Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.10.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.1996

obiectiv

 

Obiectiv: orientarea către obținerea de rezultate foarte bune si mulțumirea clienților Profil profesional: - abilitați de transmitere a cunoștințelor dobândite si exersate in domeniile achiziții si vânzări (Orion, Bricostore, Softwin) - abilitați de gestiune marfa si coordonare echipa de vânzări (Bricostore si Weldom Romania) - spirit de echipa

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti, Iasi, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier call center pe limba franceza

Responsabilitati:

• preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice
• identificarea clientului si a nevoilor sale
• solutionarea solicitarilor transmise de catre client
• orientarea spre satisfacerea nevoilor clientilor
• redirectionarea clientului catre un alt serviciu, in functie de cererea sa
• gestionarea situatiilor dificile
• adoptarea unei atitudini pozitive si orientate catre client
• respectarea standardelor si a indicatorilor de calitate stabiliti
• pastrarea calmului, empatie, rezistenta la stress

01.10.2012 - 31.01.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

Activităţi principale:

• planificarea, organizarea şi coordonarea programelor turistice interne si externe (excursii, circuite, programe de week-end pentru grupuri sau turişti individuali);
• vânzarea de pachete turistice în ţară si strainatate (rezervări de bilete, încasarea şi urmărirea plăţilor);
• promovarea programelor, ofertelor şi pachetelor turistice ale agenţiei către clienţi;
• participarea la organizarea şi coordonarea diferitelor evenimente speciale;
• revânzarea programelor oferite de alte agenţii;

Sarcini şi îndatoriri specifice:

• conceperea şi realizarea de oferte promoţionale;
• stabilirea unor relaţii optime cu clienţii şi cu reprezentanţii hotelurilor, pentru rezolvarea în timp util şi în bune condiţii a tuturor problemelor ocazionale;
• prospectarea pieţei de profil în vederea optimizării continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate.

Responsabilităţi ale postului:

• răspunde pentru desfăşurarea şi finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate.
• răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiţionale cu clienţii şi cu reprezentanţii hotelurilor/ pensiunilor.
• îşi asumă responsabilitatea pentru propunerile de noi unităţi de cazare, după ce a verificat poziţia în piaţă şi standardele serviciilor oferite de către acestea.

01.10.2009 - 01.09.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: analist cumparari produse electronice si electrocasnice

Responsabilitati:

• Gestionarea eficienta a stocurilor ;
• Propunerea produselor pentru promotii ;
• Verificarea promotiilor si a stocurilor pentru promotii ;
• Prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitii / livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora ;
• Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala ;
• Verificarea periodica a cifrei de afaceri
Cresterea vanzarilor
Ion Popescu
bonuri de masa, telefon

01.09.2008 - 01.10.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: buyer

Responsabilitati:

Buyer (achizitor) :
• Analizarea ofertelor, contactarea si participarea la intalniri cu furnizorii pentru gama de produse alocata ;
• Negocierea termenilor contractuali, clauze, discount-uri ;
• Selectia, referentierea si actualizarea in permanenta a gamelor de produse ;
• Intocmirea si implementarea politicii de preturi a produselor ;
• Informarea sefilor de raion asupra tuturor modificarilor aparute in gama de produse ;
• Suport pentru noii sefi de raion inainte de deschiderea unui nou magazin ;
• Urmarirea noilor produse in magazine si verificarea periodica a stocurilor, vanzarilor pentru gama de produse ;
• Verificarea periodica a cifrei de afaceri si a marjei ;
• Vizitarea periodica a magazinelor si a concurentei ;
• Analizarea pietei furnizorilor pentru gama de produse alocata – participare targuri, navigare internet, contacte directe ;
• Alcatuirea, stabilirea si verificarea promotiilor ;
• Intocmirea cataloagelor : alegerea produselor, informarea despre preturi si alte caracterisitici ale produselor ;

bonuri de masa, telefon serviciu, asigurare medicala

01.05.2004 - 01.08.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: manager departament

Responsabilitati:

• Conducerea, coordonarea, organizarea si controlarea activitatii de vanzare si a personalului din subordine;
• Punerea la dispozitie clientilor servicii, salutand, ajuntand si raspunzand la intrebarile si plangerile acestora ;
• Monitorizarea activitatii de vanzare, pentru a ma asigura ca clientii primesc servicii satisfacatoare si marfuri de calitate ;
• Directionarea, indrumarea si supravegherea angajatilor care se ocupau cu vanzarile, care efectuau inventarul, sau care prestau servicii clientilor.
• Receptionarea in cel mai scurt timp a marfii primite si depozitarea acesteia conform normelor in vigoare.
• Inventarierea stocului si tinerea la zi a documentelor de gestiune.
• Elaborarea conceptelor de implantare a produselor,
• Gestiunea furnizorilor,
• Intocmirea de rapoarte periodice privind gestionarea produselor.
• Planificarea bugetului si a retururilor de marfa.
• Ghidarea si motivarea subordonatilor.
coordonarea si animarea unei echipe de 14 persoane, cresterea vanzarilor cu 50%.
bonuri de masa, asigurare medicala, telefon.

01.10.2001 - 01.04.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: sef proiect

Responsabilitati:

Iunie 2003 – aprilie 2004 – Sef proiect magazin copii : elaborarea nomenclaturii si a planului de vanzare produse, relatii cu furnizorii
- Elaborarea de nomenclaturi si planuri de vanzare produse pentru magazine de frumusete, amenajare Sali de baie si sauna, de sport
Februarie 2003-aprilie 2004 - Manager gestiune comerciala informatizata - responsabila fisiere informatice, coordonarea operatoarelor ;
Octombrie 2001-august 2003 – Asistenta Manager – interpreta, traduceri franceza-romana-franceza, relatii cu furnizorii, responsabila fisier informatic furnizori / produse Weldom (iunie 2002 - stagiu formare gestiune informatica in Belgia)
am condus o echipa de 6 oameni
bonuri de masa

01.06.2000 - 01.10.2001

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistenta internet

Responsabilitati:

web wizard pentru webhelp.fr, primul motor de căutare cu asistenta umana pe web Customer-support pentru domenii tehnice in limba franceza (call center)

studii

 

Facultati:

2011 - 2012 Facultate: la din Bucuresti.
1997 - 1998 Facultate: la din Iasi.
1994 - 1995 Facultate: la din Iasi.
1991 - 1992 Facultate: la din Iasi.
1987 - 1992 Facultate: la din Iasi.

Premii

1992: Certificatul Practic de Franceza Comerciala si Economica a Camerei de Comert et Indistrie din Paris (corespondenta comerciala et economica) (1991-1992)
1995: Diploma Superioara de Franceza a Afacerilor a Camerei de Comert si Industrie din Paris (marketing si management) (1994-1995)
1998: Atestatul de Franceza a Meseriilor din Turism a Centrului Cultural Francez din Iasi (transport, hotel, restaurante, agentii) (1997-1998)
2000: Diploma Academiei de Radio si Televiziune, Bucaresti (moderator, prezentator)
2012: Certificat de calificare profesionala – agent de turism – ghid national la THR Group, Bucuresti (turism, hotel si restaurant) (2011-2012)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close