 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 25.06.1975 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:12.09.1995 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
OCUPAREA UNEI FUNCTII DE CONDUCERE, COORDONARE ECHIPA MANAGEMENT IN DOMENIUL PROIECTELOR, VANZARI, MARKETING, CONTABILITATE, RESURSE UMANE
TIPUL DE COMPANIE: MULTINATIONALA, IN DEZVOLTARE, DOMENIUL FINANTARILOR EUROPENE
DORESC SA CONTRIBUI SUBSTANTIAL IN OPTIMIZAREA PROCESELOR SI INDEPLINIREA CU SUCCES A OBIECTIVELOR COMPANIEI
Salariu: 4.500,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Banci, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Alba Iulia, Sebes Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.05.2020 - prezent Departament: audit / consultanta Titlu Job: consilier antreprenorial-mentor cod cor 242217 Responsabilitati: Monitorizarea operațională și financiară a schemei de minimis prin colectarea, procesarea și verificarea datelor și
informațiilor transmise de beneficiari.
Asigura activitatea de monitorizare de la semnarea acordului de finanțare până la ultima plată a ajutorului fiecărui proiect de
investiții aprobat spre finanțare – minim 12 luni.
Urmărește respectarea Contractului de finanțare și răspunde de realizarea indicatorilor propuși si asigura executarea la timp
a activităților în care este implicat.
Verificarea îndeplinirii de către cele 18 întreprinderi obligațiilor de demarare a investiției, implementarea Proiectului de
investiții și a Planului de creare a locurilor de muncă pentru care au solicitat finanțare în termenii și condițiile asumate prin
documentația care a stat la baza aprobării planului de afaceri.
Analizarea documentelor justificative din punct de vedere al conformității în raport cu prevederile schemei de ajutor de
minimis și cu datele care au stat la baza emiterii subvenției de minimis, în vederea plății ultimei tranșe aprobată pe baza
Cererii de plată a ajutorului de stat.
Deplasarea la sediul social și/sau punctul de lucru al întreprinderii în vederea verificării la fața locului: conformitatea și
veridicitatea documentelor aferente cheltuielilor eligibile efectuate și înregistrarea în evidențele contabile cu documentele
justificative anexate decontului transmis de întreprindere aferente stadiului realizării/menținerii, după caz, a investiției
inițiale.
Monitorizarea implementării schemei de minimis în perioada de sustenabilitate a afacerilor, în vederea atingerii obiectivelor
din planurile de afaceri, cheltuirea ajutorului de minimis în conformitate cu bugetul aprobat.
Comunică cu fiecare membru al echipei, în vederea bunei desfășurări a Proiectului, evaluării progreselor înregistrate în
cadrul proiectului.
Răspunde de completarea integrală şi corectă a formularelor şi de existenţa documentelor cerute prin proiect, aplicabile
activităţii sale.
Intocmeste raportul lunar de activitate si fisa lunara de pontaj si verifica rapoartele de activitate si fisele de pontaj ale
membrilor echipei de implementare.
Participă activ la organizarea şi desfăşurarea conferinţei de lansare şi a conferinţei de final a proiectului și altor acțiuni de
promovare și campanii de informare și publiciate ale Proiectului, finanțatorului și activităților.
Participă la conferințe și alte evenimente relevante pentru îndeplinirea obiectivelor Proiectului.
Organizeaza si participa la întlnirile/ședințele periodice de lucru ale echipei de proiect.
Poate prelua sarcinile oricărui membru al echipei de implementare, în cazul în care unul dintre aceștia este în concediu de
odihnă.
Răspunde în mod direct şi responsabil de îndeplinirea obiectivelor propuse prin Proiect și a indicatorilor asumați prin fișa
postului, de îndeplinirea tuturor sarcinilor care îi revin şi de calitatea lucrărilor efectuate și a deciziilor luate |
|
01.06.2018 - 30.09.2019 Departament: audit / consultanta Titlu Job: consilier asistare si monitorizare afaceri Responsabilitati: -realizeaza activitatea de mentorat antreprenoriat; si furnizeaza suport GT in elaborarea planurilor de afaceri; -participa la elaborarea metodologiei de orgabnizare a concursului de planuri de afaceri in conformitate cu prevederile cererii de finantare si a legislatiei in vigoare; -participa la demersul de organizare a concursului de planuri de afaceri; -participa la operationalizarea platformei online, in care vor fi accesibilizate toat informatiile necesare beneficiarilor pentru deschiderea afacerii; -participa la eleborarea metodologiei de acordare a subventiilor pentru infiintarea de afaceri pentru cele 30 de planuri de afaceri castigatoare ale concursului; -va elabora materila suport pentru potentialii beneficiari ai subventiilor; -va monitoriza indeplinirea conditiilor de catre membrii GT pentru primirea subventiei si va semnala cu promptitudine orice sincopa survenita; |
|
01.02.1998 - 28.02.2019 Departament: management Titlu Job: sef birou/manager proiecte/consilier Responsabilitati: sef birou buget-finante, contabilitate, resurse umane, achizitii publice, strategii, programe, impozite si taxe, investitii, implementare proiecte nerambursabile/consilier principal |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2013 Masterat: Institutii de drept privat la Universitatea 1 decembrie Alba Iulia din Alba Iulia.
2006 - 2008 Masterat: managementul proiectelor la Univesitatea 1 decembrie Alba Iulia din Alba Iulia.
2003 - 2005 Masterat: marketing, audit si expertiza contabila la Universitatea de Vest Vasile Goldis Arad din Arad.
1999 - 2003 Facultate: economice la Universitatea de vest Timisoara din Timisoara.
1993 - 1995 Colegiu / Studii postliceale: finante-contabilitate-administrativ la Scoala Romana de Afaceri din Bucuresti Fil Alba Iulia.
Premii Calificari
Jul 2020: ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALA
Nov 2014: INSPECTOR RESURSE UMANE
Dec 2011: Expert achizitii publice certificat CNFPA
Nov 2011: Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene
Sep 2011: FORMATOR certificat CNFPA
Certificari
Oct 2007 - Oct 2007: CERTIFICAT control financiar si audit intern
Hobby-uri
muzica, sport
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|