Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.10.1994

Permis conducere:  Cat.B,, Data obtinerii:01.11.2014

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Altele, Arhitectura / Design interior, Administrativ / Logistica, Agricultura, Achizitii, Au pair / Babysitter / Curatenie, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Alba Iulia

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - 31.01.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

01.05.2017 - 30.11.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: responsabil departament financiar

Responsabilitati:

indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare;
- Elaborarea si controlul aplicarii regulilor si procedurilor administrative;
- Mentinerea relatiilor cu organele administratiei publice;
- Efectuarea de situatii si rapoarte catre managementul companiei;
- Inregistrarea corecta si la zi in programul utilizat a tuturor datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare de marfa, facturi de cheltuieli, incasari si plati prin orice instrumente de incasare / plata, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, etc.
- Inregistrarea si indosarierea facturilor si devizelor de lucrari semnate de catre clienti si urmarirea incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti; realizarea lunara a ordinelor de compensare acolo unde cazul.
- Colectarea si inregistrarea in contabilitate a chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor aferente platilor efectuate de firma(precum si a sumelor de bani cash, conform documentelor)completarea si inchiderea zilnica a Registrului de casa.
- Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.
- Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori si urmarirea efectuarii platilor la scadenta.
- Colaborarea stransa cu celalalte departamente ale societatii.
- Participarea la inventarierea anuala in vederea inchiderii bilantului contabil si furnizarea datelor corecte si complete membrilor comisiei de inventariere.
- Respectarea prevederile legale in domeniu;
- Cunoasterea si contribuirea la realizarea politicilor si obiectivelor Intocmirea documentelor de angajare, incetare si modificari contractuale;
-Gestionarea dosarelor de personal;
-Completarea si transmiterea datelor in Revisal;
-Calcularea salariilor;
-Pregatirea documentelor solicitate de angajati;
-Elaborarea diferitelor situatii/rapoarte periodice catre management si alte departamente (fond salarii, contributii, bonusuri, ore suplimentare, concedii de odihna/medicale, fluctuatie, statistici, etc.)- Intocmirea si operarea documentelor pentru angajati (adeverinte, comunicari, adrese, acte aditionale, decizii de incetare, cercetari disciplinare, etc)
- Intocmirea si gestionarea dosarelor de personal
-calcul concedii medicale
-calcul popriri
-intocmire dosar esalonare


01.03.2017 - 31.05.2017

Departament: altele

Titlu Job: operator avize

01.05.2015 - 31.03.2017

Departament: altele

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

Vanzarea combustibilului si produselor din magazinul statiei;
Participarea la gestionarea marfurilor si produselor petroliere din statie conform procedurilor si instructiunilor;
Intocmirea documentelor fiscale si efectuarea monetarului;
Consilierea proactiva a clientilor si rezolvarea potentialele neintelegeri aparute;
Asigurerea curateniei in statia de distributie carburanti;
Emiterea comenzilor cu necesarul de marfa;
Preluarea, verificare si inregistrarea marfurilor conform documentelor ;
-Efectuarea inregistrarilor contabile
-promovarea produselor , promotiilor si intocmirea contractelor pentru cardurile de combustibil si produse

01.05.2013 - 31.05.2015

Departament: altele

Titlu Job: ospatar

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Stiinte economice la Facultatea 1 Decembrie 1918 din Alba Iulia.
2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Economic/Tehnician in activitati economice la Grup Scolar "Corneliu Medre" din Zlatna.

Premii

Hobby-uri
Cititul, Excursile, Sportul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close