de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.10.1986

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Craiova

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2019 - 31.08.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor, identificarea nevoilor acestora si consilierea in vederea recomandarii produselor potrivite pentru acestia, prezentandu-le gama de produse, materiale si culori disponibile in expozitie si in stoc;
Preluarea comenzii, prin efectuarea de schite 3D, emiterea actelor aferente precum : comanda, contract, factura, etc. ;
Verificarea tuturor comenzilor inainte de fi plasate catre departamentul de productie;
Mentinerea relatiei cu clientii, telefonic, prin informarea acestora a oricarei modificari ce ar putea avea loc in legatura cu o comanda existenta.
Efecturarea receptiei marfii si emiterea de acte aferente acestei operatiuni;
Emitere acte de livrare, (facturi, avize, certificate de garantie, etc);
Pregatirea actelor pentru departamentul financiar-contabil.
Mentinerea unui mediu curat si placut in showroom.

01.04.2017 - 30.09.2018

Departament: juridic

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Emiterea actelor de executare respectand procedura, atat in Microsoft Office cat si in programe specifice precum: Zenic si Executor IT.
Verificarea corespondentei primite si atasarea actelor la dosarul specific.
Pregatirea si trimiterea corespondentei.
Emiterea diverselor solicitari ale biroului, sau raspunsul, catre institutii de stat,
Depunerea si ridicarea personala a documentelor la si de la institutii de stat precum Judecatorie, ., Directia de Evidenta a Populatiei, Directia de Impozite si Taxe, etc.
Efectuarea diverselor situatii de dosar la cererea creditorilor.
Interogarea pe platforma ., precum si alte activitati specifice desfasurate intr-un secretariat.

01.08.2015 - 30.09.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor, si posibililor clenti la receptie, prezentarea pachetelor de servcii si produse;
Identificarea, impreuna cu fiecare client, a abonamentului sau produsului potrivit pentru nevoile sale;
Pastrarea relatiilor cu toti clientii.
Programarea clientilor, fie prin solicitarea telefonica a acestora , fie prin prezenta lor la receptie, la diversele clase, de grup desfasurate.
Administrare pagina facebook.
Supravegherea cu ajutorul camerelor de luat vederi, a activitatii clientilor in sala, anticiparea si identificarea oricarei nereguli cu privire la acestia;
Periodic realizam un minim de comanda de produse .
Efectuarea receptiei de marfa, inregistrarea acesteia in N.I.R., si expunerea pe raft,
Realizarea facturilor catre clienti, registre de casa, dispozitii de plata sau de incasare, monetar si alte acte de evidenta contabila primara,
Intervievarea persoanelor interesate de angajare pe postul de receptioner.
Instruirea persoanelor noi angajate pe posturile vacante.
Anticiparea situatiilor neplacute si prevenirea acestora, rezolvarea diverselor situatii neprevazute si inevitabile.
Etc.

01.08.2014 - 30.04.2015

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: responsabil evidenta primara (voluntariat)

Responsabilitati:

Intocmirea rapoartelor de evenimente si activitate, realizare necesar materiale, devize lucrari, situatie lunara cheltuieli/facturi, gestiune materiale si echipament din dotare.

01.09.2011 - 30.09.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: operator copy-shop - vanzator

Responsabilitati:

Efectuare copii xerox; plastifiat; perforat si legat cu arc; vanzare periferice IT; vanzare produse papetarie si diverse; efectuare receptie marfa si necesar, tehnoredactat in diverse programe; etc

01.01.2011 - 01.09.2011

Departament: productie

Titlu Job: confectioner incaltaminte

Responsabilitati:

Confectionarea de fete de incaltaminte :vopsirea, fixarea si lipirea pieselor intre ele dupa un model omologat, verificarea produsului finit pentru finisare sau repararea defectelor minore.

01.01.2009 - 01.01.2011

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Realizarea evidentei contractelor atat cu furnizorii cat si cu clientii; preluarea comenzilor de la agenti si inregistrarea acestora in programul de gestiune; efectuarea necesarului de marfa si aprovizionare depozit in functie de comenzile clientilor dar si de stocul existent; facturare; alte activitati ce tin de gestiune si contabilitate primara,

01.09.2008 - 31.01.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

Supraveghere video in diverse obiective/locatii si atentionarea prin statie, a agentilor, de existenta evenimentelor ; realizare program de paza; realizare pontaj; intocmire rapoarte de evenimente, si alte documente administrative.

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Facultate: Drept si Administratie Publica la Universitatea Spiru Haret din Craiova.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Chimie Industriala si protectia mediului la Grupul Scolar Anghel Saligny din Craiova.

Premii

Proiecte
Jul 2013 - Jul 2013: Curs de instruire a specialistilor cu atributii in domeniul calitatii invatamantului superior
Curs de instruire a specialistilor cu atributii in domeniul calitatii invatamantului superior, in cadrul Proiectului PSDRU/86/1.2/S/60720, finalizat cu examen in urma caruia am obtinut certificat de absolvire.
Dec 2011 - Dec 2011: Curs Antreprenoriat in cadrul Proiectului ProFeminAntrep
Curs Antreprenoriat in cadrul Proiectului ProFeminAntrep
FINANŢAT prin Proiectul POSDRU/97/6.3/S/64240 - ProFeminAntrep-
noiembrie 2011, finalizat cu examen in urma caruia am obtinut certificat de antreprenor.
Conferinte
Apr 2006 - Apr 2006: Sesiunea de Comunicari Stiintifice pentru Studenti si Tineri Medici

Calificari
May 2005: Tehnician in protectia mediului



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close