Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.06.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.09.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

OCUPAREA UNEI FUNCTII DE CONDUCERE, COORDONARE ECHIPA MANAGEMENT IN DOMENIUL PROIECTELOR, VANZARI, MARKETING, CONTABILITATE, RESURSE UMANE TIPUL DE COMPANIE: MULTINATIONALA, IN DEZVOLTARE, DOMENIUL FINANTARILOR EUROPENE DORESC SA CONTRIBUI SUBSTANTIAL IN OPTIMIZAREA PROCESELOR SI INDEPLINIREA CU SUCCES A OBIECTIVELOR COMPANIEI

Salariu: 4.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Achizitii, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Alba Iulia, Sebes

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2020 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier antreprenorial-mentor cod cor 242217

Responsabilitati:

Monitorizarea operațională și financiară a schemei de minimis prin colectarea, procesarea și verificarea datelor și
informațiilor transmise de beneficiari.
Asigura activitatea de monitorizare de la semnarea acordului de finanțare până la ultima plată a ajutorului fiecărui proiect de
investiții aprobat spre finanțare – minim 12 luni.
Urmărește respectarea Contractului de finanțare și răspunde de realizarea indicatorilor propuși si asigura executarea la timp
a activităților în care este implicat.
Verificarea îndeplinirii de către cele 18 întreprinderi obligațiilor de demarare a investiției, implementarea Proiectului de
investiții și a Planului de creare a locurilor de muncă pentru care au solicitat finanțare în termenii și condițiile asumate prin
documentația care a stat la baza aprobării planului de afaceri.
Analizarea documentelor justificative din punct de vedere al conformității în raport cu prevederile schemei de ajutor de
minimis și cu datele care au stat la baza emiterii subvenției de minimis, în vederea plății ultimei tranșe aprobată pe baza
Cererii de plată a ajutorului de stat.
Deplasarea la sediul social și/sau punctul de lucru al întreprinderii în vederea verificării la fața locului: conformitatea și
veridicitatea documentelor aferente cheltuielilor eligibile efectuate și înregistrarea în evidențele contabile cu documentele
justificative anexate decontului transmis de întreprindere aferente stadiului realizării/menținerii, după caz, a investiției
inițiale.
Monitorizarea implementării schemei de minimis în perioada de sustenabilitate a afacerilor, în vederea atingerii obiectivelor
din planurile de afaceri, cheltuirea ajutorului de minimis în conformitate cu bugetul aprobat.
Comunică cu fiecare membru al echipei, în vederea bunei desfășurări a Proiectului, evaluării progreselor înregistrate în
cadrul proiectului.
Răspunde de completarea integrală şi corectă a formularelor şi de existenţa documentelor cerute prin proiect, aplicabile
activităţii sale.
Intocmeste raportul lunar de activitate si fisa lunara de pontaj si verifica rapoartele de activitate si fisele de pontaj ale
membrilor echipei de implementare.
Participă activ la organizarea şi desfăşurarea conferinţei de lansare şi a conferinţei de final a proiectului și altor acțiuni de
promovare și campanii de informare și publiciate ale Proiectului, finanțatorului și activităților.
Participă la conferințe și alte evenimente relevante pentru îndeplinirea obiectivelor Proiectului.
Organizeaza si participa la întlnirile/ședințele periodice de lucru ale echipei de proiect.
Poate prelua sarcinile oricărui membru al echipei de implementare, în cazul în care unul dintre aceștia este în concediu de
odihnă.
Răspunde în mod direct şi responsabil de îndeplinirea obiectivelor propuse prin Proiect și a indicatorilor asumați prin fișa
postului, de îndeplinirea tuturor sarcinilor care îi revin şi de calitatea lucrărilor efectuate și a deciziilor luate

01.06.2018 - 30.09.2019

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier asistare si monitorizare afaceri

Responsabilitati:

-realizeaza activitatea de mentorat antreprenoriat; si furnizeaza suport GT in elaborarea planurilor de afaceri; -participa la elaborarea metodologiei de orgabnizare a concursului de planuri de afaceri in conformitate cu prevederile cererii de finantare si a legislatiei in vigoare; -participa la demersul de organizare a concursului de planuri de afaceri; -participa la operationalizarea platformei online, in care vor fi accesibilizate toat informatiile necesare beneficiarilor pentru deschiderea afacerii; -participa la eleborarea metodologiei de acordare a subventiilor pentru infiintarea de afaceri pentru cele 30 de planuri de afaceri castigatoare ale concursului; -va elabora materila suport pentru potentialii beneficiari ai subventiilor; -va monitoriza indeplinirea conditiilor de catre membrii GT pentru primirea subventiei si va semnala cu promptitudine orice sincopa survenita;

01.02.1998 - 28.02.2019

Departament: management

Titlu Job: sef birou/manager proiecte/consilier

Responsabilitati:

sef birou buget-finante, contabilitate, resurse umane, achizitii publice, strategii, programe, impozite si taxe, investitii, implementare proiecte nerambursabile/consilier principal

studii

 

Facultati:

2012 - 2013 Masterat: Institutii de drept privat la Universitatea 1 decembrie Alba Iulia din Alba Iulia.
2006 - 2008 Masterat: managementul proiectelor la Univesitatea 1 decembrie Alba Iulia din Alba Iulia.
2003 - 2005 Masterat: marketing, audit si expertiza contabila la Universitatea de Vest Vasile Goldis Arad din Arad.
1999 - 2003 Facultate: economice la Universitatea de vest Timisoara din Timisoara.
1993 - 1995 Colegiu / Studii postliceale: finante-contabilitate-administrativ la Scoala Romana de Afaceri din Bucuresti Fil Alba Iulia.

Premii

Calificari
Jul 2020: ANTREPRENOR IN ECONOMIA SOCIALA

Nov 2014: INSPECTOR RESURSE UMANE

Dec 2011: Expert achizitii publice certificat CNFPA

Nov 2011: Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene

Sep 2011: FORMATOR certificat CNFPA

Certificari
Oct 2007 - Oct 2007: CERTIFICAT control financiar si audit intern

Hobby-uri
muzica, sport

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close