, ordonanțare și plată,
Întocmirea şi transmiterea deschiderilor de credite bugetare,
Întocmirea lunară a situației privind limitele de credite de angajament și a necesarului fondurilor ce urmeaza a fi alocate cu încadrarea acestora în limitele bugetare pe titluri de cheltuieli, trimestriale şi anuale,
Întocmirea ordinelor de plată pentru repartizarea, respectiv virarea de credite bugetare către unităţile subordonate,
Verificarea din punct de vedere financiar și al corelațiilor, situațiilor financiare trimestriale și anuale ale celor 118 unități subordonate,
Centralizarea, consolidarea și transmiterea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale ale ministerului către Ministerul Finanţelor Publice,
Întocmirea de situaţii, raportări şi analize la solicitarea directorului economic, secretarului general, secretarilor de stat, ministrului sau a diferitelor organe de control.

01.04.2016 - 31.10.2016

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

Managementul financiar, analiza eficienţei economice a activităţii, coordonarea activităţii şi a personalului din cadrul contractului alocat.
Centralizarea situaţiilor primite de la responsabilii zonali, întocmirea necesarul de materiale pe fiecare din cele 100 locatii şi întocmirea avizelor de livrare, a devizelor de lucrări şi a facturilor de prestări servicii.
Întocmirea diferitelor situatii solicitate de directorul general: execuţie bugetară la nivel de contracte, analiza stocuri, analiza eficienţei economice.

01.06.2015 - 31.12.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: colaborator expert financiar - contabil verificare cereri de rambursare şi de plata

Responsabilitati:

Servicii de consultanţă pentru verificarea cererilor de rambursare şi de plată aferente proiectelor finanţate din Axa 2 POS CCE , în cadrul proiectului, Servicii de consultanţă pentru eficientizarea în deplinirii atribuţiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finanţate în cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE , contract de servicii încheiat între Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică și Inovare – ANCSI şi asocierea formată din S.C. SMART Integration S.R.L. (în calitate de Lider al asocierii), AAM Management Information Consulting SRL și AAM Management Information Consulting Private Company Limited by Shares Budapesta.
Verificarea legalităţii cererilor de rambursare, a eligibilităţii şi realităţii cheltuielilor conform procedurilor interne relevante, urmărindu-se respectarea legislaţiei naţionale.
Verificarea financiară a cheltuielilor de personal, cheltuielilor cu achizițiile, cheltuielilor indirecte etc. aferente a 10 cereri de rambursare, a 3 cereri de plată şi a 3 cereri de lichidare cheltuieli depuse de beneficiari.
Elaborarea solicitărilor de clarificări cu privire la cheltuielile solicitate la rambursare/decontare şi întocmirea a 3 rapoarte preliminare şi a 17 rapoarte financiare aferente cererilor de rambursare, de plată sau de lichidare.

01.02.2015 - 31.12.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: responsabil financiar - în cadrul echipei de management

Responsabilitati:

Responsabil financiar în cadrul proiectului Antreprenoriatul - motorul inovării, motorul dezvoltării, axa 3, POSDRU/176/3.1/S/150875
Asigurarea managementului financiar şi activitatea de personal din cadrul proiectului .
Coordonarea activităţiilor și a personalului proiectului atat pentru Beneficiar cât și pentru Partenerul din proiect.
Gestionarea execuției financiare și managementul financiar al proiectului.
Urmărirea și verificarea înregistrărilor în evidența contabilă a tuturor operațiunilor financiare generate de implementarea proiectului.
Controlarea activităților financiar-contabile ale Partenerului cu încadrarea în bugetul proiectului.
Supervizarea modului de efectuare a plăților, cheltuielilor în cadrul proiectului şi întocmirea rapoartelor financiare.
Asigurarea elaborării şi implementării politicilor economice din cadrul proiectului cu respectarea legislaţiei în vigoare.
Evaluarea stadiului realizării activitaților conform GANTT.
Asigurarea circuitului informațional în domeniul financiar în cadrul proiectului, în relația cu managementul proiectului, banca, trezoreria, expertul contabil, auditorul financiar, organismul intermediar, organele de control.
Întocmirea documentelor financiare, colectarea documentelor justificative, scanarea, centralizarea electronică și încărcarea în Action Web a tuturor documentelor aferente elaborării cererilor de rambursare, de plată şi de lichidare şi depunerea acestora la organele specializate sub forma a 10 cereri de rambursare, 4 cereri de plată şi a unei cereri de lichidare de cheltuieli, a documentelor justificative suport și anexelor.

01.11.2014 - 31.01.2015

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: expert verificare administrativă/tehnică(verificari la fata locului) cereri de rambursare

Responsabilitati:

Servicii de consultanţă pentru verificarea cererilor de rambursare aferente proiectelor finanţate în cadrul AM POS DRU, ca urmare a aplicaţiei transmise în cadrul procedurii de recrutare a experţilor conform solicitării transmise de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Asistenţă Tehnică – Ministerul Fondurilor Europene şi în acord cu contractul subsecvent nr. 11/47/9535 “Servicii de verificare cereri de rambursare în cadrul Programului Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane” dintre Premium Partners şi Ministerul Fondurilor Europene, servicii prestate în cadrul OI POSDRU MEN Craiova şi OI POSDRU MEN Bucureşti.
Verificarea rapoartelor de progres şi a rapoartelor financiare, verificarea legalităţii cererilor de rambursare, a eligibilităţii şi realităţii cheltuielilor conform procedurilor interne relevante, urmărindu-se respectarea legislatiei naţionale.
Verificarea financiară a cheltuielilor de personal, cheltuielilor cu subvențiile și bursele, cheltuielilor cu achizițiile, cheltuielilor indirecte etc aferente a 5 cereri de rambursare la OI POSDRU MEN Craiova şi efectuarea unei vizite la faţa locului (cu verificarea a 3 cereri de rambursare) la unul dintre beneficiari.
Verificarea financiară a cheltuielilor de personal, cheltuielilor cu subvențiile și bursele, cheltuielilor cu achizițiile, cheltuielilor indirecte etc aferente a 4 cereri de rambursare la OI POSDRU MEN Bucureşti.
Elaborarea solicitărilor de clarificări cu privire la cheltuielile solicitate la rambursare/decontare şi întocmirea de rapoarte liste de verificare şi anexe.

01.04.2014 - 31.08.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: colaborator expert financiar verificare cereri de rambursare

Responsabilitati:

Servicii de consultanţă pentru verificarea cererilor de rambursare aferente proiectelor finanţate în cadrul Axei prioritare 2 a POS CCE, în cadrul proiectului “Servicii de asistenţă tehnică/consultanţă pentru eficientizarea îndeplinirii atribuţiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finanţate în cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE”.
Verificarea legalităţii cererilor de rambursare, a eligibilităţii şi realităţii cheltuielilor conform procedurilor interne relevante, urmărindu-se respectarea legislaţiei naţionale.
Verificarea financiară a cheltuielilor de personal, cheltuielilor cu subvențiile și bursele, cheltuielilor cu achizițiile, cheltuielilor indirecte etc aferente a 50 de cereri de rambursare şi cereri de plată.
Elaborarea solicitărilor de clarificări cu privire la cheltuielile solicitate la rambursare/decontare şi întocmirea a 24 de rapoarte preliminare, a 25 de rapoarte financiare şi a unui raport de achiziţii.
Identificarea corecţiilor financiare precum şi aplicarea acestora în conformitate cu legislaţia specifică naţională.

01.10.2013 - 31.03.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: colaborator expert financiar verificare cereri de rambursare

Responsabilitati:

Servicii de consultanţă pentru verificarea cererilor de rambursare aferente proiectelor finanţate în cadrul Axei prioritare 2 a POS CCE, în cadrul proiectului “Servicii de asistenţă tehnică/consultanţă pentru eficientizarea îndeplinirii atribuţiilor Organismului Intermediar pentru Cercetare privind activitatea de verificare a Cererilor de rambursare aferente proiectelor finanţate în cadrul Axei prioritare 2 a POS-CCE”.
Verificarea legalităţii cererilor de rambursare, a eligibilităţii şi realităţii cheltuielilor conform procedurilor interne relevante, urmărindu-se respectarea legislaţiei naţionale.
Verificarea financiară a cheltuielilor de personal, cheltuielilor cu achizițiile, cheltuielilor indirecte, procedurilor de achiziții etc. aferente unui număr de peste 50 de cereri de rambursare.
Elaborarea solicitărilor de clarificări cu privire la cheltuielile solicitate la rambursare/decontare şi întocmirea a 17 rapoarte preliminare, a 25 rapoarte financiare, a 9 rapoarte de achizitii, a 3 rapoarte de conflicte de interese.
Identificarea corecţiilor financiare precum şi aplicarea acestora în conformitate cu legislaţia specifică naţională.

01.01.2012 - 31.07.2013

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consultant în management – departamentul implementare proiecte

Responsabilitati:

Consultant în Management – Departamentul implementare proiecte

Verificarea şi evaluarea a peste 60 de cereri de rambursare (proceduri de achiziţii), a cheltuielilor efectuate în cadrul proiectelor cu finanţare nerambursabilă POS CCE, axa 1 - Un sistem inovativ şi ecoeficient de producţie, în cadrul proiectului „Sprijin acordat OI IMM în realizarea activităţii de verificare administrativă a Cererilor de Rambursare”,
Expertiză financiară şi validare la plată a peste 10 cereri de rambursare primite de la beneficiari, aferente proiectelor depuse în cadrul PO DCA , axa 1 şi 2 - Îmbunătățirea calității și eficienței furnizării serviciilor publice, în cadrul proiectului „Contract de servicii de consultanţă pentru AM PO DCA în vederea verificării financiare a cererilor de rambursare depuse de către beneficiarii PO DCA”,
Sprijin privind monitorizarea grupului țintă în cadrul proiectului „Antreprenoriatul non-agricol rural, şansă a dezvoltării sustenabile a zonelor rurale” – Rural Activ, axa 5 – POS DRU 2007-2013 – Investește în oameni,
Sprijin la elaborarea dosarelor pentru cererile de rambursare a cheltuielilor efectuate în cadrul proiectul „Antreprenoriatul non-agricol rural, şansă a dezvoltării sustenabile a zonelor rurale” – Rural Activ, axa 5 – POS DRU 2007-2013.

01.10.2010 - 31.01.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: expert i – compartimentul financiar – buget – direcţia economică

Responsabilitati:

Acordarea vizei de control financiar preventiv pentru fondurile structurale nerambursabile (POS DRU 2007-2013, axa 5, proiectul Ruraltin – Servicii integrate și personalizate pentru tinerii din mediul rural) şi pentru fondurile bugetare alocate, prin verificarea din punct de vedere al legalităţii, regularităţii şi încadrării în creditele bugetare aprobate şi repartizate,
Verificarea deconturilor proiectelor din fonduri structurale din punct de vedere al legalităţii întocmirii documentelor, al regularităţii, respectiv al îndeplinirii sub toate aspectele a principiilor şi regulilor procedurale din punct de vedere financiar, respectiv al încadrării în limitele şi destinaţia creditele bugetare aprobate şi repartizate de ordonatorul principal de credite, al încadrării în limitele creditelor bugetare aprobate şi repartizate în cadrul bugetului pe capitole, subcapitole, titluri, articole şi alineate,
Verificarea deconturilor proiectelor din fonduri structurale din punct de vedere al respectării şi încadrării achiziţiilor publice în planul anual de achiziţii aprobat la începutul anului financiar de către ordonatorul de credite,
Verificarea deconturilor din fonduri nerambursabile pentru proiectele de tineret respectiv din punct de vedere al legalităţii întocmirii documentelor, regularităţii precum şi încadrarea în creditele bugetare aprobate şi repartizate, în vederea acordării vizei de control financiar preventiv pentru proiectele prezentate la decont şi transmiterea spre plată a acestora,
Verificarea deconturilor diverselor achiziţii, a deconturilor deplasărilor interne şi externe, a referatelor premiilor sportivilor obţinute la diverse campionate europene şi mondiale,
Verificarea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale ale unităţilor subordonate,
Membru in cadrul comisiei de evaluare al proiectelor studenteşti depuse pentru finanţare din fonduri publice în anul 2011,
Îndrumarea metodologică a activităţii financiare a Autorităţii precum şi a unităţilor subordonate,
Elaborarea bugetului anual al Autorităţii precum şi al unităţilor subordonate,
Întocmirea de situaţii, raportări şi analize la solicitarea directorului economic, vicepreşedinţilor, preşedintelui autorităţii sau a diferitelor organe de control.

01.07.2005 - 31.10.2010

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: Şef serviciu financiar – contabilitate – consilier ia – direcţia economică

Responsabilitati:

Coordonarea şi îndrumarea metodologică a activităţii financiar - contabile a Departamentului Financiar Contabilitate din cadrul Autorităţii precum şi a unităţilor subordonate,
Coordonarea echipei de lucru formate din 15 persoane din cadrul Direcţiei Economice,
Elaborarea bugetului anual al Autorităţii, al unităţilor subordonate, precum şi elaborarea şi implementarea rectificărilor bugetare ulterioare,
Întocmirea lunară a necesarului fondurilor ce urmeaza a fi alocate cu încadrarea acestora în limitele bugetare trimestriale şi anuale,
Întocmirea şi transmiterea lunară a deschiderilor de credite bugetare,
Întocmirea dispoziţiilor bugetare şi a ordinelor de plată pentru repartizarea, respectiv virarea de credite bugetare către unităţile subordonate,
Verificarea şi centralizarea situaţiilor financiare trimestriale şi anuale ale Autorităţii şi a unităţilor subordonate,
Transmiterea bilanţului trimestrial şi anual către ordonatorul principal de credite, respectiv Ministerul Educaţiei,
Întocmirea de situaţii, raportări şi analize la solicitarea directorului economic, vicepreşedinţilor, preşedintelui autorităţii sau a diferitelor organe de control.

01.10.2000 - 31.01.2005

Departament: vanzari

Titlu Job: director aprovizionare

Responsabilitati:

Lansarea comenzii produselor către exportator pe baza cereriilor primite de la clienţi,
Pregătirea actelor premergătoare declaraţiei vamale de import,
Efectuarea de plăţii valutare externe (DPVE),
Menţinerea corespondenţei cu distribuitorul,
Menţinerea corespondenţei cu clienţii în vederea unei mai bune colaborări,
Menţinerea corespondenţei cu băncile.

01.10.1999 - 30.09.2000

Departament: vanzari

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Întocmit evidenţă contabilă primară.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Administraţie Publică la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) din Bucuresti. Evaluare, Informatica economică, Audit financiar, Contabilitatea institutiilor publice, Drept comercial
1995 - 1999 Facultate: Management la Universitatea ARTIFEX din Bucuresti. Contabilitate, Management general, Managementul productiei, Marketing, Drept comercial.
Diplomă eliberată de Academia de Studii Economice – Facultatea de Management la propunerea Universităţii ARTIFEX Bucureşti
1989 - 1993 Liceu / Școală profesională: Alimentaţie publica la Economic din Focsani. Contabilitate, Tehnologie

Premii

Certificari
Jan 2017 - Jan 2017: Inspector Resurse Umane
Certificat de absolvire - Euro Best Team
Oct 2016 - Oct 2016: Curs de Manager Proiect
Certificat de absolvire - Libro Events SRL
May 2013 - May 2016: Auditor financiar - Camera Auditorilor Financiari din România - CAFR
Definitivat stagiu în cadrul Camerei Auditorilor Financiari din România – mă aflu în perioada legala de susţinere a examenului de competenţe
Discipline studiate - Audit, Contabilitate, Fiscalitate, ISA, IAS, IFRS
Mar 2011 - Mar 2011: Contabilitatea Fondurilor Structurale şi de Coeziune Europene pentru Instiţutiile Publice
Certificat de absolvire - OK Service Corporation – Centrul de Dezvoltare Profesională

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close